Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Carson Weyton

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Carson Weyton  Empty Carson Weyton wo mei 04, 2011 9:19 pm

Carson

Carson

*
*

Carson Weyton  Ashley_benson_in_pll_s_01_390 Carson Weyton  Ashley_benson_in_pll_s_01_523 Carson Weyton  Ashley_benson_in_pll_s_01_4

NAAM

Carson

TWEEDE NAAM

Brooke

ACHTERNAAM

Weyton

NICKNAME

Carrie, Carsel

GESLACHT

Female

LEEFTIJD

18 soon to be 19

KARAKTER

Kort samengevat: Koppig, eigenwijs en charmant in een kleine verpakking.
Carson brengt zichzelf vaak in de problemen doordat ze nieuwsgierig is en nooit bang lijkt te zijn. Altijd probeert ze haar grenzen te verleggen, al pakt dit driekwart van de tijd gewoonweg verkeerd uit. Carson is erg sportief ingesteld en zal dan ook nooit kwaad worden als ze verliest bij een sport, ze zal alleen maar nog harder gaan werken. Ze is erg uitbundig en spontaan, zal nooit iets van een feest missen.

Charmes heeft Carson wel, als ze eenmaal een leuke jongen heeft gezien en ze weet dat hij vrij is zal ze er soms wel eens een one night stand van willen maken, al heeft ze het daar niet altijd op. Toch zoekt ze ook wel een serieuze relatie, maar zolang ze die niet heeft geniet ze van haar vrije leventje en kijkt wel welke leuke jongens op haar pad verschijnen.

Wil je Carson kwaad hebben moet je over haar familie praten. Haar moeder stierf toen ze tien jaar oud was aan een overdosis medicijnen en haar zus stierf toen ze bijna twaalf was doordat zij en haar vriendin waren uitgegaan en toen geschept was door een auto. De enige die Carson nog heeft is haar vader. Het onderwerp familie mijdt ze dan ook zoveel mogelijk om gewoon al die gevoelens te mijden. Als je op het onderwerp aankomt laat ze je ook wel snel genoeg weten dat ze het er liever niet over wilt hebben.

GESCHIEDENIS

Ken je dat gevoel?
Het gevoel dat je hele wereld perfect lijkt te zijn en dan ineen stort.
Mijn leven was net zo mooi, zo schitterend vol met alle liefde waar ik maar naar verlangde.

Ik ben geboren op 20’07’1992, ik was het tweede kind van mijn vader en moeder en heb nooit iets te kort gehad voor zover ik weet.
Mijn moeder Annalouise Del Reno, voormalig Weyton, heeft mijn vader verlaten toen ik één jaar oud was voor een nieuwe liefde en ik heb haar dan ook nooit meer gezien. Volgens mijn vaders verhalen beweerde ze, dat als ze ons zag ze spijt zou krijgen dat ze voor haar geluk zou kiezen. Eigenlijk zou ik het niet weten om heel eerlijk te zijn. Maargoed, ik ben opgegroeid op een groot landhuis met tig hectare aan speelwei. Ik was een slim kind in een kleine verpakking en kende iedere uithoek van het hele landgoed uit mijn hoofd, het was dan ook onmogelijk van mij te winnen met verstoppertje wat dan ook mijn favoriete spel was.

Rond de tijd dat ik tien werd kwamen de paarden in ons leven. Mijn vader had kennissen die een verzoek hadden om hun paarden tijdelijk op ons terrein te zetten totdat ze een andere verblijfplaats voor de dieren hadden. Zelf heb ik er niet op gereden tot mijn twaalfde, tot die tijd vond ik ze eng.
Maargoed, toen ik tien was kreeg mijn vader echter slecht nieuws te horen. Mijn moeder, Annalouise, was gestorven aan een overdosis van haar medicatie. Natuurlijk kende ik haar niet, maar je moeder is en blijft je moeder. Jarenlang had ik op haar gewacht op mijn verjaardag, ervanuit gaande dat ze ineens op de stoep zou staan, maar nee. Ze kwam niet, nooit beter gezegd.

Op mijn twaalfde stierf ook mijn zus van toen negentien. Ze was na haar nacht uitgaan met vriendinnen te voet naar huis gelopen, of althans een poging daartoe. Ze was geschept door een auto en op slag dood. Mijn vader heb ik toen nog nooit zoveel verdriet zien hebben, en sindsdien is hij voorzichtig en houdt hij me met iedere stap in de gaten. Niet echt prettig, maar ach, je raakt eraan gewend.

Uiteindelijk zijn mijn vader en ik ons compleet op paarden gaan toeleggen en willen we nu hier een start gaan leggen aan ons nieuwe bedrijf. We willen gaan fokken met talentvolle paarden en hopen zo de nieuwe toekomstige toppers van de paardensport te krijgen. Het is een bedrijf dat nog jong is, maar waar mijn vader en ik alle hoop in hebben.

[afgeraffeld :'] ]

FAMILIE

Moeder: Annalouise Del Reno - Weyton Gestorven
Zus: Celine Weyton Gestorven
(onbekende) zus: Symphony Del Reno
Vader: Marcus Weyton

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum: