Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Het onzin-topic

+30
Juliette
Enzo
Avan Rodriguez
Jaimy
Megan Derley
Ty
Doom
Eleanor
Aphrodite
Drew
Darren
Valerie
Daniël
Edward
Dyrell
Lioness
Lucy
Graphic
Solance Ainsworth
Iana
Isaura
Trust
Lena
Nick
Aurelia
Admin
Skyler
Vanessa
Fenna
Pasqual Scodelario
34 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 32 ... 43  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 21 van 43]

501Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic ma jun 25, 2012 11:57 am

Gast


Gast

Daniël schreef:
I know maar mag ik het jammer vinden dat ik mijn character niet actief kan houden :3 ?
En het kan dat je tóen al inspiles was maar waarom bied je jezelf dan aan als eigenaar. Of was je twee dagen van te voren nog niet inspiles? (sorry als het bitchy klikt maar zo komt het op mij over).

Ik had het nog niet voorzien, nee. Op dat moment was ik, geloof ik, nog niet zo (extreem) inspiratieloos.

Emma, nu heb ik sterk het gevoel dat je me verwijt. Doe dan Gustav maar naar een ander, want ik heb geen zin om met een schuldgevoel te gaan zitten om iets virtueels. (:

Arghhh, overal zie je Ariana Grande opduiken. :C Waarom niet iets orgineler en met een onbekende 'acteur' opduiken? ;C Bijvoorbeeld Skins-personage's (in jullie geval lekker de figuren uit de US-serie, mwahah)



Laatst aangepast door Shannon op ma jun 25, 2012 11:59 am; in totaal 1 keer bewerkt

502Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic ma jun 25, 2012 11:57 am

Iana

Iana
Ex-Admin

Whaha. & Ik zal me eens bezig houden met die smileys. ;3
Rachel, ik ga er gewoon een hoop bijzetten heah! :'DD

https://paradigm-shift.actieforum.com

503Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic ma jun 25, 2012 11:57 am

Eleanor

Eleanor

Ik lieft Eleanor.
Op Rywale heb ik mijn record verbroken met haar.

504Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic ma jun 25, 2012 12:00 pm

Gast


Gast

Awh, Joke, kan je me ff je e-mail PB'en? Ik heb namelijk de smileys in een winrarbestand staan. Scheelt jou overzetten.

Hihi, hoii Eleanor.

(Kentucky, Luna en Effy)

Maar goed, ik ga maar even mijn Nasktoets maken. Makkelijk? I hope so. ;C

Jaa Rachel, sneller lezen! Twisted Evil



Laatst aangepast door Shannon op ma jun 25, 2012 12:00 pm; in totaal 1 keer bewerkt

505Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic ma jun 25, 2012 12:00 pm

Darren

Darren
Ex-Admin

De nieuwe smileys komen wanneer k de beterschap dinges af heb. Is me nu iets belangrijker xD

Edit:
Joke zal k mailtje met een rar bestand waar allemaal smileys instaan naar je doorsturen?

Edit:
Het is officieel, k ben niet snel genoeg om jullie bij te houden xD

506Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic ma jun 25, 2012 12:01 pm

Daniël

Daniël

Shannon schreef:
Ik had het nog niet voorzien, nee. Op dat moment was ik, geloof ik, nog niet zo (extreem) inspiratieloos.

Emma, nu heb ik sterk het gevoel dat je me verwijt. Doe dan Gustav maar naar een ander, want ik heb geen zin om met een schuldgevoel te gaan zitten om iets virtueels. (:

Je was niet extreem nee, maar ik had nog maar 2x gereageerd en toen lag het al stil Wink

Ik verwijt je niks, ik zoek gewoon een optie om actief te blijven. En aangezien je geen inspiratie meer had voor Kaya (en daniel) dacht ik dat je miss ook geen inspiratie meer had voor Gustav Wink Verkeerd ingeschat, sorry.

@Joke jeej want ze zijn echt leuk -vind ik die ik heb gekozen-.

@Eleanor wat was je record dan?

@Rachel is goed =)

En je bent niet de enige

507Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic ma jun 25, 2012 12:03 pm

Iana

Iana
Ex-Admin

Wow, ow.. Ik ben zelf ook niet meer mee O.O
Uhm. Okey. Hier is m'n email: joke_m1@hotmail.com
Diegene die m'n msn willen kunnen 'm dan ook toevoegen ;3

Und Emma, laat het gewoon zakken. Als je je account actief wilt houden dan moet je er maar weer mee beginnen. Eileen kan hieraan niets meer doen en hoeft ook geen gezeik over d'r hoofd te krijgen ;3 Hou het hier gezellig alsjeblieft. ^^

https://paradigm-shift.actieforum.com

508Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic ma jun 25, 2012 12:04 pm

Eleanor

Eleanor

Ik zat meestal rond de 600 - 700 woorden, en nu over de 1000 in mijn eerste post daar.

509Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic ma jun 25, 2012 12:16 pm

Darren

Darren
Ex-Admin

Het record hier stond op iets in de 11000 van Yannick geloof k. Maar die is opgestapt samen met de rest --'

Met 1000 woorden heb k meestal nog moeite als k geen inspi of wat heb ^^

Gaat het een gebakken ei of knakworstjes worden.. Dilemma na dilemma xD

510Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic ma jun 25, 2012 12:19 pm

Iana

Iana
Ex-Admin

Ghaha. Jhah. Dat record word ooit nog wel eens verbroken ;3
Und eten is altijd een dilemme! 8D

https://paradigm-shift.actieforum.com

511Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic ma jun 25, 2012 12:21 pm

Darren

Darren
Ex-Admin

Als het niet verbroken word dan komt er wel een nieuw record, haha. Sowieso, hij is er niet meer dus telt het niet vind ik (aa)

Het zijn knakworsten en een ei geworden xD

512Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic ma jun 25, 2012 12:24 pm

Eleanor

Eleanor

Ik moet hier ook maar eens een topic openen..

513Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic ma jun 25, 2012 12:37 pm

Drew

Drew

THANK GOD IK HEB VAKANTIE.

514Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic ma jun 25, 2012 12:39 pm

Gast


Gast

Met 11000 woorden heb je - officieël - genoeg woorden om een boek te mogen uitgeven.

11000 woorden telt mijn langste verhaal niet eens, geloof ik. o.O'

515Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic ma jun 25, 2012 12:43 pm

Daniël

Daniël

Eleanor schreef:Ik zat meestal rond de 600 - 700 woorden, en nu over de 1000 in mijn eerste post daar.

Ik 1000 woorden heb ik al vaak gehaald, dat is een redelijke post (vind ik) alleen lukt het tegenwoordig niet altijd meer :hehe:

516Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic ma jun 25, 2012 12:45 pm

Darren

Darren
Ex-Admin

Serieus maar 11000 woorden? o.o K zou denk niet eens de moeite nemen om zo'n kort boek te lezen, ghehe

517Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic ma jun 25, 2012 12:47 pm

Gast


Gast

Oh en Emma, om nog een klein beetje toe te voegen;
Ik ben nu scheitdruk. Moet leren voor toetsen, mijn maag spacete hem, mijn opa ligt op sterven en hij wil niet dat ik kom want ikg eloof dat ie inmiddels een beetje haat aan me heeft, ik zit zelf nogal met mezelf in de knoop en dat wreet inspiratie. Geloof me...

Edit: Ik ga nu naar buiten toe, pauze x] Misschien kan ik vanmiddag online komen, maar ik zal vooral bezig zijn met de HHkrant. ;3

518Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic ma jun 25, 2012 12:52 pm

Iana

Iana
Ex-Admin

Oh Eileen, sterkte O.o

Und Rachel, kan ook lekker zijn! :3

https://paradigm-shift.actieforum.com

519Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic ma jun 25, 2012 12:53 pm

Darren

Darren
Ex-Admin

Sterkte Eileen!

520Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic ma jun 25, 2012 12:54 pm

Daniël

Daniël

Shannon schreef:Oh en Emma, om nog een klein beetje toe te voegen;
Ik ben nu scheitdruk. Moet leren voor toetsen, mijn maag spacete hem, mijn opa ligt op sterven en hij wil niet dat ik kom want ikg eloof dat ie inmiddels een beetje haat aan me heeft, ik zit zelf nogal met mezelf in de knoop en dat wreet inspiratie. Geloof me...

Edit: Ik ga nu naar buiten toe, pauze x] Misschien kan ik vanmiddag online komen, maar ik zal vooral bezig zijn met de HHkrant. ;3


Ten eerste sorry dat ik zo, bitchy reageerde ik voel me nu echt een viswijf :hehe: . Veel sterkte voor je opa en jezelf :adore: :knuff:

521Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic ma jun 25, 2012 2:12 pm

Gast


Gast

Mijn opa gaat overlijden, dat is duidelijk... Hij heeft botkanker en hij heeft er geen zin meer in. Binnen hoe en wanneer is niet duidelijk, maar dat hij het niet overleeft, is wel duidelijk...

Thnxu guys.. Maar ik ben er nog gewoon en ik zet lekker een glimlach op en dan komt het allemaal wel goed, right? ;D

522Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic ma jun 25, 2012 2:37 pm

Daniël

Daniël

Alles komt goed - idd =D

Ik ben naar de stad zie jullie later peeps ^^

523Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic ma jun 25, 2012 3:37 pm

Gast


Gast

Goedemiddag =D

524Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic ma jun 25, 2012 3:39 pm

Eleanor

Eleanor

Helleeuuww.

525Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic ma jun 25, 2012 3:48 pm

Gast


Gast

Net lekker gesprongen met me knollie!!

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 21 van 43]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 32 ... 43  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum