Zoals jullie vast wel hebben gemerkt heeft dit forum op dit moment rond de 5/6 echt actieve leden. Dat is niet zozeer een slecht ding, immers; iedereen kent elkaar en ik ben persoonlijk van mening dat we met zijn allen een erg gezellig groepje hebben, maar zo nu en dan wat nieuwe gezichten kan geen kwaad, dacht ik zo. Nieuwe mensen leren kennen is altijd leuk en iedereen brengt wel weer wat nieuws met zich mee.
Een andere reden dat ik wat meer reclame wil gaan maken is: events.
Ik heb een aantal dingen op de planning staan die als het goed is pittig spannend worden, en die zijn denk ik het leukst als de characters van zoveel mogelijk verschillende users komen.
En om die reden wil ik ook jullie vragen om, waar mogelijk, de RPG een beetje te verspreiden.
Kan via RPende vrienden zijn, kan via andere sites die dit toestaan (die overigens in ruil ervoor bij ons weer reclame kunnen maken) etc.
Voorwaarde is natuurlijk wel dat de regels van een andere site gerespecteerd worden en er dus niet wordt gepromoot waar dit niet mag.
Alvast bedankt!
Een andere reden dat ik wat meer reclame wil gaan maken is: events.
Ik heb een aantal dingen op de planning staan die als het goed is pittig spannend worden, en die zijn denk ik het leukst als de characters van zoveel mogelijk verschillende users komen.
En om die reden wil ik ook jullie vragen om, waar mogelijk, de RPG een beetje te verspreiden.
Kan via RPende vrienden zijn, kan via andere sites die dit toestaan (die overigens in ruil ervoor bij ons weer reclame kunnen maken) etc.
Voorwaarde is natuurlijk wel dat de regels van een andere site gerespecteerd worden en er dus niet wordt gepromoot waar dit niet mag.
Alvast bedankt!