Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Partners

4 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Partners  Empty Partners do apr 07, 2011 7:27 pm

Darren

Darren
Ex-Admin

Begin het nu wel een beetje irritant te vinden.

Het is algemeen bekend dat het leuker is om te RPG'en wanneer je een eigen paardje hebt en een partner. Dat weet ik zelf ook. Maar nu irriteer ik me nogal dood aan mensen die denken een verhaallijn te starten om zo aan een partner te komen. Dit is niet de bedoeling. Zelf heb ik met Darren ook een partner, dit was afgesproken werk. Máar ik had genoeg punten evenals mijn partner. Ik was al langere tijd online en niet pas een aantal dagen.

Wat mij echt heel erg irriteert is dat hier mensen op HH komen, denken dat ze weten hoe het moet en dan maar wat doen. Lees verdummekes toch die regels, ze zijn er niet voor niets! In de regels staat goed genoeg dat je pas partners mag zijn bij een bepaald aantal punten en dat partner zoek topics verboden zijn.
Nu kunnen er mensen mij super vervelend vinden, me een slechte moderator vinden, jammer dan. Ik hou van de RPG hier en ga me niet zomaar weg laten raken door een stelletje snotneuzen. Ik zal dan ook mijn taak als moderator blijven voldoen door telkens te zeggen dat je geen partner zoek topics mag openen, ook al is het een verhaallijn, net zolang tot het bij iedereen door dringt. Wees maar boos op me, het haalt me niet uit. De mensen die namelijk wél naar me luisteren zijn erachter gekomen dat het RPG'en hier op HH leuk is.

Já ik voel me beledigd. Sinds het begin van HH ben ik hier al aanwezig en nu denken een aantal mensen het over te kunnen nemen. Niet dus. O, en dames ik lees het archief van de chatbox Wink

Om even in het algemeen verder te gaan, de RPG draait niet om partners. Het gaat erom dat je met elkaar een verhaal maakt. Dat je een rol speelt, eentje uit je fantasie. Of je een partner erbij wilt moet je zelf weten. Houd alleen rekening met de regels!

Stelling: Alles draait tegenwoordig om partners. Er word niet meer gekeken naar de regels. Is dit normaal ofzo?

Sorry als het nogal hard overkomt, dat is dan zo.

- Darren

2Partners  Empty Re: Partners do apr 07, 2011 7:34 pm

Chantal

Chantal

Je vergeet te zeggen dat we eerst nog een stuk of 100 posts hebben gedaan voordat Chantal en Darren een relatie kregen.

3Partners  Empty Re: Partners vr apr 08, 2011 9:15 am

Gast


Gast

En ik en er helemaal mee eens. Waarom ga ik niet zeggenb aangezien ik allemaal dingen ga herhalen die jij al hebt gezegd [aa]

Misschien kunnen we een regeltje maken ofzo dat in elke verhaallijn een paard een grote rol moet hebben?

4Partners  Empty Re: Partners vr apr 08, 2011 10:19 pm

Iana

Iana
Ex-Admin

Ik ben het hier zeker over eens. Het partnergedoe word hier erg .. erg! Misschien dat er een paar sancties aan vast kunnen hangen? Misschien zo'n vijftig punten eraf als je het doet. Mensen zullen meer nadenken vooraleer ze een topic openen. Nou ja, het is een voorstel.

Ps: Rachel, je doet je taak als moderator perfect <3

x Maya

https://paradigm-shift.actieforum.com

5Partners  Empty Re: Partners za apr 09, 2011 12:06 pm

Gast


Gast

Punten eraf zou kunnen, maar ik denk dat wp meer helpt. Als mensen het doen met veel punten geven ze echt niet om een paar puntjes meer of minder en helpt het dus niet.

6Partners  Empty Re: Partners za apr 09, 2011 12:13 pm

Iana

Iana
Ex-Admin

Ja dat is inderdaad wel waar. Misschien kunnen we een soort tablad maken vooraleer je op onze site komt. Waarbij alle uitleg en dingen er al bij staan in grote letters en je vanuit dat tablad op onze site terecht komt?

x Maya

https://paradigm-shift.actieforum.com

7Partners  Empty Re: Partners do apr 21, 2011 3:16 pm

Tamara

Tamara

Ik heb hier ook last van.
Veel vragen via mailtje meteen wil je partners
worden ? Het gaat toch om de paarden.

8Partners  Empty Re: Partners do apr 21, 2011 3:42 pm

Darren

Darren
Ex-Admin

Gewoon antwoorden wat je antwoorden wilt. Het gaat om de paarden inderdaad, en je moet eerst een bepaald aantal punten hebben voor je partners mag worden. Natuurlijk mag je het afspreken met iemand, dat heb ik namelijk ook gedaan met Chantal. Maar Chantal en ik hadden eerst samen een topic waar ze elkaar ontmoette en we hadden beide meer dan genoeg punten.

Je moet zelf een antwoord op de berichtjes verzinnen Wink

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Soortgelijke onderwerpen

-

» Vraagje partners

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum