Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Het onzin-topic

+31
Tyler
Lailey
Chartan
Lawrence Posner
Alice
Perrie
Culain Smith
Rhyme
Kaya Scodelario
Manu
Ryan
Dean Garton
Hershel
Iana
Ty
Delilah Hudson
Vanessa
Abigail
Solomon Griffith
Uruha
Avan Rodriguez
Solance Ainsworth
Admin
Ray
Mitch
Jiao Misaki
Taylor
Aya
Pasqual Scodelario
Zayn
Isaura
35 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 26 ... 30  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 22 van 30]

526Het onzin-topic - Pagina 22 Empty Re: Het onzin-topic di feb 18, 2014 7:50 pm

Aya

Aya

What what what what?
Denk het niet, hoezo? :p

527Het onzin-topic - Pagina 22 Empty Re: Het onzin-topic di feb 18, 2014 7:52 pm

Lawrence Posner

Lawrence Posner

Omdat ik al een tijdje op je naam zat te piekeren en niet wist vanwaar dat ik h'm herkende!
En net sprong het me te binnen dat ik vroeger, toen ik Horse Nation speelde, daar een Ruka kende en er mee RPG'de Very Happy
Het is ook niet een superveel voorkomende naam, toch?

http://jannegoffinghs.tumblr.com/

528Het onzin-topic - Pagina 22 Empty Re: Het onzin-topic di feb 18, 2014 7:53 pm

Admin

Admin
Admin

OKAY CAN I HAVE A MOMENT FOR ALLEN LANDE. WANT ZIJN MUZIEK. IK KAN NIET. STUUR HULP. I AM NOT OKAY.

529Het onzin-topic - Pagina 22 Empty Re: Het onzin-topic di feb 18, 2014 7:55 pm

Aya

Aya

Nja ik weet het niet. Heb wel op een aantal paarden sites wat rond rpt enzo. Maar die naam kom ik zo even niet op o_0 Dus denk het niet, maar Ruka is inderdaad geen neem die overdreven veel voorkomt :p
Ligt dan weer aan de karakters of ik het ben ja of nee X3

530Het onzin-topic - Pagina 22 Empty Re: Het onzin-topic di feb 18, 2014 10:38 pm

Gast


Gast

Nieuwe knol is een mooie knol o3o

Is 't echt een Akhal Teke? Wist niet dat die zo mooi konden zijn ~

531Het onzin-topic - Pagina 22 Empty Re: Het onzin-topic wo feb 19, 2014 12:27 pm

Ryan

Ryan

Fucking dom wijf heeft een forum gewoon helemaal verwijderd! @_@
Al het werk dat erin zat is gewoon weg.
Gelukkig blijkt hij terug te kunnen, maar hoe dom kun je zijn om een heel forum te verwijderen T-T
Okay dat is er even uit.

Ook een leuk idee voor een nieuw forum maar ik krijg het niet helemaal aan elkaar. Mja, heb ik ook weer wat te doen X3

532Het onzin-topic - Pagina 22 Empty Re: Het onzin-topic wo feb 19, 2014 12:36 pm

Delilah Hudson

Delilah Hudson
Tuig

Ja, dat is altijd retarded. Ik zat es bij een, White Paper Moon, had jij ook een account dacht ik, maar toen was het effe morsdood, en die snol had de boel doodleuk dichtgegooid omdat ze blijkbaar niet meer wou dat we bij ons spul konden of zo?
Goed, ik kon er met google cache nog gewoon bij, maar dat wist zij natuurlijk niet. Later opende ze het weer en had ze nog het lef me te vragen of ik wilde helpen heropenen ook.

533Het onzin-topic - Pagina 22 Empty Re: Het onzin-topic wo feb 19, 2014 12:41 pm

Ryan

Ryan

Dat is echt stom. Maar gelukkig kun je dus met proboards het terugkrijgen. Krijg ik alle rechten over het forum en blah, blah. Het is niet zo dat ik het een super goed forum vond en de mensen waren niet eens echt goed ofzo Razz Maar ik had er toch veel karakters en verhalen. Dus dan is het gewoon kut.
Ik snap niet hoe mensen dat opeens doen. Ik heb ook eens een forum dichtgegooid omdat het echt al een half jaar dood was. Durven leden wel gewoon fucking pissig te worden en te gaan schelden terwijl ze er niet meer komen o_0 Dat is ook een beetje scheef. Zelfs al gaf ik een kans dat ze alle rp's er nog af konden halen X3
Maarja dat is al lang gebeurt. Maar dat iemand dat OPEENS doet. Krijg het het stomme antwoord; ik had een kort lontje. T-T
Nja gelukkig is proboard niet dom en kan hij blijkbaar weer online komen. (Heeft zij niet eens geprobeerd om gewoon op het support forum even te vragen of er ergens een mogelijkheid is)
Dus nu gaat het wel weer, ik was zo boos Razz

Nja, ik ga ook eens kijken of ik op yoloswek kan posten X3

534Het onzin-topic - Pagina 22 Empty Re: Het onzin-topic wo feb 19, 2014 1:50 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

Wow. Sorry, maar laat dan een forum gewoon doodgaan maar wel bestaan. Seriously, ik zou echt pissed zijn als zoiets zou gebeuren met bijvoorbeeld HH. - niet dat daar ook maar een kans voor is, maar stel nou dat, weet je wel? -

Not okay. Je komt niet aan andere hun karakters...

535Het onzin-topic - Pagina 22 Empty Re: Het onzin-topic wo feb 19, 2014 1:52 pm

Ryan

Ryan

Right!
Maar gelukkig komt het met deze wel goed. :p

hoe is het verder met jullie?

536Het onzin-topic - Pagina 22 Empty Re: Het onzin-topic wo feb 19, 2014 1:56 pm

Delilah Hudson

Delilah Hudson
Tuig

Ik kan er ook slecht tegen. Was op Saddled ook zo ja. Ik dacht; tofheid, ze heropenen, kom ik daar ook eens langs; posts EN accounts, alles weg. Ja krijg dan de graftyfus maar hoor. Een paar had ik daarvan ook niet opgeslagen. Fml.

Maar met mij gaat het goed o3o jullie?

537Het onzin-topic - Pagina 22 Empty Re: Het onzin-topic wo feb 19, 2014 2:01 pm

Ryan

Ryan

Het vervelende is dat ik me dan de karakters niet meer helemaal kan herinneren :p Omdat het dan al even geleden is en dat is gewoon rot Razz

Maar hier gaat het goed, gezellig ideetjes aan het verzinnen met cool mensje. Gister met aan ander cool mensje ook ideetjes verzonnen X3

538Het onzin-topic - Pagina 22 Empty Re: Het onzin-topic wo feb 19, 2014 2:03 pm

Delilah Hudson

Delilah Hudson
Tuig

Oohh leuk ^_^

Funny, I am also brainstorming with a cool person o3o

539Het onzin-topic - Pagina 22 Empty Re: Het onzin-topic wo feb 19, 2014 2:22 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

Coincidence? I think not.

Zal ik zo maar 'ns naar de Bruna gaan en twee boeken kopen die ik voor m'n NL moet lezen - en die netjes geprijsd zijn en ook nog interessant lijken - ?

540Het onzin-topic - Pagina 22 Empty Re: Het onzin-topic wo feb 19, 2014 2:24 pm

Delilah Hudson

Delilah Hudson
Tuig

Nee, ik wil eerst weten of de Riotpost okay was want ik ben er onzeker over omdat ik raar ben.

/ rolt weg

541Het onzin-topic - Pagina 22 Empty Re: Het onzin-topic wo feb 19, 2014 2:27 pm

Ryan

Ryan

yay nieuw setje <3 thx Eileen. :p

542Het onzin-topic - Pagina 22 Empty Re: Het onzin-topic wo feb 19, 2014 2:29 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

Riotpost is 100% okay o3o Damnit nu wil ik een nieuw gif-setje maken *hardlife*

Blij dat je er blij mee bent, Ruka <3

543Het onzin-topic - Pagina 22 Empty Re: Het onzin-topic wo feb 19, 2014 2:44 pm

Delilah Hudson

Delilah Hudson
Tuig

Yaay o3o

En dat setje is gaaf geworden zeg! die nieuwe van Solance is ook tof o3o

Ergens vind ik het leuk dat zij en Riot nu allebei zwart-wit hebben. Zo van; they match o3o

544Het onzin-topic - Pagina 22 Empty Re: Het onzin-topic wo feb 19, 2014 2:51 pm

Lawrence Posner

Lawrence Posner

Die gif-setjes, in welk programma maak je die? Ze zien er inderdaad heel mooi uit Very Happy

http://jannegoffinghs.tumblr.com/

545Het onzin-topic - Pagina 22 Empty Re: Het onzin-topic wo feb 19, 2014 3:10 pm

Nojin

Nojin

Jup het is echt een akhal teke

Vind het ras geweldig, alleen zijn ze ontzettend duur en de mooie zijn enkel in rusland te verkrijgen  Sad 

Deze hengst heeft hooded eyes (weet niet hoe je dat in correct nederlands zegt) en is enorm populair onder de akhal tekes.

Akhal tekes hebben trouwens een geweldig karakter! Ze zijn zowat de russische arabieren en zijn zeker even mooi in mijn ogen

546Het onzin-topic - Pagina 22 Empty Re: Het onzin-topic wo feb 19, 2014 3:14 pm

Lawrence Posner

Lawrence Posner

Is echt een prachtig paard ! Bij mijn weten worden blauwe ogen bij paarden 'maanogen' genoemd Very Happy
Je zoch nog iemand om een topic mee te openen? Ik weet niet of het je wat lijkt, maar ik heb nog een paard waar ik nog wel een topicje mee kan nemen! Niet dat er dan écht iets interessants kan gebeuren, maar zo heb je wel iets om op te posten Very Happy
Denk er maar eens over na (paard wat ik bedoel is 'Chartan')

http://jannegoffinghs.tumblr.com/

547Het onzin-topic - Pagina 22 Empty Re: Het onzin-topic wo feb 19, 2014 3:21 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

Photoshop CS6 (en om het een gif te maken Elements) & soms Sony Vegas pro.

En ik moet eigenlijk nog posten maar.. denk dat dat vandaag niet gaat lukken.

548Het onzin-topic - Pagina 22 Empty Re: Het onzin-topic wo feb 19, 2014 3:22 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

Solance dr ava freakt me regelmatig nog wel een beetje uit, though... :'3

549Het onzin-topic - Pagina 22 Empty Re: Het onzin-topic wo feb 19, 2014 4:18 pm

Nojin

Nojin

Net Dilys te koop gezet.
Doet toch raar je eigen paardje te koop zien staan

en @lawrence: zie een topicje wel zitten hoor Very Happy
zal er eentje maken in de weides



Laatst aangepast door Nojin op wo feb 19, 2014 4:22 pm; in totaal 1 keer bewerkt

550Het onzin-topic - Pagina 22 Empty Re: Het onzin-topic wo feb 19, 2014 4:22 pm

Lawrence Posner

Lawrence Posner

Oei? Surprised Waarom moet ie weg als ik vragen mag?

http://jannegoffinghs.tumblr.com/

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 22 van 30]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 26 ... 30  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum