Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

marshall, jimmy brain matthers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1marshall, jimmy brain matthers Empty marshall, jimmy brain matthers do jan 20, 2011 6:55 pm

Gast


Gast

naam: marschall mathers maar wilt zo niet worden genoemd (Slim Shadyof B.rabbit)
leeftijd: 19
Karakter: Hij is into hiphop en rap. Hij heeft soms een beetje verbitterde karakter. maar meestal is ie wel vrolijk maar wel erg brutaal en nergens bang voor. Zegt of doet vaak net het verkeerde.

Intressens: Hiphop is zijn leven. Hij rapt graag en auto's vind hij ook heel erg leuk. Hij is wel nieuw in het paarden gebied en wilt er veel over leren.


achtergrond: Hij heeft een k** achtergrond waar ie niet graag over praat en waar je als je het wilt weten wel echt zijn vertrouwen moet hebben. Hij heeft altijd meer gehoord dat ie gehaat was dan geliefd. meer moet je zelf maar te weten komen. Hij is slaappil verslaaft en drinkt graag om het te vergeten.

uiterlijk: Heeft altijd jogingbroek of spijkerbroek bijna op zijn knieen hangen. altijd (hiphop)petje of een muts (en dan bedoel ik ook altijd Razz zelfs met slapen Embarassed ) hij is blond en heeft veel tatoages. op zijn schouder heeft ie er een van zijn dochtertje (ja daar moet je zelf achterkomen dat verhaal)

naja hoop dat het een beetje duidelijk is

2marshall, jimmy brain matthers Empty Re: marshall, jimmy brain matthers do jan 20, 2011 7:04 pm

Gast


Gast

Stoewr..
Alleen nogal *** van zijn verleden :s
Naja, Veel RPG plzier ;D

Greetzing May Wink

3marshall, jimmy brain matthers Empty Re: marshall, jimmy brain matthers zo jan 23, 2011 11:58 am

Maera

Maera

cool Razz

hmm ik denk da ik wel achter da verleden zal komen. Suspect

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Soortgelijke onderwerpen

-

» feeling strong..||Brain||
» Nick Marshall
» Ryan Marshall

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum