Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

PAS OP!!!

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1PAS OP!!! Empty PAS OP!!! vr jan 28, 2011 7:46 pm

Gast


Gast

Waaiko liep het bos uit op zoek naar nieuw gras want het bos was half afgebrand door die stomme campeerders. Hij liep langs een harde weg. Eerlijk gezegd had hij dat nog nooit gezin, hij wist niet wat het was. Hij liep er toch op zonder na te denken. Waaiko is een ppaardje dat veel durft en niet snel bang is dus bleef er gewoon op lopen. Het deed wel een beetje pijn aan zijn hoefjes. Maar ach... Ineens schrok hij zo erg van een luid getuuuuuuuuuuuuuut dat hij stuigerde. Er kwam een raar ding op hem af. Het had onderaan dingen die draaien, had iets om in te zitten, en een soort harde muren zonder steen. Dit had hij evenmin al gezien (niet gezien bedoel ik hé). Het kwam razend snel op hem af. Waaiko kreeg de kans niet om opzij te gaan en werd geraakt door de auto. Wat moest hij nu doen?

2PAS OP!!! Empty Re: PAS OP!!! vr jan 28, 2011 8:27 pm

Maera

Maera

Zachtjes neuriend zat Maera in haar oude mercedes, het was een leuk liedje dat in haar hoofd zat en ze keek vrolijk opzij. Maar opeens keek ze voor zich en zag ze een paard zo snel als ze kon trapte ze op de rem, maar die zat vast. Ze was dichtbij het paard en draaide in alle wanhoop haar stuur om. Ze raakte het paard net tegen het been en ze botste tegen een paal op.
Maera had niks maar het paard wel, het paard bloedde hevig aan zijn been en Maera kreeg opeens tranen. Ze stroomde er zomaar uit, ze had een paard pijn gedaan. 'Het was niet mijn bedoeling.' Kwam er uit haar mond. Ze drukte haar hoofd in de hals van het paard en aaide zachtjes over zijn prachtige zwarte hals. 'Shh, ik laat je niet alleen hoor.' Ze haalde haar Iphone uit haar zak en belde iemand op. Even later kwam de dierenarts aan die zei dat het makkelijk kon herstellen maar wel veel goede zorg en tijd nodig had. Terwijl Maera hem over zijn hals bleef streken bond de dierenarts een verband rond zijn been. Nu moest het paard alleen nog opstaan. Ze dacht ondertussen aan een naam, Waaiko paste wel, Waaiko was in de krant gekomen omdat hij een groot ongeluk overleefd had, deze naam paste dus wel bij dit paard.
'Kom op, sta op, asjeblieft' zei Maera in alle wanhoop ' Waaiko?' zei ze toen twijfelend en bang tegelihk.

3PAS OP!!! Empty Re: PAS OP!!! zo jan 30, 2011 7:11 pm

Gast


Gast

Waaiko had pijn, veel pijn. Hij deed zij ndbest om op te staan en uiteindelijk lukte het hem toch. Hij stond. Maar lopen, zou dat gaan? Hij zetten stapje per stapje tot hij op het gras langs de kant stond. Hij wou terug gaan liggen van de pijn maar mocht niet. Hij moest, hoe dan ook, blijven staan. "Maar wat moet ik doen, waar kan ik heen?" dacht hij, "En waarom noemt ze mij Waaiko?". Hij weet het niet maar nu concentreert hij zich alleen op: blijven staan.

4PAS OP!!! Empty Re: PAS OP!!! ma jan 31, 2011 12:12 pm

Maera

Maera

Zachtjes liep ze met hem naar de trailer. 'Het spijt me zo.' zei ze. Ze zag hoe hij al zijn kracht verzamelde om te blijven staan en ze hielp hem dan ook zoveel als ze kon. Toen ze eindelijk bij de trailer waren zag ze hoe hij er aarzelend in stapte. 'Goedzo.' zei Maera, Maera zou het liefst bij hem in de trailer blijven, maar dat was te gevaarlijk. Ze sloot het deurtje van de trailer en ging voor in de auto zitten. De dierenarts startte de auto en zo reden ze naar de stallen van de manege.

(verder gaann bij de stallen na jou post?)

5PAS OP!!! Empty Re: PAS OP!!! ma jan 31, 2011 8:33 pm

Gast


Gast

Ze liep rustig en toch een beetje onzeker mee de trailer in. De weg was zacht en gemakkelijk om op te rijden, gelukkig. Hij bleef rustig staan tot ze er waren. Ze waren er en Waaiko stapte uit. Om hem heen stonden paarden, kleine en grote. Ook waren er paddocks en redelijk grote stallen. Zo goed mogelijk probeerde hij zijn gewicht op zijn andere benen te houden. Afwachtend bleef hij staan waar hij stond, het meisje moest de eerste stap nemen. Daarna zou hij er wel achteraan komen. Om zijn benen begonnen alweer vliegen te komen. In de zomer en lente had hij altijd last van die mormels. Mensen hadden er van die speciale middeltjes voor, dan bleven ze voor een tijdje weg. Echter hielp dit ook niet heel de zomer door. Natuurlijk waren er ook nog planten, als je daarnaast ging staan dan kwamen de vliegen niet echt op je af. Maar of ze die hier zouden hebben moest hij nog maar bekijken.

Edit Darren: Post van Waaiko afgemaakt, eerste en laatste keer dat ik dit doe. Laat me niet heel de tijd hoeven zeggen dat jullie groter moeten posten. Als je geen inspiratie hebt laat de post dan even zitten en schrijf hem een andere keer.

(ik heb even geen inspiratie meer sorry. Ga jij verder a.u.b.?)

____________________________
Life! And love your live x


Ik hou van dit liedje
Nobody's home

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum