Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Waaiko, ik zal je helpen.

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Waaiko, ik zal je helpen. Empty Waaiko, ik zal je helpen. wo feb 02, 2011 5:47 pm

Maera

Maera

Een auto met een trailer erachteraan kwam aanrijden, in die auto zat een meisje van 18 jaar en in de trailer zat Waaiko, een prachtig maar gewond zwart paard. Een bezorgde blik zat op het meisje, genaamd Maera, haar ogen. Toen de auto stopte sprong ze eruit en rende ze naar het kleine deurtje van de trailer. Ze ging naar binnen en aaide Waaiko eens over zijn hoofd. 'Rustig maar, je krijgt een fijne stal naast die van kini' zei Maera. Kini was Maera's andere paard en hopelijk kon hij een beetje goed met Waaiko omgaan, het waren immers alle twee hengsten. De dierenarts maakte de grote klep van achter open en hielp een beetje mee, gelukkig wist Waaiko wat de bedoeling was en deed hij zo veel mogelijk zijn best. Toen Waaiko eindelijk uit de trailer was nam ze hem eerst even mee naar de spuitplaats.
Daar spoot ze zijn gewond been af en daarna deed ze er een nieuw verbandje om.
Zo dat was klaar, ze liep met hem naar de stallen en zette hem in de stal naast Kini. Ze gaf hem wat hooi en deed zijn water in zijn voerbak zodat hij niet met zijn zere been vast zou komen te zitten. want in de nacht was er niemand. Ze bleef nog even bij hem en zei toen 'Tot morgen, ik kom zo snel mogelijk hoor.' en toen ging ze weg nog steeds met wat kopzorgen over Waaiko en of het wel goed ging gaan.

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Soortgelijke onderwerpen

-

» Waaiko

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum