Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Het onzin-topic

+68
Varya Zhidkova
Oliver Edurel
Rosalie Demarchelier
June Winters
Joli Favre
Ivey Michaels
Abigail
Brianna Marchand
Dominic Sinaga
Isaiah Ayres
Ben Marino
Polina Whitley
Carolus Dewitt
Koraline Hills
Scott Donoghue
Maybelle Noreau
Chyrel Burnbright
Dean Garton
Allison Joy
Aaron Domínguez
Iseco DiRosilia
Tanith
Louisa Sparks
Juliette Davis
Neil Vanderzee
Admin
Claire Du Boux
Solomon Griffith
Kael Brown
Eve
Delilah Hudson
Chelsea Mendez
Caramba
Irem Bahari
Clover Sutton
Cleo Mendez
Peter Young
Megan Derley
Mirajane Evergreen
Ray
Flynn Callaghan
Vanessa Cortez
Kaya Scodelario
Julie Baker
Johnny O'Marten
Keith Baker
Eden Cantrell
Connor Castillo
Amelia Aldaine
Chloe Mendez
Demi de la Garza
Amber Brown
Rhyme
Jayden
Solance Ainsworth
Azura Bahari
Avan Rodriguez
Annabell Wayland
Rowan Riderhood
Quizz
Hershel
Pasqual Scodelario
Georgia Cunningham
Tyler
Monica Romano
Andrew Curtis
Samantha.
Olivia Romano
72 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 11 van 40]

251Het onzin-topic - Pagina 11 Empty Re: Het onzin-topic wo feb 24, 2016 9:35 am

Neil Vanderzee

Neil Vanderzee
Tuig

Je weet wat ze zeggen Ies, business in the front, party in the back

Also ik ben nu bij ep 5 van Hemlock Grove en het is te spannend hnngg

252Het onzin-topic - Pagina 11 Empty Re: Het onzin-topic wo feb 24, 2016 9:46 am

Chyrel Burnbright

Chyrel Burnbright
ಠ╭╮ಠ

Fair enough xD

Is dat niet die spoopy serie met Famke Janssen?

253Het onzin-topic - Pagina 11 Empty Re: Het onzin-topic wo feb 24, 2016 9:48 am

Neil Vanderzee

Neil Vanderzee
Tuig

Yiss

En spoopy is het. Lucifer mist voor mij net dat stukje spanning, dus dit was een verademing.

254Het onzin-topic - Pagina 11 Empty Re: Het onzin-topic wo feb 24, 2016 2:46 pm

Olivia Romano

Olivia Romano

Vakantieeeee.

255Het onzin-topic - Pagina 11 Empty Re: Het onzin-topic wo feb 24, 2016 3:13 pm

Ray

Ray

Schoolweeeeerk.

Bommers.

256Het onzin-topic - Pagina 11 Empty Re: Het onzin-topic wo feb 24, 2016 4:00 pm

Neil Vanderzee

Neil Vanderzee
Tuig

Boop. Net terug van een gezellig dagje winkelen met mijn mams. Het scheelt dat we allebei introvert zijn, want dan heb je rond dezelfde tijd zoiets van ''t is mooi weest, we gaan weer naar huis.'
Also creative plans have been made.

257Het onzin-topic - Pagina 11 Empty Re: Het onzin-topic wo feb 24, 2016 5:08 pm

Olivia Romano

Olivia Romano

Ik ga vanavond naar de biosssss.

258Het onzin-topic - Pagina 11 Empty Re: Het onzin-topic do feb 25, 2016 9:17 am

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

Ik voel me schuldig omdat ik nog niets aan mijn schoolwerk heb gedaan maar ik wil ook van mijn vakantie genieten u feel me :')

259Het onzin-topic - Pagina 11 Empty Re: Het onzin-topic do feb 25, 2016 9:29 am

Neil Vanderzee

Neil Vanderzee
Tuig

I feel ya. Zoveel shit die eigenlijk gedaan moet worden, zoveel luiheid.

Met andere woorden: Ik ben bij ep 9 van Hemlock Grove :')

260Het onzin-topic - Pagina 11 Empty Re: Het onzin-topic do feb 25, 2016 10:40 am

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

Hahaha dat dus xD
Nou, ik heb mezelf wat doelen gezet en als ik die behaald heb mag ik Agent Carter kijken. Zelfbeheersing en #prioriteiten en zo.

261Het onzin-topic - Pagina 11 Empty Re: Het onzin-topic do feb 25, 2016 11:08 am

Neil Vanderzee

Neil Vanderzee
Tuig

Goed bezig : D

262Het onzin-topic - Pagina 11 Empty Re: Het onzin-topic do feb 25, 2016 11:21 am

Peter Young

Peter Young

Dank u, dank u. ^^
Zo, ik kan al twee dingen afstrepen (drie, als je posten voor Luna meerekent). Ging toch sneller dan verwacht c:

263Het onzin-topic - Pagina 11 Empty Re: Het onzin-topic do feb 25, 2016 11:27 am

Neil Vanderzee

Neil Vanderzee
Tuig

Netjes, netjes

Ik ga zo maar eens ontbijten denk ik. Oops.

264Het onzin-topic - Pagina 11 Empty Re: Het onzin-topic do feb 25, 2016 11:30 am

Peter Young

Peter Young

Dat is wel verstandig ja :') eetze

265Het onzin-topic - Pagina 11 Empty Re: Het onzin-topic do feb 25, 2016 11:42 am

Neil Vanderzee

Neil Vanderzee
Tuig

Mijn ontbijt is toch een hagelslagkoek geworden. Teehee.

266Het onzin-topic - Pagina 11 Empty Re: Het onzin-topic do feb 25, 2016 12:57 pm

Peter Young

Peter Young

Nice xD

Ik heb net mijn longen uit mijn lijf geschreeuwd tegen mijn broertje en nu doet mijn keel pijn. :')

267Het onzin-topic - Pagina 11 Empty Re: Het onzin-topic do feb 25, 2016 3:07 pm

Neil Vanderzee

Neil Vanderzee
Tuig

Hoe dat zo?

268Het onzin-topic - Pagina 11 Empty Re: Het onzin-topic do feb 25, 2016 3:18 pm

Peter Young

Peter Young

Omdat mijn broertje een ondankbaar verwend nest is dat verpest is door onze huidige maatschappij en ik hem af en toe niet uit kan staan :') En de oppas kan hem niet onder controle houden dus als mijn ouders niet thuis zijn laat hij zich een beetje gaan omdat hij overal mee weg kan komen.

269Het onzin-topic - Pagina 11 Empty Re: Het onzin-topic do feb 25, 2016 3:31 pm

Neil Vanderzee

Neil Vanderzee
Tuig

'verpest is door onze huidige maatschappij' weet je zeker dat het niet gewoon aan de opvoeding ligt?

270Het onzin-topic - Pagina 11 Empty Re: Het onzin-topic do feb 25, 2016 3:51 pm

Peter Young

Peter Young

Naar mijn idee zijn het vooral zijn vriendjes, gezien ik niet denk dat het aan mijn ouders ligt. Maar het kan ook zijn dat ze gewoon veel te licht met hem zijn geweest, dus dan heb je wel een punt

271Het onzin-topic - Pagina 11 Empty Re: Het onzin-topic do feb 25, 2016 7:24 pm

Olivia Romano

Olivia Romano

Bambambambam.

272Het onzin-topic - Pagina 11 Empty Re: Het onzin-topic do feb 25, 2016 8:30 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

:') Ik denk ook dat het een klein deeltje 'grote zussen'-ding is. Je hoort je broertje een asociaal wrak te vinden denk ik.
Maar als het goed is kijkt hij tegen je op en luistert hij wel een beetje naar je?

Also: ik had een character gemaakt, maar nooit echt 'ontwikkeld' want ik had maar een foto van die persoon en bij toeval heb ik nu haar naam gevonden en kan ik superveel foto's van haar vinden nu^^
En ik heb mogelijk weer eens een nieuw karakteridee. Maar gezien ik niet weer een karakter schandelijk wil verwaarlozen staat hij nu hooguit op het lijstje van 'karakters die ik in een inspiratievolle tijd ga uitwerken'.

273Het onzin-topic - Pagina 11 Empty Re: Het onzin-topic do feb 25, 2016 8:37 pm

Neil Vanderzee

Neil Vanderzee
Tuig

Pff, gewoon lekker aanmaken. Er gebeurt toch niet zoveel meer hier, dus elk beetje leven is welkom :')
Heb zelf ook een paar flarden van ideetjes liggen. Might do something with them.

274Het onzin-topic - Pagina 11 Empty Re: Het onzin-topic do feb 25, 2016 11:02 pm

Cleo Mendez

Cleo Mendez

CHLOESUS BLESS US WITH YA PRESENCE.

275Het onzin-topic - Pagina 11 Empty Re: Het onzin-topic do feb 25, 2016 11:02 pm

Chloe Mendez

Chloe Mendez

Hello.

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 11 van 40]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40  Volgende

Permissies van dit forum: