Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Het onzin-topic

+46
Admin
AllisonHigh
Mathew Reyes
Ben Marino
Namika Blanchard
Nora Blake
Neil Vanderzee
Jerome Eaves
Esmeralda Marquez
Ethan Mills
Neve Nolan
Sammy Pentecost
Solomon Griffith
Demi de la Garza
Delilah Hudson
Johnny O'Marten
Dominic Sinaga
Carolus Dewitt
Rhyme
Hayden Smith
Mortimer Kovic
Megan Derley
Avan Rodriguez
Scarlett Burrows
Andrew Curtis
Mose Giffard
Feline Friesen
Iseco DiRosilia
Ivey Michaels
Maybelle Noreau
Adrian Parker
Zane Northland
Rowan Riderhood
Isaiah Ayres
Chyrel Burnbright
Kael Brown
Brandon Matthews
Moora Hamilton
Olivia Romano
Joli Favre
Dean Garton
Miles Edmond
Abigail
Varya Zhidkova
Oliver Edurel
Annabell Wayland
50 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 15 ... 21  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 10 van 21]

226Het onzin-topic - Pagina 10 Empty Re: Het onzin-topic do apr 27, 2017 1:48 am

Olivia Romano

Olivia Romano

Net terug van Nacht van Oranje EN HET WAS ZO VET <3 morgen Koningsdag, I'm so excited <3

227Het onzin-topic - Pagina 10 Empty Re: Het onzin-topic za apr 29, 2017 6:48 pm

Chyrel Burnbright

Chyrel Burnbright
ಠ╭╮ಠ

Jongens ik wil even een grapje delen die de geschiedenis stagiair maakte in de bus terug van Cambridge
Hij had op de bus heen al gezegd dat hij een knappe Britse meid voor me ging fiksen omdat die het leukst waren volgens hem (iets waar de 60 jaar oude geschiedenis docente, zijn begeleider, gelijk mee instemde) maar we zijn er in Cambridge zelf eigenlijk niet meer op terug gekomen. Totdat we terug gingen en hij heel droog aan mij vroeg: "Heb je nog mooie theepotten gezien?"

228Het onzin-topic - Pagina 10 Empty Re: Het onzin-topic za apr 29, 2017 7:16 pm

Neil Vanderzee

Neil Vanderzee
Tuig

That is amazing :')

229Het onzin-topic - Pagina 10 Empty Re: Het onzin-topic za apr 29, 2017 7:22 pm

Chyrel Burnbright

Chyrel Burnbright
ಠ╭╮ಠ

Ikr :') ik kon m wel waarderen

230Het onzin-topic - Pagina 10 Empty Re: Het onzin-topic za apr 29, 2017 8:06 pm

Isaiah Ayres

Isaiah Ayres

Omfg, lol. :')

231Het onzin-topic - Pagina 10 Empty Re: Het onzin-topic di mei 02, 2017 10:09 pm

Neil Vanderzee

Neil Vanderzee
Tuig

Idee voor Johnny:
Hij krijgt info in handen die voor meerdere mensen schadelijk kan zijn. Dit zorgt ervoor dat hij teveel weet en in gevaar is. Hij zou nu naar de politie kunnen gaan, maar een van de mensen van wie hij nu dingen in handen heeft is iemand waar hij het erg goed mee kan vinden en die hij daarmee ook zou verdoemen.
Zou iemand dit een leuk plot vinden om uit te werken? Ik zoek namelijk dus een tegenspeler die iets verbergt wat absoluut niet uit mag komen en waar Johnny voor dit alles begint al mee bevriend kan raken.

also hallo nerds hoe is het met iedereen

232Het onzin-topic - Pagina 10 Empty Re: Het onzin-topic di mei 02, 2017 10:14 pm

Annabell Wayland

Annabell Wayland
10/10 would bang

Hullo loser
Heb momenteel niet echt iets voor je, sowwy ):

233Het onzin-topic - Pagina 10 Empty Re: Het onzin-topic di mei 02, 2017 10:27 pm

Neil Vanderzee

Neil Vanderzee
Tuig

Helaas :')

234Het onzin-topic - Pagina 10 Empty Re: Het onzin-topic wo mei 03, 2017 8:58 pm

Adrian Parker

Adrian Parker

Hey hoi allemaal, iemand zin in een topic met Adrian? Vrij aardige, sociale knul die wat arrogant kan overkomen (wat een combinatie) Wink

235Het onzin-topic - Pagina 10 Empty Re: Het onzin-topic wo mei 03, 2017 9:21 pm

Admin

Admin
Admin

Sounds good! Ik heb echt een fuckton aan chars, dus er past er vast wel een. Wat voor type lijkt je leuk tegenover hem? Ik heb geloof ik op het spectrum van sociaal naar knotwilg van alles wel wat

236Het onzin-topic - Pagina 10 Empty Re: Het onzin-topic wo mei 03, 2017 9:59 pm

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

Same here! Ik heb net m'n plotter geupdate ^°

237Het onzin-topic - Pagina 10 Empty Re: Het onzin-topic wo mei 03, 2017 11:27 pm

Olivia Romano

Olivia Romano

Adrian Parker schreef:Hey hoi allemaal, iemand zin in een topic met Adrian? Vrij aardige, sociale knul die wat arrogant kan overkomen (wat een combinatie) Wink

Je mag altijd in Olivia's plotter kijken voor een topic, of als je zelf een ideetje hebt. <3

Welkom btw!

238Het onzin-topic - Pagina 10 Empty Re: Het onzin-topic do mei 04, 2017 8:37 pm

Gast

Gast

Ben stiekem een beetje verliefd op Percy's nieuwe ava. de foto iig. krijg gelijk weer inspiri voor hem o3o

239Het onzin-topic - Pagina 10 Empty Re: Het onzin-topic do mei 04, 2017 8:47 pm

Admin

Admin
Admin

It's v nice!

Also guys, let's try to keep the rowley party going, ik heb er teveel plannen voor. Zal vnaaf ook effe met Zane posten daar

240Het onzin-topic - Pagina 10 Empty Re: Het onzin-topic do mei 04, 2017 8:50 pm

Gast

Gast

merci o3o
ja ik moet daar ook nog even posten..

241Het onzin-topic - Pagina 10 Empty Re: Het onzin-topic do mei 04, 2017 9:43 pm

Olivia Romano

Olivia Romano

Me: 'Ik ga even een uurtje liggen'
-slaapt van 18.30 tot 21.30-

242Het onzin-topic - Pagina 10 Empty Re: Het onzin-topic do mei 04, 2017 10:02 pm

Zane Northland

Zane Northland

Working out a DnD character, serieus bezig en dan ineens:
Classmate: -drukt me een d20 in handen- Rol voor penislengte!
18/20 :')

On a more serious note; dit is mijn eerste DnD char so far:
Het onzin-topic - Pagina 10 A54d16a6cc

243Het onzin-topic - Pagina 10 Empty Re: Het onzin-topic do mei 04, 2017 10:04 pm

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

... impressive. Ben wel benieuwd in wat voor scenario je klasgenoot denkt dat dit belangrijk is, tho.
Ooh looks nice! Gave ogen vooral, vindt ze wel iets hebben

244Het onzin-topic - Pagina 10 Empty Re: Het onzin-topic do mei 04, 2017 10:07 pm

Zane Northland

Zane Northland

Zij zit niet in onze dnd groep, maar in de hare was het een running joke geloof ik. Een klasgenote die wel in mijn dnd party zit rolde ook. Haar char is de halfbroer van de mijne en had acht of zoiets geloof ik :') poor sod.

En thanks! Hij is schaamteloos op Tommy Shelby gebaseerd want niemand kan me tegenhouden

245Het onzin-topic - Pagina 10 Empty Re: Het onzin-topic do mei 04, 2017 10:14 pm

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

Sad ;')

Dat kon ik inderdaad al zien, maar nu je het echt bevestigd valt het idd meer op. Nice ^^

246Het onzin-topic - Pagina 10 Empty Re: Het onzin-topic do mei 04, 2017 10:15 pm

Zane Northland

Zane Northland

Ja, het is extra sneu want; die van mij is een elf en zijn halfbroer is een half elf, dus de mijne noemt hem het ongelukje van de familie.
They do love eachother deep down tho

Thanks o3o hij wordt nog verder uitgewerkt asap

247Het onzin-topic - Pagina 10 Empty Re: Het onzin-topic do mei 04, 2017 10:21 pm

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

Heel sad :') maar wel grappig. Lijkt me echt leuk om een keer te doen

Sick : D

248Het onzin-topic - Pagina 10 Empty Re: Het onzin-topic do mei 04, 2017 10:27 pm

Zane Northland

Zane Northland

Ik ben er echt net mee begonnen, dus hoop dat het ook echt chill wordt o3o woensdag gaan we onze eerste echte sessie doen : D

249Het onzin-topic - Pagina 10 Empty Re: Het onzin-topic do mei 04, 2017 10:29 pm

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

Ooh cool! Tell us how it went

Also godver ik denk dat er een spier bij mijn knie ontstoken is of zo :') het is helemaal gezwollen
En m'n heup doet fucking veel pijn want waarom niet. Kan gewoon.

250Het onzin-topic - Pagina 10 Empty Re: Het onzin-topic do mei 04, 2017 11:20 pm

Zane Northland

Zane Northland

I shall

Shit, da's niet goed! Asap weer effe langs de huisarts denk ik

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 10 van 21]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 15 ... 21  Volgende

Permissies van dit forum: