De heren
De dames
En voor mezelf even de code van de sheet;
Losse ideetjes:
- Character 1 kent niemand op een feest en character 2 maakt contact omdat hij/zij met nr 1 te doen heeft
- Character 1 is de nieuwe collega van/stagiaire bij character 2 of in elk geval de plek waar 2 werkt.
- Voor 2 lekker sociale chars; beiden komen opdagen voor een gecancelled evenement en besluiten samen iets leuks te gaan doen, komen vervolgens in allerlei gekkigheid terecht
- Kamp waar van alles fout gaat/creepy shit gebeurt (miss leuker als event at some point tho)
- Character 1 heeft iets illegaals gedaan, character 2 betrapt hem/haar, maar chanteert 1 inruil voor zwijgen.
- Character 1 wordt steeds creepy aangestaard in de trein en gaat daarom verder weg zitten, bij 2. 1 legt net uit waarom hij/zij bij 2 komt zitten, als hij/zij ziet dat 2 iets leest/kijkt waar hij/zij ook fan van is, en gespreksstof is geboren
- Character wordt gestalkt en de ander probeert te helpen
- Character 1 vind op zijn of haar telefoon foto's van character 2 die hij/zij zelf nooit heeft gemaakt en zoekt contact met 2 om erachter te komen wat er aan de hand is.
- Characters worden via een gemeenschappelijke vriend huisgenoten en leren elkaar zo kennen.
- Char 1 kampeert. Char 2 raakt verdwaalt tijdens een wandeling en treft het kampement van 1 aan. Het is te donker om veilig terug te gaan dus 1 nodigt 2 uit te blijven slapen.
- Chars gaan op onderzoek uit als een gemeenschappelijke vriend vermist raakt
- Characters ontdekken een gangenstelsel onder het appartementencomplex waar ze wonen. Dit leidt naar een afgesloten kamer met daarin bewijs dat een misdaadzaak van een decennium gelden heel anders is gegaan dan destijds in het nieuws was.
- Dominic Sinaga - Very angry.:
Naam:
Dominic Sinaga
Leeftijd:
23
In het kort:
Dominic is een felle, heetgebakerde jongeman met een vlijmscherpe tong, zwarte, sarcastische humor, een neiging to grof geweld en de nodige issues.
Hij is erg trots, zeer makkelijk uit te dagen en heeft een gebruiksaanwijzing.
Toch is hij ook iemand die gevoelig is voor andermans houding, dus iemand met een sterke innerlijke rust zal waarschijnlijk weer wel met hem overweg kunnen.
Vrienden:
//
Vijanden:
//
Partner:
//
Wat ik zoek:Characters die hem uitdagen, maar niet in de letterlijke zin van het woord. Iemand die hem zover kan krijgen dat hij kritisch naar zichzelf kijkt is interessant.
Maar iemand waar hij mee botst kan ook tof zijn, of juist iemand die zelf erg kwetsbaar is.
- Ethan Mills - English teacher:
Naam: Ethan Mills
Leeftijd: 31
In het kort: Een jonge Engels docent aan St. Dunstan met een kalm, stabiel karakter, een passie voor lesgeven en een erg gewoon leventje dat van mij wel wat ongewoner mag worden.
Vrienden:
//
Vijanden:
//
Partner:
//
Wat ik zoek:
- Het lijkt me wel lachen als Ethan bevriend raakt met iemand die nogal wat problemen heeft waar hij bij betrokken raakt
- Sowieso heeft hij vrienden nodig
- Iseco DiRosilia - Former father in mourning:
Naam: Iseco DiRosilia
Leeftijd: 48
In het kort: Iseco is doorgaans een charmante, charismatische man met gevoel voor zaken. Hij is aimabel, maar niet zonder sarcasme en deelt graag een plaagstootje uit.
Momenteel echter, is hij kapot van de dood van zijn zoon, waardoor zijn leven geheel is ingestort en zijn relatie onder enige druk is komen te staan.
Vrienden:
//
Vijanden:
//
Partner:
- Margaret
Wat ik zoek: Vrienden met name, maar sta voor van alles open.
- Johnny O'Marten - Tattoo artist, activist and basically a human golden retriever puppy.:
Naam:
Johnny O'Marten
Leeftijd:
22
In het kort:
Johnny is een idealist, een motivator en een erg empathische, sociale jongen. Hij ziet het grotere plaatje vaak niet echt en wil de dingen nog wel eens wat te eenvoudig in zien.
Vrienden:
- Anastasia
Vijanden:
//
Partner:
//
Wat ik zoek:
- Ik wil Johnny graag in een situatie gooien die hem dwingt vraagtekens bij zijn overtuigingen te zetten. Een character dat hem mee kan sleuren in zijn of haar problemen lijkt me gaaf.
- Ook wil ik hem zich echt intens in de nesten laten werken
- Zowel vrienden als vijanden zijn welkom
- Kael Mortimer Brown - Enfant terrible van de familie and rock star in the making. :
Naam:
Kael Brown
Leeftijd:
23
In het kort:
Kael is een charismatische en enigszins flamboyante gitarist met de nodige familie issues en een vlotte babbel. Hij heeft nogal een ego, maar is desondanks makkelijk in omgang en erg sociaal.
Vrienden:
- Paul Abbatiello (NPC, huisgenoot)
- Jess McGee
- Maybelle Noureau
Vijanden:
//
Partner:
Rowan Riderhood
Wat ik zoek:Een tegenpool zou interessant zijn. Tot nu toe heeft hij met iedereen goed op kunnen schieten, maar iemand die fundamenteel anders is dan hij lijkt me grappig.
- Neil Vanderzee - Dealer, asshole and just an overall cunt.:
Naam:
Neil Vanderzee
Leeftijd:
26
In het kort:
Een dealer, een hufter, maar vooral een overlever. Neil is langzaam maar zeker in een buitengewoon lastig parket gekomen en is nu wanhopig om daar weer uit te komen.
Vrienden:
- Maybelle Noureau
Vijanden:
- Akira (NPC, druglord of sorts. Toevallig ook zijn baas)
- Genoeg andere lui ongetwijfeld.
Partner:
//
Wat ik zoek:Wat meer mensen om mee om te gaan. Vrienden, vijanden; maakt niet echt uit eigenlijk. Ik wil naast zijn business ook wat neutralere topics met hem.
- Scott Padraig Donoghue - Irish and 300% done with everything:
Naam:
Scott Padraig Donoghue
Leeftijd:
26
In het kort:
Scott is een nuchtere, wat behoudende knul die dingen graag op zijn manier doet. Hij is aan de koppige kant, houdt niet van drukte en is wat aan van het pessimistische soort.
Vrienden:
//
Vijanden:
//
Partner:
//
Wat ik zoek:
Chars/situaties die hem op de proef stellen. Hij houdt niet van raar of extravagant, dus daar is wel wat in te vinden denk ik, maar hem in een stressvolle situatie keilen lijkt me ook interessant.
- Troy Redoran - A pretty down to earth boxing guy.:
Naam:
Troy Redoran
Leeftijd:
24
In het kort:
Troy is eerlijk, direct op het botte om af, ontzettend nuchter en een tikje introvert. Hij hecht veel waarde aan familie en aan integriteit, maar zijn huidige situatie dwingt hem een van de twee te kiezen; de illegale bokswedstrijden waarin hij verzeilt is geraakt staan haaks op zijn integriteit, maar stopt hij dan brengt hij zijn familie in gevaar, die het extra geld overigens ook hard nodig heeft.
Komt bij dat ze van niets weten, maar hoe lang Troy dit volhoudt is de vraag.
Vrienden:
- Abigail
Vijanden:
- Eigenlijk iedereen die hem binnen het criminele circuit houdt
Partner:
//
Wat ik zoek:Troy heeft meer verschillende vrienden nodig. Ik zou het tof vinden als hij zijn ei wat bij mensen kwijt kan.
De dames
- Georgia Theresa Cunningham - Independent, disciplined and one hell of a cowgirl.:
Naam: Georgia Cunningham
Leeftijd: 24
In het kort: Samen met haar moeder runt ze een ranch. Ze is een vriendelijke, nuchtere en gedisciplineerde meid.
Vrienden:
//
Vijanden:
//
Partner:
//
Wat ik zoek: Ik weet 't eigenlijk niet eens. Like; ik heb haar al jaren maar amper wat met 'r gedaan en ik weet niet waarom, dus suggesties voor leuke topics en combinaties zijn zeer welkom.
- Megan Derley - Fashionista, dressage rider and assertive enough for the both of you.:
Naam:
Megan Derley
Leeftijd:
24
In het kort:
Megan is een zelfverzekerde, ambitieuze studente en ruiter die zowel in de paardensport als in de mode de top wil bereiken.
Ze is nogal dominant en heeft een sterke wil, maar is niet iemand die niet in staat is andermans leiderschap te respecteren waar nodig. Ze heeft wel de neiging om over minder assertieve mensen heen te walzen.
Vrienden:
//
Vijanden:
//
Partner:
//
Wat ik zoek:Ik zoek vooral chars die eventueel in de long run vriendinnen zouden kunnen worden. Ook lijkt een situatie die haar lef op de proef stelt me tof, zoals bijvoorbeeld een stalker-situatie (kan haar of iemand anders betreffen) of iets anders in die richting.
- Polina Whitley - A fair lady.:
Naam: Polina Whitley
Leeftijd: 26
In het kort: Polina is opgegroeid met veel schone schijn en bijt verbaal niet zo snel van zich af. Wel is ze volwassen en verantwoordelijk en voelt ze zich goed als ze de leiding heeft. Ze lost problemen liever op dan dat ze erover praat.
Vrienden:
//
Vijanden:
//
Partner:
//
Wat ik zoek: Iemand die haar hulp nodig heeft maar echt diep in de shit zou interessant kunnen zijn, omdat ze wel gewend is 'de volwassene' te zijn, maar nul ervaring heeft met de duistere kant van de samenleving.
Een situatie waarin zijn iemand nodig heeft is ook wel interessant.
- Riley Freeman - Introversion, trust issues and songwriting, all rolled into one.:
Naam: Riley Freeman
Leeftijd: 21
In het kort: Riley is bedachtzaam, introvert en doet de dingen op haar eigen manier. Ze heeft door een moeder die vreemdgegaan is een beetje moeite met vertrouwen in relaties en respect is voor haar niet meer iets dat ze automatisch heeft.
Vrienden:
//
Vijanden:
//
Partner:
//
Wat ik zoek: Weet ik eigenlijk niet zo goed. Ik wil meer met haar schrijven, maar ik weet nog niet zo goed wat. Open voor suggesties.
- Scarlett Burrows - The true Chaotic Evil:
Naam: Scarlett Renée Burrows
Leeftijd: 19
In het kort: Zelfzuchtig, altijd op zoek naar iets nieuws dat de adrenaline door haar bloedbaan kan doen stromen en bepaald niet empathisch. Mensen zijn speelgoed, gereedschap en ze geniet er intens van om macht over anderen te hebben.
Loyaal is ze niet, ze is een wildcard.
Vrienden:
//
Vijanden:
//
Partner:
//
Wat ik zoek:
- Vijanden; bijvoorbeeld iemand die al eens de dupe van haar is geweest
- Mensen die voor haar oppervlakkige charme kunnen vallen en denken dat ze bevriend zijn
- Iemand die haar net zo hard bespeeld als zij hem/haar
En voor mezelf even de code van de sheet;
- Code:
<center><div style='width:520px; background-color:#FEFDF8; border-style:double; border-color:#9E9785;'>
[center][img]http://2img.net/i/fa/pbucket.gif[/img][/center]
<div style='width:450px; background-color:#FEFDF8; text-align:left; padding-bottom:20px;'>
[b]Naam:[/b]
[b]Leeftijd:[/b]
[b]In het kort:[/b]
[b]Vrienden:[/b]
//
[b]Vijanden:[/b]
//
[b]Partner:[/b]
//
[b]Wat ik zoek:[/b]
</div>
</div></center>
Losse ideetjes:
- Character 1 kent niemand op een feest en character 2 maakt contact omdat hij/zij met nr 1 te doen heeft
- Character 1 is de nieuwe collega van/stagiaire bij character 2 of in elk geval de plek waar 2 werkt.
- Voor 2 lekker sociale chars; beiden komen opdagen voor een gecancelled evenement en besluiten samen iets leuks te gaan doen, komen vervolgens in allerlei gekkigheid terecht
- Kamp waar van alles fout gaat/creepy shit gebeurt (miss leuker als event at some point tho)
- Character 1 heeft iets illegaals gedaan, character 2 betrapt hem/haar, maar chanteert 1 inruil voor zwijgen.
- Character 1 wordt steeds creepy aangestaard in de trein en gaat daarom verder weg zitten, bij 2. 1 legt net uit waarom hij/zij bij 2 komt zitten, als hij/zij ziet dat 2 iets leest/kijkt waar hij/zij ook fan van is, en gespreksstof is geboren
- Character wordt gestalkt en de ander probeert te helpen
- Character 1 vind op zijn of haar telefoon foto's van character 2 die hij/zij zelf nooit heeft gemaakt en zoekt contact met 2 om erachter te komen wat er aan de hand is.
- Characters worden via een gemeenschappelijke vriend huisgenoten en leren elkaar zo kennen.
- Char 1 kampeert. Char 2 raakt verdwaalt tijdens een wandeling en treft het kampement van 1 aan. Het is te donker om veilig terug te gaan dus 1 nodigt 2 uit te blijven slapen.
- Chars gaan op onderzoek uit als een gemeenschappelijke vriend vermist raakt
- Characters ontdekken een gangenstelsel onder het appartementencomplex waar ze wonen. Dit leidt naar een afgesloten kamer met daarin bewijs dat een misdaadzaak van een decennium gelden heel anders is gegaan dan destijds in het nieuws was.
Laatst aangepast door Admin op vr mei 11, 2018 1:57 pm; in totaal 16 keer bewerkt