Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Opvolg verhaaltje

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Opvolg verhaaltje Empty Opvolg verhaaltje vr okt 15, 2010 6:40 pm

Gast


Gast

Laten we met HEEEL HH. (voor mensen die de afkorting niet kennen: Horse home)
een verhaal maken.

Het is heel simpel. Je schrijft gewoon een vervolg op het verhaal.
een of twee alinea's is voldoende. Meer hoeft niet.

Wel moet je een beetje erop letten dat je geen spelfouten maakt en een beetje let op je ABN.
Simpel gezegd: probeer spelfouten te vermijden en gebruik de leestekens.

Goed.
Laten we van start gaan zou ik zeggen.
Ik zal het begin typen en eerlijk gezegd ben ik benieuwd wat eruit gaat komen Laughing

Ik hoorde hoe de takjes tegen het raam tikten, mijn ogen schoten naar het raam dat op een kiertje open stond. Het geluid van de regen stroomde je oren binnen. Ik draaide me zachtjes om, omdat ik wist dat mijn bed kraakte. Slapen kon ik niet, ik, een veertienjarig meisje was doodsbang als ze alleen was. Dat was eigenlijk wel onlogisch. Zelfs mijn zusje was niet zo’n schijtluis als ik was. Met een makkelijke beweging sloeg ik de dekens af en blies al mijn adem geïrriteerd uit. Ik ging rechtop zitten en zocht naar de schakelaar van het lampje en zette deze toen aan. Een zacht gedimd licht vulde de kamer en ik haalde mijn hand door mijn lange haar. Mijn kleine bleke gezicht was te zien in de spiegel die mijn vader nog geen week geleden aan de muur had gehangen. Ongemakkelijk hees ik mezelf op en sprong soepel uit het grote bed. Het was verschrikkelijk, een waar trauma, om alleen te zijn in dit grote huis. Als je schoenen droeg schrok je je lam, want je hoorde telkens je schoenen op het marmer tikken dat uit Italië was gehaald. Óf ineens hoorde je een deur open en dicht slaan maar was dat gewoon door de wind die het huis binnenstroomde als je de ramen open zette. Aan hun huis grensde een ontzettend groot meer, en vanuit mijn kamer kon je het balkon op en keek je recht op het meer en de daarachter gelegen bossen. Nee, ik kon niet zeggen dat ik het slecht had, want dan zou ik liegen. Jammer genoeg moest ik het huis wel delen met mijn twee zusjes die morgen terug zouden komen van hun schoolkamp, of waar ze ook naar verdwenen waren.


Succes.
En ja, ik weet dat het niet fantastisch is maar ik heb het een beetje haastig geschreven


Embarassed

2Opvolg verhaaltje Empty Re: Opvolg verhaaltje za dec 11, 2010 5:22 pm

moonheart

moonheart

Die maakte altijd ruzie, en dat kon tijden doorgaan. Gek werd je er van, ik stop dan gewoon mijn vingers in mijn oren. Mijn ouders deden er wel wat aan. Maar om even terug te gaan, waar we waren. De storm was nog steeds bezig, om het bos kapot te maken. Dacht ik, maar dat zal wel niet. Ik liep weer weg bij het raam, en wou me bed weer ingaan. Tot ik gekraak hoorde, en een enorme klap.Boem! Het huis beefde even, en ik kon net op tijd een beeldje redden. Ik zette het op zijn plaats, en liep naar beneden. Daar hoorde ik mijn ouders praten, "Nou lekker dan,'' zei mijn moeder. Ik deed de deur open, en voelde een ijzige kou. Ik keek de kamer in, en zag het meteen. Een boom, lag in de keuken, overal lag glas. "'Fien!'' riep mijn moeder, toen ze me door had. Haastig liep ik op haar af, en omhelsde haar. Mijn vader keek naar ons, ''En nou?'' vroeg hij. Moeder keek naar hem, ik slikte. Dit zal een raar iets zijn voor mij zusjes. Als ze morgen thuis komen. "Ik zal onze broer bellen,'' zei papa. En liep naar de telefoon. Even later praatte hij met mijn oom. ''Kan dat?'' vroeg hij aan me oom. ''Bedankt,'' Vader keek naar ons, ''We mogen in zijn hotel logeren gratis,'' zei hij. Moeder keek met een glimlach naar hem, ''Dan gaan we nu, Karin en Riet ophalen,'' zei ze. Mijn zusjes, helemaal vergeten. Die waren nog gewoon op kamp. Ik haastte me naar boven, om me om te kleden. Het ging moeilijk. Maar het lukte. Ik liep weer naar beneden, en wachtte af.

Leuk iets. Is Fien een goede naam.

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum