Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Het onzin-topic

+30
Ryan
Admin
Taylor
Delilah Hudson
Troy Redoran
Desaja
Rosie
Dean Garton
Destin
Chartan
Sage
Vanessa
Uruha
Yun
Lena
Solance Ainsworth
Valerie
Ray
Alice
Avan Rodriguez
Ty
Juliette
Lawrence Posner
Melanie
Perrie
Morgan
Zane Northland
Iana
Aya
Pasqual Scodelario
34 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 30 van 30]

726Het onzin-topic - Pagina 30 Empty Re: Het onzin-topic zo jan 27, 2013 1:37 pm

Alice

Alice

Goeienamiddag mijn lieve schatten Very Happy
Wat een rotweer hier zeg!

727Het onzin-topic - Pagina 30 Empty Re: Het onzin-topic zo jan 27, 2013 2:07 pm

Admin

Admin
Admin

Hier ook. Kijk je tussen de tralies door naar buiten; regen :/

728Het onzin-topic - Pagina 30 Empty Re: Het onzin-topic zo jan 27, 2013 4:52 pm

Alice

Alice

Indeed .. Nu scheen de zon toch wel enkele keren, al ben ik m'n huis niet uitgegaan xD

729Het onzin-topic - Pagina 30 Empty Re: Het onzin-topic zo jan 27, 2013 4:55 pm

Lawrence Posner

Lawrence Posner

Als ik me niet vergis heeft niemand nog een char met de references van Crystal Reed hé? :'D
Ik ben namelijk van plan om voor de eerste keer in mijn leven een vrouwelijke character aan te maken :3

http://jannegoffinghs.tumblr.com/

730Het onzin-topic - Pagina 30 Empty Re: Het onzin-topic zo jan 27, 2013 4:58 pm

Alice

Alice

Neen, ik denk niet dat iemand haar heeft xD

& Ik hoop dat je je Lauwrence dan wel nog actief gaat kunnen houden! Zou zo stom zijn moest dat leuke account verwateren xd

731Het onzin-topic - Pagina 30 Empty Re: Het onzin-topic zo jan 27, 2013 5:06 pm

Lawrence Posner

Lawrence Posner

Komt goed Very Happy ik ben bezig met een post voor Alice, en met mijn nieuw persoontje wil ik gewoon 1 topic met iemand, gewoon om te zien hoe dat gaat..

http://jannegoffinghs.tumblr.com/

732Het onzin-topic - Pagina 30 Empty Re: Het onzin-topic zo jan 27, 2013 5:08 pm

Alice

Alice

Haha, super! Very Happy Ben benieuwd =3

& Ja, tuurlijk, ik hou je niet tegen! Zou nogal erg zijn moest ik dat wel doen hé xD Haha Very Happy

733Het onzin-topic - Pagina 30 Empty Re: Het onzin-topic zo jan 27, 2013 5:11 pm

Lawrence Posner

Lawrence Posner

hahaha, komt allemaal wel goed!

http://jannegoffinghs.tumblr.com/

734Het onzin-topic - Pagina 30 Empty Re: Het onzin-topic zo jan 27, 2013 5:12 pm

Alice

Alice

Haha, tuurlijk joh! Alles komt goed! xd

735Het onzin-topic - Pagina 30 Empty Re: Het onzin-topic zo jan 27, 2013 5:37 pm

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

Omg ik ben dus vandaag wezen shoppen voor mijn zeventiende verjaardag, heb nu dus 2 vet leuke jurkjes, een vet leuk topje en een rokje gekocht. <3 Ik ben echt heel happy nu.

(En damn, dat allemaal vet goedkoop xD Als je maar weet waar je moet kijken xD )

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 30 van 30]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum