Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Meet Flynn Everdeen.

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Meet Flynn Everdeen. Empty Meet Flynn Everdeen. wo mei 30, 2012 5:42 pm

Flynn

Flynn

Mijn naam is Flynn Everdeen, geboren in Canada, verder geleeft deze rpg. Snel zul je mijn leven volgen, mijn leven beschreven door Bente, misschien ken je haar wel van een eerder voorstel topic. Maar om weer terug te gaan naar mij, Darren neem ik je mee in een kort levens verhaal. Hoe ik hier ben beland, en wat ik hier in vredens naam doe. Als je zelf een beetje helder nadenkt, dan kan je misschien zelf wel bedenken hoe en wat.

Vroeger als klein jochie heb ik altijd al piloot willen worden, ik droomde ervan om over de wereld rond te reizen. Delen van de hele wereld zien, nieuwe mensen leren kennen. Dat alles leek mij geweldig. Maar dingen veranderen, gedachtes veranderen. En nu ik onderhand al 17 ben, denk ik anders over het vroeger zo geweldige leven. Ik zie meer dingen, heb alles beter door en begrijp nu dat alles niet zo geweldig is. Zoals ik al eerder vertelde ben ik geboren in Canada, daar had in een leven om zeker niet over te zeuren. Mijn ouders mochten dan wel niet zo veel geld hebben, toch waren we gelukkig. Mijn ouders waren liefdevolle mensen, hielden van het leven en kregen al jong kinderen. Eerst Primrose Everdeen, waarna ik ter wereld werd gebracht. En naar mijn overgroot opa werd vernoemd, Flynn. Best raar, technisch gezien ben ik gewoon naar een rottend lijk vernoemd, dat mag ik eigenlijk niet zeggen, mijn overgroot opa was een trotse man. Helaas, ik had hem nooit mogen leren kennen. Het leven ging snel, te snel voor mijn gevoel. Voor ik het wist gingen we verhuizen. Ik was 15 en weet het nog goed, heel goed. We vertrokken in de middag naar een andere stad, mijn zus en ik eerder, mijn ouders moesten nog wat meubels naar het laten vervoeren. De zus van mijn moeder, tanden Catna zou ons opwachten en we zouden daar voor een tijdje blijven logeren totdat onze ouders ons op zouden komen halen en naar het nieuwe huis zouden gaan. Maar het logeer partijtje duurde langer, veel langer. De vlucht, Boeing 757. Je kent het vliegtuig misschien wel, het staat ook wel bekend als het meest bekende vliegtuig. Weet je niet wat ik bedoel? Misschien de datum 9/11 je meer, ja het is waar. Mijn ouders zaten in dat vliegtuig, en hebben het vrijwel niet overleefde. Dagen, maanden, jaren heb ik in verdriet verder geleefd. Als mensen vroegen hoe het met met me ging zie ik; 'het gaat wel goed' natuurlijk meende ik daar niets van. Maar dat hoefte zie niet te weten. Ik moest me erover heen zetten, aangezien mijn zus het er zwaarder mee had dan ik. We moesten verder met ons leven. Ook vond ik het rot voor Catna, het was niet makkelijk om twee zwaar deprisieffe pubers op te voeden. Maar ze deed het voor ons, voor mijn ouders. Dus zover ging het leven verder, en stonden Primrose en ik bekend als de broer en zus zonder ouders. En aangezien het nu zo'n twee jaar geleden is, voel ik minder verdriet. Ik heb ermee leren leven, ga nu naar school heb vrienden gemaakt en heb zelfs een baantje. Ik leid een normaal leven, en alles gaat zoals het moet. Ik zou blij moeten zijn, ik doe ook blij. Maar toch heeft de dood van mijn ouders wel iets in mijn verandert.

|| Flynn ||

Kleur haar: bruin/blond
Kleur ogen: blauw
Huid: ligt getint

Karakter: Hij is vrij rustig en bekwaam, in het begin zal je ook niet veel van hem te weten komen en is hij erg gesloten en op zichzelf. Maar als Flynn je eenmaal kent en zich meer op zijn gemak voelt zal je ook de andere leuke kant van hem leren kennen.

|| Overige ||

His house; hier woont hij samen met zijn tante Catna en zijn zus Primrose, en één hond Lloyd. Geen paarden, ze hebben wel stallen maar die staan al jaren leeg, Flynn hoopt dat die ooit gevuld zullen staan.

Spoiler:

The stables; achter het huis staat een grote stal, nu nog leeg maar hopelijk binnekort gevult.

Spoiler:

Buitenbak; Niet een hele grote buiten rijbak.

Spoiler:

Weiland; Naast de stallen is een middelgroot weiland.

Spoiler:

Lloyd; Volgens Flynn de liefste hond die er is. Het ras is een Border Collie

Spoiler:

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum