Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

oepsie..{Liam}

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1oepsie..{Liam} Empty oepsie..{Liam} zo jun 10, 2012 10:37 pm

Valerie

Valerie

Vrolijk fluitend liep Valerie door de stallen. Het was een lange tijd geleden dat ze hier was voor het laatst. Dat is ook zo makkelijk aan paarden aan huis. Voor de lol reed ze nu moeilijke paarden, maar ze deed het ook wel om die mensen te helpen, ze trainde ze namelijk ook een soort van. En het lekkerste was dat ze er ok nog voor betaald kreeg. Dus eigenlijk een soort bijbaantje. Niet dat ze die nodig had, maar wat extra's is altijd lekker. Op de grote poets plaats stond een dame te wachten. Ze had een spijkerbroek aan en een hele nette jas. De leren laarzen die helemaal glimden konden ook niet ontbreken. Valerie in tegenstelling liep daar mooi in de geruite rijbroek met jodphurs aan en chaps in haar hand. "Jij moet vast Valerie zijn." Zei de dame wat kakerig. Valerie knikte." Dat klopt,ik had u waarschijnlijk aan de telefoon gisteren over uw paard Freestyler?" Ook de vrouw knikte. "Ja je had nij aan de telefoon, maar zijn roepnaam is gewoon Free hoor, dus zo kan je hem ook gewoon noemen." Sprak ze daarna weer. "Oke, maar wat doe hij dat precies verkeerd? Dan weet ik dat alvast." Zei Valerie vrolijk. De vrouw keek even afkeurend achter om waar waarschijnlijk in een van de stallen Free stond. "Hij luisterd nooit naar me, hij bokt,hij steigerd, hij schiet ervandoor. Dat soort dingen. Maar hij staat daar, zie maar wat je met dat beest kan, ik betaal je naar afloop." Snel liep ze weg. Valerie haalde even haar schouders op en liep toen in de richting van Free. Ze kon hem herkennen aan het naam bordje wat op de stal hing. Mooi, alle spullen lagen al klaar. Ze opende zijn deur en stapte naar binnen. Free was juist opgewekt en kwam met zijn oortjes naar voren even snuffelen. Valerie grinnikte even en begon hem te poetsen, toen dat gedaan was tuigde ze hem op en liep met hem naar de binnen piste. Het paard wat een grote bruine hengst was, had wel moeite met stil staan. Maar toch was ze er op gekomen en gaf Free wat been. Rustig liep hij naar voren. Wel met enorme passen. Alles ging goed, tot dat ze hem tot een drafje aan spoorde. Hij schoot in galop naar rechts, waarna hij begon te springen en bokken, nog steeds verliep alles goed want Valeri was gewoon blijven zitten. Maar toen stond er in eens een jongen bij de bak rand waar Free van schrok en een noodstop maakte, toen ging het wel mis en Valerie duikelde zo over zijn nek. Ze had geen pijn en grinnikend klopte ze haar broek af toen ze weer op stond. Wel gaf ze een klein rukje aan de teugels van Free, dat mocht hij niet nog eens doen. "Heei." Riep ze naar de jongen.



~Liam

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Soortgelijke onderwerpen

-

» Just another market. ~ Liam P.

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum