Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Het onzin-topic

+34
Aya
Rosie
Zayn
Juliette
Fletcha
Dancer
Lailey
Dyrell
Megan Derley
Lucas
Mahiya
Zachery
Ray
Avan Rodriguez
Doom
Booth
Dean Garton
Zane Northland
Emmelie
Drew
Uruha
Vanessa
Perrie
Troy Redoran
Admin
Jassher
Paco.
Chloë
Iana
Pasqual Scodelario
Flair
Solance Ainsworth
Delilah Hudson
Alice
38 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 23 ... 30  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 16 van 30]

376Het onzin-topic - Pagina 16 Empty Re: Het onzin-topic zo dec 02, 2012 11:47 am

Gast


Gast

xD Jij komt altijd met ideeën waar ik ook mee zou kunnen komen maar die ik op geen enkele wijze kan uitvoeren... n.n Jouw uitvoering van dergelijke personage's is zo fucking goed.

Klinkt overigens een beetje als dat acc Effy wat ik ooit had. Hard, onaantastbaar, en ondertussen zo kwetsbaar wat niemand beseft. Zelfs zijzelf niet. n.n

377Het onzin-topic - Pagina 16 Empty Re: Het onzin-topic zo dec 02, 2012 11:58 am

Zane Northland

Zane Northland

Thanx ^^

Kwetsbaar? Not really xD Eerder gewetenloos in zijn geval o3o

378Het onzin-topic - Pagina 16 Empty Re: Het onzin-topic zo dec 02, 2012 12:15 pm

Gast


Gast

;P Effy was of is wel kwetsbaar. Maar man, ik ben veel te gedemotiveerd om naar Saddled te gaan om Effy weer tot leven te roepen ;P

379Het onzin-topic - Pagina 16 Empty Re: Het onzin-topic zo dec 02, 2012 12:26 pm

Zane Northland

Zane Northland

Uhuh, I know, bedoelde ook meer dat mijn potentiele char dat juist niet is.

Same here, I doubt it's even still alive.

380Het onzin-topic - Pagina 16 Empty Re: Het onzin-topic zo dec 02, 2012 12:39 pm

Gast


Gast

*gaat kijken* Kletstopic dood, er worden nog wel hier en daar topics aangemaakt. Maar dat mag eigenlijk ook geen naam hebben. ;P

381Het onzin-topic - Pagina 16 Empty Re: Het onzin-topic zo dec 02, 2012 8:13 pm

Mahiya

Mahiya

Het is hier weer zo stil ..

382Het onzin-topic - Pagina 16 Empty Re: Het onzin-topic di dec 04, 2012 6:39 pm

Gast


Gast

Ik ben zo ontzettend klaar met alles, hè? Ik heb niet eens meer tijd/energie over om te RPG'en...

383Het onzin-topic - Pagina 16 Empty Re: Het onzin-topic di dec 04, 2012 8:26 pm

Mahiya

Mahiya

Dat is heftig! =o

Hh, damnit, leef! =o

384Het onzin-topic - Pagina 16 Empty Re: Het onzin-topic di dec 04, 2012 8:42 pm

Gast


Gast

Het is niet heftig, het is gewoon zo extreem.. jezus. Ben gister (indirect?) depressief genoemd. Mijn moeder besloot gister te zeggen dat als ik doorga zoals ik bezig ben (ja, ik wéét dat het niet goed is) dat ik nog verder de psychiatrie inga. Verdomme. ik ben echt klaar met mezelf en mijn ***leven.

Was ik maar gewoon iemand die zelfmoord wilt plegen omdat ie niet naar 1D kan en die voor de rest geen problemen heeft, dat zou zo fucking veel schelen.
Of was ik nog extremer autistisch, dan had ik niet eens door wat er gebeurde. -.-

385Het onzin-topic - Pagina 16 Empty Re: Het onzin-topic di dec 04, 2012 9:14 pm

Mahiya

Mahiya

En wat zijn de problemen dan juist? Voel je je niet goed door anderen of?
Je hoeft het niet te zeggen of als je het in privé wilt zeggen, ik ben er voor je!

386Het onzin-topic - Pagina 16 Empty Re: Het onzin-topic di dec 04, 2012 9:23 pm

Perrie

Perrie

Sterkte <3

Ik had kaarten voor 1d maar toen gingen we door naar betalen en hadden we een nummer niet ofzo en toen drukte me vader op terug en toen was alles weg en waren alle kaarten uitverkocht...-_-'

Maar lang niet zo erg als jou natuurlijk, mijn off heeft in het tweede ook depressie klachten gehad, en dat was ook heel erg heftig, zelf had ze toen ook zelfmoord neigingen gehad. Gelukkig is het niet zo ver gekomen en is ze er nou al weer helemaal bovenop!!!

Djees zal maar weer es gaan posten! Voel medan altijd schuldig! Xd

387Het onzin-topic - Pagina 16 Empty Re: Het onzin-topic di dec 04, 2012 9:41 pm

Gast


Gast

@ Perrie; voel je niet schuldig. Ik krijg er gewoon niets uit qua posten... Dus als mensen lang op mij moeten wachten voel ik me weer schuldig ;P

@ Joke; het is vanwege alles wat er gebeurd is vroeger. Ik heb het nooit verwerkt en wil het niet verwerken. Het gaat anderen zegmaar niet aan en ik wil het zelf oplossen. 't Is niet aan hun, weetje. ;x Alleen blijkbaar kan ik het niet alleen.

388Het onzin-topic - Pagina 16 Empty Re: Het onzin-topic di dec 04, 2012 9:48 pm

Mahiya

Mahiya

Humnh, jaa .. zulke situaties heb ik ook wel al eens meegemaakt.
Erover praten helpt, lucht op, maar wie ben ik om te zeggen dat alles wel goed gaat komen.. De grootste vraag is meestal of je het zelf beseft dat het anderen soms kan kwetsen.
I'm here if you need me ;3

389Het onzin-topic - Pagina 16 Empty Re: Het onzin-topic di dec 04, 2012 9:49 pm

Gast


Gast

Oh.. mensen kwetsen is iets wat ik het liefst zegmaar niet doe. Vandaar dat ik best wel vaak mijn mond dichthou wat betreft mijn mening geven over anderen. Uitzonderingen daargelaten. Die kwets ik het liefst zo hard als het maar zijn kan. n.n

But I'll be fine. Don't worry.

390Het onzin-topic - Pagina 16 Empty Re: Het onzin-topic di dec 04, 2012 9:52 pm

Mahiya

Mahiya

Komt goed joh :3

391Het onzin-topic - Pagina 16 Empty Re: Het onzin-topic di dec 04, 2012 9:54 pm

Gast


Gast

Yeah, dat zeg ik net ;P

392Het onzin-topic - Pagina 16 Empty Re: Het onzin-topic di dec 04, 2012 10:05 pm

Mahiya

Mahiya

Hahaa ^^

Ik ga dan maar m'n bed in! Morgen test chemie en ik moet er nog voor leren ..
Heb alleszins m'n post geplaatst dus, see you all tomorrow! ;3

393Het onzin-topic - Pagina 16 Empty Re: Het onzin-topic di dec 04, 2012 10:12 pm

Zachery

Zachery

@Brian: Het gevoel dat jij nu hebt heb ik ook jarenlang gehad en ik kropte lekker alles op om 's avonds alles eruit te gooien in huilbuien. Ik heb echt veel gejankt vroeger nu ik er zo aan denk.
Het is eigenlijk door 1D en een quote van Louis dat ik mijn leven ben gaan veranderen en waarom ik veel optimistischer ben geworden enzo. Niemand heeft me ooit nog zien janken of depressief meegemaakt en daarom ben ik eigenlijk een Directioner geworden C=

But like you said. It will be fine <3

394Het onzin-topic - Pagina 16 Empty Re: Het onzin-topic di dec 04, 2012 10:21 pm

Perrie

Perrie

Lang leve niall horan <3

395Het onzin-topic - Pagina 16 Empty Re: Het onzin-topic di dec 04, 2012 10:53 pm

Zachery

Zachery

Leve whole 1D xD

Niall voor zijn schattigheid en onschuldigheid
Louis voor al zijn grapjes en oppeppers
Liam voor zijn grote hart en goede voorbeeld
Zayn voor het feit dat hij meisjes zichzelf mooi laat voelen
Harry voor zijn charme en romantische karakter

<3

396Het onzin-topic - Pagina 16 Empty Re: Het onzin-topic wo dec 05, 2012 3:19 pm

Gast


Gast

Iewl. Geen haar op mijn hoofd die er ook maar over peinst om 1D te gaan luisteren en me vervolgens een 'Directioner' te gaan noemen. Eerlijk waar, voor dat; VEEL LIEVER 6 KRASSEN ERBIJ.

No kidding. Uiteindelijk zit je in een hype, verander je in een hysterisch kind en gadver. Dan wordt je obsessief... ;l Ik ben fan van Pewdiepie en die maakt me ook freakin' happy. Want sorry hoor, hoe de fuck kan een 18-jarige nou verstand hebben van alles? Ik heb geen zin om naar dat soort mensen te luisteren. Absolute walging.

Waarom? Die fucking hysterische kutfanclub van ze. Als je geen fan bent besta je niet meer, ben je niet belangrijk meer. GRRR JEZUS MENSEN REN JULLIE NATTE KUTTEN NIET ACHTERNA!

Dat was mijn 1D rage. (Hetzelfde voel ik voor de Big Time Rush, Selena Gomez en Justin Bieber fanclubben.)

397Het onzin-topic - Pagina 16 Empty Re: Het onzin-topic wo dec 05, 2012 3:22 pm

Zane Northland

Zane Northland

Lol,relax, tis maar een bandje xD


also yay sneeuw o3o

398Het onzin-topic - Pagina 16 Empty Re: Het onzin-topic wo dec 05, 2012 3:24 pm

Gast


Gast

De band is het probleem ook niet, Inge. De fans. DE FUCKING FANS xD

Sneeuw, sneeuw? Pffff, dat mag de naam sneeuw niet hebben.
Dit is pas sneeuw
Het onzin-topic - Pagina 16 391875_10151268981244395_1660211115_n

399Het onzin-topic - Pagina 16 Empty Re: Het onzin-topic wo dec 05, 2012 3:32 pm

Zane Northland

Zane Northland

Tuurlijk mag t de naam wel hebben; het was de eerste echt winterse bui bij ons; don't fucking try to ruin that for me :C


Ah, de fanbase, ja da's meestal het probleem.

400Het onzin-topic - Pagina 16 Empty Re: Het onzin-topic wo dec 05, 2012 3:33 pm

Gast


Gast

Ik vind Nederlandse sneeuw geen echte sneeuw, weetjewel? Je kan er neit eens een fatsoenlijke sneeuwpop van maken of jezelf erin laten vallen. Dat zijn toch wel de minste eisen die een fatsoenlijke hoop sneeuw hebben, haha ;P

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 16 van 30]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 23 ... 30  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum