Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Inge's Plotter

+8
Iseco DiRosilia
Adrian Parker
Kael Brown
Chyrel Burnbright
Jonas Darlin
Johnny O'Marten
Dominic Sinaga
Solance Ainsworth
12 plaatsers

Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 2]

1Inge's Plotter Empty Inge's Plotter za sep 17, 2016 10:09 pm

Admin

Admin
Admin

De heren
Dominic Sinaga - Very angry.:
Ethan Mills - English teacher:
Iseco DiRosilia - Former father in mourning:
Johnny O'Marten - Tattoo artist, activist and basically a human golden retriever puppy.:
Kael Mortimer Brown - Enfant terrible van de familie and rock star in the making. :
Neil Vanderzee - Dealer, asshole and just an overall cunt.:
Scott Padraig Donoghue - Irish and 300% done with everything:
Troy Redoran - A pretty down to earth boxing guy.:


De dames
Georgia Theresa Cunningham - Independent, disciplined and one hell of a cowgirl.:

Megan Derley - Fashionista, dressage rider and assertive enough for the both of you.:
Polina Whitley - A fair lady.:
Riley Freeman - Introversion, trust issues and songwriting, all rolled into one.:
Scarlett Burrows - The true Chaotic Evil:




En voor mezelf even de code van de sheet;
Code:
<center><div style='width:520px; background-color:#FEFDF8; border-style:double; border-color:#9E9785;'>
[center][img]http://2img.net/i/fa/pbucket.gif[/img][/center]
<div style='width:450px; background-color:#FEFDF8; text-align:left; padding-bottom:20px;'>
[b]Naam:[/b]

[b]Leeftijd:[/b]

[b]In het kort:[/b]

[b]Vrienden:[/b]
//
[b]Vijanden:[/b]
//
[b]Partner:[/b]
//
[b]Wat ik zoek:[/b]

</div>
</div></center>
(don't try the image link in the code. trust me.)


Losse ideetjes:
- Character 1 kent niemand op een feest en character 2 maakt contact omdat hij/zij met nr 1 te doen heeft
- Character 1 is de nieuwe collega van/stagiaire bij character 2 of in elk geval de plek waar 2 werkt.
- Voor 2 lekker sociale chars; beiden komen opdagen voor een gecancelled evenement en besluiten samen iets leuks te gaan doen, komen vervolgens in allerlei gekkigheid terecht
- Kamp waar van alles fout gaat/creepy shit gebeurt (miss leuker als event at some point tho)
- Character 1 heeft iets illegaals gedaan, character 2 betrapt hem/haar, maar chanteert 1 inruil voor zwijgen.
- Character 1 wordt steeds creepy aangestaard in de trein en gaat daarom verder weg zitten, bij 2. 1 legt net uit waarom hij/zij bij 2 komt zitten, als hij/zij ziet dat 2 iets leest/kijkt waar hij/zij ook fan van is, en gespreksstof is geboren
- Character wordt gestalkt en de ander probeert te helpen
- Character 1 vind op zijn of haar telefoon foto's van character 2 die hij/zij zelf nooit heeft gemaakt en zoekt contact met 2 om erachter te komen wat er aan de hand is.
- Characters worden via een gemeenschappelijke vriend huisgenoten en leren elkaar zo kennen.
- Char 1 kampeert. Char 2 raakt verdwaalt tijdens een wandeling en treft het kampement van 1 aan. Het is te donker om veilig terug te gaan dus 1 nodigt 2 uit te blijven slapen.
- Chars gaan op onderzoek uit als een gemeenschappelijke vriend vermist raakt
- Characters ontdekken een gangenstelsel onder het appartementencomplex waar ze wonen. Dit leidt naar een afgesloten kamer met daarin bewijs dat een misdaadzaak van een decennium gelden heel anders is gegaan dan destijds in het nieuws was.



Laatst aangepast door Admin op vr mei 11, 2018 1:57 pm; in totaal 16 keer bewerkt

2Inge's Plotter Empty Re: Inge's Plotter zo sep 18, 2016 9:01 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

Zet Scott eens met Allison :'D

3Inge's Plotter Empty Re: Inge's Plotter zo sep 18, 2016 9:19 pm

Admin

Admin
Admin

Ja maar Allison is vrij normaal en heel likeable; dat daagt hem niet uit. Of je moet al iets in gedachten hebben om ze allebei op de proef te stellen.

4Inge's Plotter Empty Re: Inge's Plotter zo sep 18, 2016 9:22 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

nou ja, hij is pessimistisch hè? Allison is optimist nummer 1. trekt hij dat?

5Inge's Plotter Empty Re: Inge's Plotter zo sep 18, 2016 10:14 pm

Admin

Admin
Admin

Ja, daar is hij echt niet van onder de indruk, sorry :'). Hij wordt hooguit moe van haar, maar ze is denk iets teveel een lichtgewicht om hem echt aan het denken te zetten; wss ziet hij haar vrij snel als heel naief.
Ze kunnen wel een komisch duo worden, maar dan moeten we wel echt wat tofs voor ze bedenken

6Inge's Plotter Empty Re: Inge's Plotter za okt 22, 2016 11:55 pm

Admin

Admin
Admin

Zo. Updated. Troy en Dominic (lijstje van hem komt ooit nog wel es) staan er nu ook bij o3o

7Inge's Plotter Empty Re: Inge's Plotter zo okt 23, 2016 9:28 pm

Dominic Sinaga

Dominic Sinaga
(ง'̀-'́)ง

Some prompts I really want to use;
Spoiler:

8Inge's Plotter Empty Re: Inge's Plotter di okt 25, 2016 2:33 pm

Dominic Sinaga

Dominic Sinaga
(ง'̀-'́)ง

Inge's Plotter 572d178d5ee9d227b21c188dc8fc03f4

9Inge's Plotter Empty Re: Inge's Plotter vr maa 24, 2017 6:26 pm

Admin

Admin
Admin

Updated

10Inge's Plotter Empty Re: Inge's Plotter wo apr 05, 2017 8:07 pm

Johnny O'Marten

Johnny O'Marten
(◕‿◕✿)

Update plus wat losse ideetjes:

- Character 1 kent niemand op een feest en character 2 maakt contact omdat hij/zij met nr 1 te doen heeft
- Character 1 is de nieuwe collega van/stagiaire bij character 2 of in elk geval de plek waar 2 werkt.
- Voor 2 lekker sociale chars; beiden komen opdagen voor een gecancelled evenement en besluiten samen iets leuks te gaan doen
- Characters zitten vast in een lift (werkt wss het beste als er eerst iets tussen ze gebeurd is of zo)
- Kamp waar van alles fout gaat/creepy shit gebeurt (miss leuker als event at some point tho)
- Character 1 heeft iets illegaals gedaan, character 2 betrapt hem/haar, maar chanteert 1 inruil voor zwijgen.
- Character 1 spreekt character 2 aan, want er is verder niemand en 1 raakt die spin dus echt niet zelf aan
- Character 1 wordt steeds creepy aangestaard in de trein en gaat daarom verder weg zitten, bij 2. 1 legt net uit waarom hij/zij bij 2 komt zitten, als hij/zij ziet dat 2 iets leest/kijkt waar hij/zij ook fan van is, en gespreksstof is geboren
- Character wordt gestalkt en de ander probeert te helpen

11Inge's Plotter Empty Re: Inge's Plotter do apr 27, 2017 12:20 pm

Admin

Admin
Admin

Updated - Ethan toegevoegd

12Inge's Plotter Empty Re: Inge's Plotter do apr 27, 2017 12:50 pm

Jonas Darlin

Jonas Darlin

Ethan en Carolus moeten sws nog meeten lbr

13Inge's Plotter Empty Re: Inge's Plotter do apr 27, 2017 1:07 pm

Admin

Admin
Admin

Truth. Heb je een idee?

14Inge's Plotter Empty Re: Inge's Plotter do apr 27, 2017 1:25 pm

Jonas Darlin

Jonas Darlin

Nou, mijn eerste ingeving was gewoon een simpele setting rond de school of zo. Ik weet niet of Ethan nieuw is of niet?

15Inge's Plotter Empty Re: Inge's Plotter do apr 27, 2017 3:28 pm

Admin

Admin
Admin

Ik vind het denk ik wel leuk als hij al een paar maandjes lesgeeft daar; wel nieuw dus, maar ook weer niet helemaal.
Waar geeft Carolus les?

16Inge's Plotter Empty Re: Inge's Plotter do apr 27, 2017 3:41 pm

Jonas Darlin

Jonas Darlin

Eveneens St. Dunstan, geschiedenisleraar. Hij is daar al vrij doorgewinterd om het zo even te zeggen

17Inge's Plotter Empty Re: Inge's Plotter do apr 27, 2017 4:11 pm

Kael Brown

Kael Brown
(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)

aahh okay

Miss dat ze elkaar nog niet echt veel hebben gesproken door drukte of zo, en na een grote vergadering, waarbij de schoolleiding niet bepaald meewerkte, even stoom afblazen of zo?

18Inge's Plotter Empty Re: Inge's Plotter do apr 27, 2017 4:18 pm

Chyrel Burnbright

Chyrel Burnbright
ಠ╭╮ಠ

Yiss ik zat al aan iets soortgelijks te denken ^^ wil jij het topic maken?

19Inge's Plotter Empty Re: Inge's Plotter do apr 27, 2017 7:18 pm

Kael Brown

Kael Brown
(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)

Sure!

20Inge's Plotter Empty Re: Inge's Plotter vr mei 05, 2017 3:36 pm

Adrian Parker

Adrian Parker

Andrew Curtis; met de huidige positie van Adrian zou hij Andrew kunnen helpen. Hij loopt momenteel stage in een politiebureau als Forensische Psycholoog. Adrian is redelijk geniepig en kan gemakkelijk mensen naar zijn hand zetten. Dus informatie verkrijgen zou geen probleem zijn.

Waarom? Adrian heeft zelf ervaring met het verliezen van een dierbaar persoon zonder dat er gevolgen waren voor de moordenaar. Ik ben vrij zeker dat Adrian zich zou kunnen vinden in de situatie van Andrew. Hij heeft ook geen problemen met zo iets illegaals te doen omdat hij wéét dat hij goed is en niet gepakt zal worden (of wel?).

Riley Freeman; prompt "Character 1 kent niemand op een feest en character 2 maakt contact omdat hij/zij met nr 1 te doen heeft"? Adrian is vrij sociaal en empathisch (al zou je dat niet altijd denken) en is dè persoon die een eenzaam jongedame zou benaderen. En Riley lijkt me dan weer de persoon die alleen zou staan op een feestje xp

21Inge's Plotter Empty Re: Inge's Plotter vr mei 05, 2017 4:55 pm

Admin

Admin
Admin

Ik weet niet met hoeveel threads je wil starten, maar ik vind beide ideeën sowieso tof, vooral omdat het twee characters zijn die ik beiden nog niet zo heel veel heb geschreven.
Mocht je liever met 1 starten dan heeft het plot met Andrew mijn voorkeur.

22Inge's Plotter Empty Re: Inge's Plotter vr mei 05, 2017 5:08 pm

Adrian Parker

Adrian Parker

Aangezien ik nieuw ben is het mss beter om idd met één te starten. Ik zie dan nog hoe het zit met tijd en inspiratie.

Dus hoe zouden die twee elkaar ontmoeten en het daarover hebben waardoor ze partners in crime worden?

23Inge's Plotter Empty Re: Inge's Plotter za mei 06, 2017 12:10 am

Admin

Admin
Admin

Hmm, goede vraag. Ik zat er net al effe wat over te brainstormen, want 't vereist wss wel enige planning.
Om even kort samen te vatten waar Andrew nu staat:
Hij heeft al enige tijd lopen 'proben' en verdenkt de wat schimmige figuren waar Kevin bij leven de nodige problemen mee heeft gehad. Deze mensen hebben inmiddels wel aardig door waar hij ze van verdenkt en hebben benadrukt er niets mee te maken te hebben gehad en dat hij er verstandig aan doet het gewoon van zich af te zetten. Dat was in principe zijn laatste waarschuwing op te flikkeren.
Andrew zet zijn zoektocht echter voort, dus Adrian zou op de juiste plaats op het juiste moment kunnen zijn waarop iemand besluit Andrew op een andere manier duidelijk te maken dat hij zich met zijn eigen zaken moet bemoeien. Dat geeft Adrian ook meteen een reden om te willen weten wat er in vredesnaam gaande is.

Een wat socialere manier om kennis te maken kan ook, maar Andrew is niet echt een van feestjes oid, dus dat is al wat lastiger plannen ben ik bang.

24Inge's Plotter Empty Re: Inge's Plotter za mei 06, 2017 12:32 am

Adrian Parker

Adrian Parker

Neen, dat idee klinkt best wel goed. Adrian is wel het type dat, nadat hij iets van het verhaal van Andrew te horen krijgt, die mannen wel zou opzoeken op zijn stage. Sowieso zullen ze van bepaalde dingen verdacht worden of in verband worden gebracht met zaken/andere mensen. Want anders loopt hij op een dood eind.
Adrian heeft een beetje een luguber kantje. Zo het gevoel van adrenaline wanneer hij zijn gedachten erop zet om nog iemand te pakken te krijgen. Zou ook het begin zijn van wat character ontwikkeling voor Adrian haha

25Inge's Plotter Empty Re: Inge's Plotter za mei 06, 2017 12:41 am

Iseco DiRosilia

Iseco DiRosilia

I like it!
Ik moet wel zeggen; ik heb nog niet besloten voor mezelf of ik het interessanter vind als die lui, hoe crimineel ook, niets met de dood van die jongen te maken hebben en Andrew gewoon niet kan copen met het verlies of juist als hij all in all wel gelijk blijkt te hebben; het heeft allebei wel wat.
We zien wel waar het schip strandt tho.
Zal ik het topic openen?

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 2]

Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-

» › Wölf's plotter

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum