Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

de lieve herten vriendjes

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1de lieve herten vriendjes Empty de lieve herten vriendjes zo apr 03, 2011 2:28 pm

Gast


Gast

op een dag was er een meisje genaanmd Rosa. Het was Herfst de lucht was donkergrijs het leek dat we slecht weer kregen. Opeens begon het hart te waaien alle herten gingen weg toen begon het ook nog eens te regenen. In de verte zag ik een schaduw het kwam dichter bij wie zou dat nou zijn confused

2de lieve herten vriendjes Empty Re: de lieve herten vriendjes zo apr 03, 2011 2:37 pm

Gast


Gast

Milou moest er vandaag even tussen uit. Ze kon niemand meer vertouwen. Mischien vond ze wat steun bij de hertjes. Het begon te regenen. Milou werd nat en haar mascara liep uit. Zwarte vegen verschenen onder haar ogen. Ze begon te huilen. Waarom moest alles vandaag ? Het zanderige paadje waar ze over heen liep begon nat te worden. Haar sneakers werden nat. Ze voelde het aan haar sokken. Ze keek om haar heen daar bij de herten stond een schim. Was het een persoon ? Ze liep er heen. Daar stond een meisje ze was net zo nat als Milou zelf."Hey ik ben Milou en wie ben jij ?"

3de lieve herten vriendjes Empty Re: de lieve herten vriendjes zo apr 03, 2011 2:44 pm

Gast


Gast

de schaduw kwam steeds dichtrbij. Opeens zag ik een meisje met natte snaekers en uitgelopen mascara. Ze zij hoi ik ben milou met een hele aardige stem. Ik stak mijn hand uit en zei ik ben Rosa en vroeg beleefd wat doe jij hier in de regen? moet je niet thuis bij de openhaart liggen?

Edit Kini: Probeer de volgende keer wat meer te posten. Dit valt onder spam.

4de lieve herten vriendjes Empty Re: de lieve herten vriendjes zo apr 03, 2011 2:48 pm

Gast


Gast

Het vriendelijke meisje stak haar hand uit. Milou schudde vriendelijk aangenaam."Wat ik hier doe in de regen ? Dat kan ik beter aan jouw vragen.
Ik wou even naar de hertjes toe maar ja toen begon het te regenen. Maar wat doe jij hier dan ?" Het regenen begon wat te verminderen. Het was nog niet lekker weer maar het zonnetje kwam wel een beetje op. Milou kreeg het koud in haar natte kleren.

ps: 4 zinnen schrijven rosa !

5de lieve herten vriendjes Empty Re: de lieve herten vriendjes zo apr 03, 2011 2:55 pm

Gast


Gast

toen zei het milou ik wou even bij de hertjes kijken maar toen begon het te regen. maar wat doe jij hier zei milou? o ik ? nou he ik kom hier dagelijks hertjes voeren met die spciale snoepje weet je wel?maar ik vind het ook wel leuk met die hertjes hoor. het begon al een beetje te verminderen die regen . Milou bibberde van de kou . Heb je het koud vroeg ik? zullen we anders naar dat hutje daar bij die grote hut kijken of er iemand woont met dekens

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Soortgelijke onderwerpen

-

» Fotoshoot met m'n lieve pony!

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum