Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Het onzin-topic

+46
Admin
AllisonHigh
Mathew Reyes
Ben Marino
Namika Blanchard
Nora Blake
Neil Vanderzee
Jerome Eaves
Esmeralda Marquez
Ethan Mills
Neve Nolan
Sammy Pentecost
Solomon Griffith
Demi de la Garza
Delilah Hudson
Johnny O'Marten
Dominic Sinaga
Carolus Dewitt
Rhyme
Hayden Smith
Mortimer Kovic
Megan Derley
Avan Rodriguez
Scarlett Burrows
Andrew Curtis
Mose Giffard
Feline Friesen
Iseco DiRosilia
Ivey Michaels
Maybelle Noreau
Adrian Parker
Zane Northland
Rowan Riderhood
Isaiah Ayres
Chyrel Burnbright
Kael Brown
Brandon Matthews
Moora Hamilton
Olivia Romano
Joli Favre
Dean Garton
Miles Edmond
Abigail
Varya Zhidkova
Oliver Edurel
Annabell Wayland
50 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 20 van 21]

476Het onzin-topic - Pagina 20 Empty Re: Het onzin-topic za jun 09, 2018 11:53 pm

Ben Marino

Ben Marino

Zo, Riley deed ik niets meer mee, dus die is omgedoopt tot Catherine, nature nerd extraordinaire

477Het onzin-topic - Pagina 20 Empty Re: Het onzin-topic zo jun 10, 2018 1:25 am

Namika Blanchard

Namika Blanchard

Jaaaa zeer fijn om weer naar Namika te kunnen kijken
En aaaaaAAah maar zijn huidige ava is ook ZEER PRETTIG VOOR HET OOG dus geen zorgen
Nu moet ik nog een os voor Namika fixen en dan ben ik all set

En yaaaAAAsss topwijf mmmm

478Het onzin-topic - Pagina 20 Empty Re: Het onzin-topic zo jun 10, 2018 1:46 am

Dominic Sinaga

Dominic Sinaga
(ง'̀-'́)ง

A fair point. 'Angry and menacing' looks good on that man.

Als ik effe wat voor je in elkaar moet flansen geef je maar een gil

En ikr! Echt girlcrush op alicia vikander hoor

479Het onzin-topic - Pagina 20 Empty Re: Het onzin-topic zo jun 10, 2018 1:53 am

Namika Blanchard

Namika Blanchard

Hahfuiehfeuifhe en HOE zeer sappige jongeman dat
En oooOOooooo nou dus sinds mijn ps heeft besloten niets meer te doen zou ik het best heel prettig vinden om een gil te geven (a)
En jajajahfuefheufe volledig terecht jeeezzz

480Het onzin-topic - Pagina 20 Empty Re: Het onzin-topic zo jun 10, 2018 2:03 am

Ben Marino

Ben Marino

Maar echt

Aight, link anders een dezer dagen wat foto's die je er tof voor vind, dan fix ik wel even een sig

481Het onzin-topic - Pagina 20 Empty Re: Het onzin-topic zo jun 10, 2018 1:12 pm

Namika Blanchard

Namika Blanchard

Jij bent: top ik ga zo even op zoek aaaaa

482Het onzin-topic - Pagina 20 Empty Re: Het onzin-topic zo jun 10, 2018 1:17 pm

Ben Marino

Ben Marino

Haha np
App me de links maar zodra je ze hebt uitgekozen

483Het onzin-topic - Pagina 20 Empty Re: Het onzin-topic wo jun 13, 2018 8:21 pm

Mathew Reyes

Mathew Reyes

Zit je te stressen dat je bang bent dat je het niet haalt om op tijd alles af te hebben voor school. Lig je opeens voor op schema -_-' Hoef je nu alles nog alleen na te kijken. En als me docent eens een keer terug mailt zijn tips te verwerken.

484Het onzin-topic - Pagina 20 Empty Re: Het onzin-topic wo jun 13, 2018 8:59 pm

Ben Marino

Ben Marino

Lekker bezig!
Beter reageert 'ie dan op tijd idd.
Wat voor studie doe je?

485Het onzin-topic - Pagina 20 Empty Re: Het onzin-topic do jun 14, 2018 2:28 pm

AllisonHigh

AllisonHigh

Hey, Ik ben nieuw hier. Ik heb al 2x een hele post gemaakt bij het voorstellen van je karakter, maar hij komt er niet bij te staan. Wat doe ik fout? confused

486Het onzin-topic - Pagina 20 Empty Re: Het onzin-topic do jun 14, 2018 4:10 pm

Admin

Admin
Admin

Hallo Allison! Welkom

Klinkt apart. Ik heb nog niet eerder iemand met dit probleem gehoord. Zie ook zo snel niets mis met de permissies van je account of het forum (beiden normaal). Krijg je ook een specifieke foutmelding?

487Het onzin-topic - Pagina 20 Empty Re: Het onzin-topic do jun 14, 2018 6:47 pm

Mathew Reyes

Mathew Reyes

AllisonHigh schreef:Hey, Ik ben nieuw hier. Ik heb al 2x een hele post gemaakt bij het voorstellen van je karakter, maar hij komt er niet bij te staan. Wat doe ik fout? confused

Tip kopieer je tekst voordat je hem verstuurd hoef je het niet elke keer opnieuw te typen

488Het onzin-topic - Pagina 20 Empty Re: Het onzin-topic vr jun 15, 2018 12:44 am

Admin

Admin
Admin

Ik schrijf m'n posts zelf altijd in Evernote, al werkt een wordfile net zo goed. Hou op die manier precies bij waar ik nog moet posten en ze gaan niet zomaar verloren als er wat mis gaat.

489Het onzin-topic - Pagina 20 Empty Re: Het onzin-topic vr jun 15, 2018 8:52 am

Hedwig MacIntyre

Hedwig MacIntyre

Evernote is life maar idd een word documentje kan er goed mee door (al slaat Evernote automatisch op, wat voor noobs zoals ik ideaal is)

490Het onzin-topic - Pagina 20 Empty Re: Het onzin-topic zo jun 17, 2018 9:26 pm

Nora Blake

Nora Blake

http://aningefulloffeels.tumblr.com/post/174983706356/paradigm-shift-posterset-paradigm-shift-is-a-dutch

BAM
Postersetje gemaakt voor PS

491Het onzin-topic - Pagina 20 Empty Re: Het onzin-topic zo jun 17, 2018 10:41 pm

Demi de la Garza

Demi de la Garza
10/10 would bang

Oeh, pretty! :’D

492Het onzin-topic - Pagina 20 Empty Re: Het onzin-topic zo jun 17, 2018 10:42 pm

Mathew Reyes

Mathew Reyes

Nora ik heb mijn laatste post aangepast had deze keer iets meer inspiratie

493Het onzin-topic - Pagina 20 Empty Re: Het onzin-topic zo jun 17, 2018 10:48 pm

Nora Blake

Nora Blake

@Tess; thanks! : D

@Mathew; goed dat je t zegt! Zal even checken en mijn work in progress waar nodig aanpassen

494Het onzin-topic - Pagina 20 Empty Re: Het onzin-topic di nov 20, 2018 9:29 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

Nora's onderschrift is cool.

Random vraag: omwille van mijn therapie, iemand enig idee waar topics van vroeger heen zijn? Ik zoek shit van Pasqual, dat ene topic dat over 26.000 woorden telde.
Maar hij staat niet in zijn geschiedenis. Iemand enige clue of dat topic wellicht verhuist is naar de prullenbak oid?

Nvm, found it.



Laatst aangepast door Solance Ainsworth op di nov 20, 2018 10:09 pm; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Gevonden.)

495Het onzin-topic - Pagina 20 Empty Re: Het onzin-topic vr jan 25, 2019 9:44 am

Brianna Marchand

Brianna Marchand

man oh man I haven't been here in a while :')

496Het onzin-topic - Pagina 20 Empty Re: Het onzin-topic zo jun 02, 2019 1:20 pm

Ben Marino

Ben Marino

Bijna een half jaar na t laatste bericht hier; Hoi!

497Het onzin-topic - Pagina 20 Empty Re: Het onzin-topic do jun 13, 2019 3:09 pm

Jonas Darlin

Jonas Darlin

yeehaw

498Het onzin-topic - Pagina 20 Empty Re: Het onzin-topic do sep 05, 2019 6:24 pm

Dominic Sinaga

Dominic Sinaga
(ง'̀-'́)ง

yeee

499Het onzin-topic - Pagina 20 Empty Re: Het onzin-topic vr apr 03, 2020 4:40 pm

Feline Friesen

Feline Friesen

Hallo allen. We leven in crisistijden - tijd om meer drama met karakters te maken zodat ons leven wel meevalt?

Ik bedoel natuurlijk; zoiets zou ik Fee nooit aandoen. Daarintegen Pasqual, Kathie, Kaya... die hebben nog niet genoeg drama gehad.

500Het onzin-topic - Pagina 20 Empty Re: Het onzin-topic vr apr 03, 2020 5:21 pm

Admin

Admin
Admin

aaaaaayyyyyy

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 20 van 21]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum