Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

een geweldige opvolger door mij

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1een geweldige opvolger door mij Empty een geweldige opvolger door mij zo feb 06, 2011 3:22 pm

Maera

Maera

Zachtjes, zonder enig geluid liep ze door het veld. Het gras stond hoog en bedekte haar onderlichaam. Ze had een zwart rokje aan en had daar een beetje losjes haar roze bloesje ingestoken. Het stond wel mooi, ze wist veel over moede en over dat soort dingen. Op school was ze dan ook heel populair en ze ging uit met de knapste jongen van de school. Ze haalde even haar hand door het hoge gras en luisterde naar elk geluid, zelfs het geluid van een knappend steeltje van een boom die een stuk verder weg stond kon ze horen. Sarah luisterde altijd naar de natuur, dat was haar manier om weg te komen van haar drukke leventje. Eigenlijk was ze niet eens zo gelukkig, ze wist dat haar vriendje verliefd was op iemand anders en vond het helemaal niet erg. Als ze kon zou ze zijn vriendje ook helemaal niet zijn, maar het hoorde er gewoon bij. De populairste jongen samen met het populairste meisje van de school. Zelf was ze ook verliefd op iemand anders, maar dat wist niemand. Als de mensen dat zouden weten zou het roddelen gaan beginnen. Ook had ze een paar passie’s waarvan niemand anders wist, zoals paarden en zingen. Ze kwam bij de grote boom en wou zich neerzetten toen ze opeens iets hoorde. Het was iets wat ze nog nooit had gehoord maar wat ze wel kende, het was hoefgetrappel. Nog nooit had ze hier een paard gezien of gehoord, maar nu hoorde ze achter zich wilde sterke hoeven. Ze draaide zich om en zag een prachtig paard, het paard zag er sterk uit en gooide wild zijn hoofd in de lucht. Ze keek er bewonderend naar en kwam zonder na te denken dichterbij het paard. Maar dat was niet zo slim, het paard steigerde en raakte haar hoofd. Ze viel op de grond en haar hoofd bloedde hevig. En toen gebeurde het, de jongen waar Sarah stiekem verliefd op was boog zich over haar en hief haar op.

-maak er iets leuks van-

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum