Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

De plotters van Marlon'

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1De plotters van Marlon' Empty De plotters van Marlon' za apr 08, 2017 1:09 pm

Olivia Romano

Olivia Romano

De plotters van Marlon' Tumblr_ojzkbs07X61sb30yoo6_500
Olivia Romano

Hello hello, I'mma need some plots voor Olivia. Ik heb deze plots bedacht, maar als je zelf iets in gedachte hebt voor m'n favoriete Italiaanse: be my guest.

Iemand uit haar verleden
Olivia komt uit een maffiafamilie uit Sicilië. Ze woont hier, omdat ze graag niets te maken wilt hebben met de maffiakant van haar familie en haar eigen ding wilt doen. Haar familie heeft iemand gestuurd om op haar te letten. Dat doet diegene heel erg overdreven, door overal op te duiken waar zij is.
Het lijkt me grappig als ze een soort van haat/liefde relatie hebben, iemand waartegen Olivia niet haar "look I love unicorns" masker tegen hoeft op te trekken. Dit kan in alle vormen komen: familie, maar ook iemand die haar familie heeft ingehuurd en die vertrouwt wordt door de familie. Het lijkt me grappig dat hij/zij dan in haar huis opeens zit, en dat Olivia zich een ongeluk schrikt want drama. Het liefste een beetje een ruig type, iets ouder dan haar. <3


Iemand die ze kan manipuleren
Olivia is een persoon van manipuleren en dat doet ze graag, ze laat graag andere mensen dingen voor haar doen om daar zelf beter van te worden en laat mensen graag in de waan dat ze hen aardig vind. Eigenlijk licht ze mensen 24/7 op. Ik zou graag iemand willen die haar act volledig geloofd en heilig in de overtuiging is dat Olivia zijn/haar beste vriendin is. Op een gegeven moment wil ik graag een conflict waaruit blijkt dat Olivia het helemaal niet zo goed voor heeft met die persoon, dat kunnen we samen bespreken. <3

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum