Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

[Idee] School locaties

+4
Ben Marino
Varya Zhidkova
Rosalie Demarchelier
Zane Northland
8 plaatsers

School locaties?

[Idee] School locaties Vote_lcap0%[Idee] School locaties Vote_rcap 0% [ 0 ]
[Idee] School locaties Vote_lcap0%[Idee] School locaties Vote_rcap 0% [ 0 ]
[Idee] School locaties Vote_lcap100%[Idee] School locaties Vote_rcap 100% [ 6 ]
[Idee] School locaties Vote_lcap0%[Idee] School locaties Vote_rcap 0% [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 6


Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1[Idee] School locaties Empty [Idee] School locaties vr maa 31, 2017 10:38 am

Zane Northland

Zane Northland

Inmiddels zijn de leeftijden op dit forum heel gevarieerd en hebben we characters die nog net op de middelbare kunnen zitten, tot characters van middelbare leeftijd, en daarom was ik benieuwd naar het volgende:
Zijn er mensen die het leuk lijkt om locaties te hebben voor bijvoorbeeld:
- een middelbare school
- een college/university locatie (een die superbreed is, van allerlei niveaus, zodat er meer interactie mogelijk is)
- beiden

Ze zouden dan evt. subboards voor een bibliotheek, een campus/dorms etc. kunnen hebben. Characters die docent zijn zouden dan les kunnen geven op een school-locatie.

Is dit wat, of zouden jullie er niet echt gebruik van maken?

2[Idee] School locaties Empty Re: [Idee] School locaties vr maa 31, 2017 12:02 pm

Rosalie Demarchelier

Rosalie Demarchelier

Lijkt me super leuk! Ik zou beiden doen, maar wel een overweging maken in wat voor subboards je er in toevoegd, anders wordt het misschien wat onoverzichtelijk.

3[Idee] School locaties Empty Re: [Idee] School locaties vr maa 31, 2017 12:11 pm

Ben Marino

Ben Marino

Nice! Wat zou jouw keuze voor subs zijn?

4[Idee] School locaties Empty Re: [Idee] School locaties vr maa 31, 2017 12:18 pm

Varya Zhidkova

Varya Zhidkova

Het lijkt me een leuk idee!
Al kan ik me best voorstellen dat de focus hier toch een beetje anders gaat liggen als 'in de les zitten' Razz Want hoewel ik een leraar heb als char, weet ik niet hoe zo'n les aantrekkelijk en leuk kan worden voor iedereen?
Dus lijkt me dat de focus meer over het algemeen zal gaan liggen bij het schoolgebied zelf en de kamers daar etc.
Lijkt me Wink

5[Idee] School locaties Empty Re: [Idee] School locaties vr maa 31, 2017 12:22 pm

Ben Marino

Ben Marino

Ja dat vermoed ik ook. Anderzijds denk ik wel dat er toffe plotten voor docenten kunnen komen. Leerlingen die een op een begeleiding nodig hebben of shit als excursies en zo.

6[Idee] School locaties Empty Re: [Idee] School locaties vr maa 31, 2017 12:25 pm

Varya Zhidkova

Varya Zhidkova

Ja inderdaad! Dat lijkt me dan wel weer interessant, ik doe sowieso altijd alsof Hershel een kantoor heeft in een schoolgebouw. Dus daar kunnen inderdaad leerlingen aankloppen, ik zie ook al een vechtpartij ontstaan etc. Smile Dus daarom lijkt het me een gaaf idee :p

En inderdaad excursies! (:

7[Idee] School locaties Empty Re: [Idee] School locaties vr maa 31, 2017 3:26 pm

Rosalie Demarchelier

Rosalie Demarchelier

Riley Freeman schreef:Nice! Wat zou jouw keuze voor subs zijn?

Voor een middelbare school een kantine, een subboard met klaslokalen (als je een docent bent kan je daar je topic openen, zet gewoon in de titel welke les je geeft) en een bibliotheek ofzo.

Bij een universiteit eigenlijk hetzelfde, maar zou je het verder kunnen opdelen in faculteiten zoals muziek, sport, psychologie etc. Je zou er misschien meer een campus van kunnen maken, met studentenhuizen, een zwembad enz.

8[Idee] School locaties Empty Re: [Idee] School locaties vr maa 31, 2017 4:34 pm

Zane Northland

Zane Northland

Da's wel aardig volledig idd. Misschien nog iets van een sportveld erbij of zo.

Voor een uni zou ik denk ik toch eerder gaan voor een 1 board voor hoorcolleges, en 1 voor overige lokalen, omdat er volgens mij niet zoveel chars zijn die echt dezelfde richtingen doen.
Verder is een focus op de campus wel vet idd. Ik voorzie dorm parties.

9[Idee] School locaties Empty Re: [Idee] School locaties vr maa 31, 2017 4:41 pm

Brandon Matthews

Brandon Matthews

"De bezemkast".

10[Idee] School locaties Empty Re: [Idee] School locaties vr maa 31, 2017 4:48 pm

Zane Northland

Zane Northland

You dirty motherfucker

11[Idee] School locaties Empty Re: [Idee] School locaties vr maa 31, 2017 5:15 pm

Annabell Wayland

Annabell Wayland
10/10 would bang

Mijn god Inès :')
Maar ik ben voor. Is leuk, vooral omdat we volgens mij vrij veel chars hebben die studeren

12[Idee] School locaties Empty Re: [Idee] School locaties di apr 04, 2017 4:05 pm

Feline Friesen

Feline Friesen

ooohhh, dit is een leuke toevoeging, maakt het geheel 1) wat meer studentenstad (voor de mensen die die vibe graag hebben) en 2) voor de mensen die meer de high school leeftijd hebben zijn ze ook welkom. I like

Beiden dus graag Very Happy

13[Idee] School locaties Empty Re: [Idee] School locaties di apr 04, 2017 4:14 pm

Johnny O'Marten

Johnny O'Marten
(◕‿◕✿)

Aight dan komen ze er asap

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum