Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Lay-out verandering

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Lay-out verandering Empty Lay-out verandering ma aug 23, 2010 4:52 pm

Darren

Darren
Ex-Admin

Beste leden,

Vandaag is er om 15.00 pm een hacker op het forum geweest. Hier kwam ik pas om 15.15 pm achter waardoor alles al weg was. Nu staat het meeste weer goed, maar kloppen er hier en daar een aantal dingen niet meer. Heel het forum was omgetoverd in een Habbo station. Omdat ik in mijn eentje was heeft het langer geduurd om alles weer op te lossen dan als we met meerdere waren. Iemand heeft op Maya haar account ingebroken en daarmee alles veranderd. Omdat diegene op Maya's account zat konden we ook niks doen. De eigenaar kan je niet bannen etc. Gelukkig staat haast alles nu weer goed waardoor we weer vrolijk aan de slag kunnen met posten.
Zoals jullie kunnen zien zijn er een aantal dingen veranderd omdat die verloren zijn gegaan toen alles was veranderd. Het logo plaatje, de nieuwe berichten plaatjes, en een aantal kleine buttons zijn veranderd. Hier kunnen we niet veel aandoen tenzij we ergens de oude plaatjes vandaan weten te toveren. Hier en daar kunnen nog een aantal foutjes staan.
Nu is het 16.51 pm en heb ik het laatste veranderd aan het forum. Alles staat weer goed en we kunnen aan de slag.

Voor degene die het willen zien hier is een print screen van hoe het forum eruit zag nadat ik al even bezig was.
Spoiler:

- Darren

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum: