Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Het onzin-topic

+68
Varya Zhidkova
Oliver Edurel
Rosalie Demarchelier
June Winters
Joli Favre
Ivey Michaels
Abigail
Brianna Marchand
Dominic Sinaga
Isaiah Ayres
Ben Marino
Polina Whitley
Carolus Dewitt
Koraline Hills
Scott Donoghue
Maybelle Noreau
Chyrel Burnbright
Dean Garton
Allison Joy
Aaron Domínguez
Iseco DiRosilia
Tanith
Louisa Sparks
Juliette Davis
Neil Vanderzee
Admin
Claire Du Boux
Solomon Griffith
Kael Brown
Eve
Delilah Hudson
Chelsea Mendez
Caramba
Irem Bahari
Clover Sutton
Cleo Mendez
Peter Young
Megan Derley
Mirajane Evergreen
Ray
Flynn Callaghan
Vanessa Cortez
Kaya Scodelario
Julie Baker
Johnny O'Marten
Keith Baker
Eden Cantrell
Connor Castillo
Amelia Aldaine
Chloe Mendez
Demi de la Garza
Amber Brown
Rhyme
Jayden
Solance Ainsworth
Azura Bahari
Avan Rodriguez
Annabell Wayland
Rowan Riderhood
Quizz
Hershel
Pasqual Scodelario
Georgia Cunningham
Tyler
Monica Romano
Andrew Curtis
Samantha.
Olivia Romano
72 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 29 van 40]

701Het onzin-topic - Pagina 29 Empty Re: Het onzin-topic wo maa 22, 2017 2:17 pm

Admin

Admin
Admin

Nee, klopt, maar die staat nog op de planning.

En nice xD

702Het onzin-topic - Pagina 29 Empty Re: Het onzin-topic wo maa 22, 2017 2:42 pm

Annabell Wayland

Annabell Wayland
10/10 would bang

Aah okay ^^

Ben op m'n nek gevallen met gym en heb zo nog een toets :') feestie

703Het onzin-topic - Pagina 29 Empty Re: Het onzin-topic wo maa 22, 2017 2:43 pm

Admin

Admin
Admin

Niets ernstigs eraan overgehouden?
En succes dan!

704Het onzin-topic - Pagina 29 Empty Re: Het onzin-topic wo maa 22, 2017 2:44 pm

June Winters

June Winters

Ode aan de oude lay-out. *giechelt*

pff, ik wil helemaal niet samenvatten, het weer is te fijn en ik heb te veel zin om zo met Eduard naar Meiske te gaan (hij gaat foto's maken, so yeah, Meiske fotospam incoming).

En ik wil posten o3o

Ouch, hoe is dat gebeurd dan?

705Het onzin-topic - Pagina 29 Empty Re: Het onzin-topic wo maa 22, 2017 2:45 pm

Polina Whitley

Polina Whitley

Omg same! Het is te mooi om binnen te zitten. Ik ga zo heel langzaam boodschappen doen. Like;
"Hmm dit kan ik best in 1 keer houden, maaaaar voor de zekerheid doe ik 't in 2 want meer buiten zijn"

706Het onzin-topic - Pagina 29 Empty Re: Het onzin-topic wo maa 22, 2017 2:46 pm

Annabell Wayland

Annabell Wayland
10/10 would bang

Ja hoofdpijn lol zit met een icepak in de kleedkamer
Thanks!! Maar begin nu toch te twijfelen of het gaat lukken

Met gym van de trapeze gevallen

707Het onzin-topic - Pagina 29 Empty Re: Het onzin-topic wo maa 22, 2017 2:49 pm

Polina Whitley

Polina Whitley

Ouch dat klinkt wel vrij heftig. Sowieso gezondheid voor laten gaan, want je nek is kwetsbaar.

708Het onzin-topic - Pagina 29 Empty Re: Het onzin-topic wo maa 22, 2017 3:16 pm

Annabell Wayland

Annabell Wayland
10/10 would bang

Naja niet van super hoog ofzo hoor :')
Toch gedaan en gjg niet echt lekker maar wel gemeld. En hij telt niet zwaar.

709Het onzin-topic - Pagina 29 Empty Re: Het onzin-topic wo maa 22, 2017 6:01 pm

Polina Whitley

Polina Whitley

Ah dat scheelt

also dat moment wanneer shit te doen, maar je zit casting agencies door te snuffelen voor faceclaims

710Het onzin-topic - Pagina 29 Empty Re: Het onzin-topic wo maa 22, 2017 6:36 pm

Carolus Dewitt

Carolus Dewitt

Kan gewoon imo
Heb gister lekker fonts lopen downloaden hehehe

711Het onzin-topic - Pagina 29 Empty Re: Het onzin-topic do maa 23, 2017 6:57 pm

Isaiah Ayres

Isaiah Ayres

Zo. Isaiah heeft iig een setje. Niet helemaal tevreden over, maar dat fix ik wel. Ooit. :')

712Het onzin-topic - Pagina 29 Empty Re: Het onzin-topic do maa 23, 2017 7:13 pm

Polina Whitley

Polina Whitley

Ahh font hunts, ook zoiets waar je uren mee bezig kan zijn idd

en oeehh hij is nice!

713Het onzin-topic - Pagina 29 Empty Re: Het onzin-topic do maa 23, 2017 10:37 pm

Demi de la Garza

Demi de la Garza
10/10 would bang

Ennnn deze heeft ook weer een nieuw setje, werd tijd. Helaas op dit moment geen leuke afbeeldingen tho. ):

714Het onzin-topic - Pagina 29 Empty Re: Het onzin-topic do maa 23, 2017 10:47 pm

Polina Whitley

Polina Whitley

In those pictures her looks are still vastly superior to mine tbh

715Het onzin-topic - Pagina 29 Empty Re: Het onzin-topic do maa 23, 2017 11:14 pm

Ben Marino

Ben Marino

Riley is also updated

716Het onzin-topic - Pagina 29 Empty Re: Het onzin-topic vr maa 24, 2017 6:33 am

Carolus Dewitt

Carolus Dewitt

So pretty i love o3o

717Het onzin-topic - Pagina 29 Empty Re: Het onzin-topic vr maa 24, 2017 9:44 am

Admin

Admin
Admin

718Het onzin-topic - Pagina 29 Empty Re: Het onzin-topic vr maa 24, 2017 2:26 pm

June Winters

June Winters

PS heeft altijd moeite met shapes omranden XD Het gaat er altijd een beetje glitchy uit zien, maar nevertheless I love it.

- ziet nieuw karakter, kijkt naar onderschrift -
Shit. Dat kan zowel een Inge als een Tess zijn. Maar Tess had 't over een mandude die ze zou maken. Must be her.

Ik vind het zo tof dat ondanks dat jullie setjes soms op elkaar lijken, jullie nog steeds te onderscheiden zijn qua stijl (dan is het de naam, of net iets afwijkend in een setje dat verraad van wie het vandaan komt)

Sowieso. Al mijn PS skills komen door het maken van setjes xD en de mogelijkheid aan vragen hoe het moet aan jullie, haha. Alleen ik heb June's setje een dikke 'fuck it' gegeven, het wou niet. XD

719Het onzin-topic - Pagina 29 Empty Re: Het onzin-topic vr maa 24, 2017 3:10 pm

Ben Marino

Ben Marino

Thanks o3o

En jaa, je leert zoveel PS van setjes maken o3o

720Het onzin-topic - Pagina 29 Empty Re: Het onzin-topic vr maa 24, 2017 4:39 pm

Isaiah Ayres

Isaiah Ayres

Yesssss, Tess it is.

721Het onzin-topic - Pagina 29 Empty Re: Het onzin-topic vr maa 24, 2017 5:57 pm

June Winters

June Winters

Isiahahahahaha zou zomaar het broertje van Avan kunnen zijn. Behalve dat zijn naam bijzonder kut is om te typen en die van Avan rolt er wel makkelijk uit.

722Het onzin-topic - Pagina 29 Empty Re: Het onzin-topic vr maa 24, 2017 8:20 pm

Isaiah Ayres

Isaiah Ayres

Omg hahahahaha. Is even wennen, maar daarna typt het wel vlotter gelukkig. En, nu je het zegt.. dat zou best kunnen ja. :'D

723Het onzin-topic - Pagina 29 Empty Re: Het onzin-topic vr maa 24, 2017 9:12 pm

Admin

Admin
Admin

Hmm 't zouden neven kunnen zijn, of halfbroers of zo.

724Het onzin-topic - Pagina 29 Empty Re: Het onzin-topic za maa 25, 2017 11:24 am

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

Oeh da's wel een leuke idd, ze hebben allebei wel die Look (tm)

725Het onzin-topic - Pagina 29 Empty Re: Het onzin-topic za maa 25, 2017 12:12 pm

Dominic Sinaga

Dominic Sinaga
(ง'̀-'́)ง

Bedoel je met die look '10/10 would bang'?

Because we have something for that

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 29 van 40]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40  Volgende

Permissies van dit forum: