Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Mijn kleine schatjes!

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Mijn kleine schatjes! Empty Mijn kleine schatjes! ma sep 20, 2010 4:04 pm

Gast


Gast

Nou, ik heb dus al twee paarden die van mij zijn, en binnenkort nog ene erbij. Maar, dat was niet genoeg Wink Dus, een stukje verder stonden in een weide twee schatjes van paardjes. Ze zagen eruit alsof ze dringend aandacht nodig hadden. Tinto (die hele kleine) was met geen mogelijk te pakken te krijgen. Hij was doodsbang, Beauty (die bonte) was heel rustig, maar kende geen manieren, Tinto is twee, en Beauty is iets ouder als drie. Allebei hebben ze nog nooit gehoord van werken. Dus heb ik daar een briefje achtergelaten. En zo is het begonnen. Ik heb ze allebei helemaal zelf opgeleid en op een natuurlijke wijze met een touwhalster. Behalve Tinto, want zijn kopje was zo klein dat het de 40 euro niet waard was.

Hier komt Tinto met mij:
Mijn kleine schatjes! 105cx8g

Mijn kleine schatjes! 2wnvkph

En Beauty een keertje, er komen binnenkort meer foto's van de twee kleintjes Wink :

Mijn kleine schatjes! Dhe1yu

En een filpje, sorry dat hij soms zo doorheen schut, ik moest soms zo hard lachen:
View My Video

Bedankt voor het kijken, binnenkort komt meer beeldmateriaal, als ik van deze griep af ben! Wink

2Mijn kleine schatjes! Empty Re: Mijn kleine schatjes! ma sep 20, 2010 5:44 pm

Storm



Ah.. jammer geen foto van mai!

3Mijn kleine schatjes! Empty Re: Mijn kleine schatjes! ma sep 20, 2010 6:31 pm

Baco

Baco

Misschien kan je de foto's wat verkleinen of in een url zetten. Nu rekt namelijk heel de pagina uit.
Het zijn wel leuke foto's!

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Soortgelijke onderwerpen

-

» Mijn Schatjes
» mijn schatjes <3

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum