Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

I'm stronger then I've been before - Molivia oneliner

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

Olivia Romano

Olivia Romano

OOC: Plaats deze oneliner toch eventjes hier, want het is relevant voor haar verhaallijn. <3

I'm stronger then I've been before      - Molivia oneliner Tumblr_njffp6FNpP1tg72yro1_500

“En je weet zeker dat je dit wilt?” vroeg Monica. Ze ging met haar handen door de haren van Olivia, terwijl ze elkaar aankeken in de spiegel. “Ja…ja, dit wil ik echt.” Monica keek haar met een aparte blik aan. “Waarom? Je hebt prachtige haren. Waarom zou je dat verpesten?” Olivia haalde haar schouders op. “Ga je me nou nog helpen of niet?” grinnikte ze, terwijl ze haar nicht via de spiegel aankeek. Deze schudde haar hoofd en pakte een tube uit haar tas. “Dit gaat lang duren tho, ik hoop dat je weet waar je aan begint…” Ze knikte ferm en haalde het elastiekje uit haar paardenstaart. Weg ermee, ze had het eventjes niet nodig. Ze sloeg haar haren uit haar gezicht en sloeg haar benen over elkaar. Ze bekeek zichzelf in de spiegel en sloeg haar ogen neer. Olivia schudde haar hoofd en glimlachte. “Weet je nog, voor je transitie, dat ik je dingen leerde?” vroeg ze en Monica keek op “Make up op doen, op hoge hakken lopen…en nu voelt het alsof jij mij gaat helpen.” Haar nicht legde eventjes de tube neer en legde een hand op haar schouder. “Ik ga je zeker helpen…” Monica bukte zich en drukte een liefdevolle kus op Olivia haar wang.

En het duurde maar en het duurde maar. “En wat vindt Connor hier allemaal van?” vroeg Monica, met een lichte sarcastische uitdrukking in haar stem. Olivia haalde haar schouder op, terwijl ze op keek van haar telefoon. “Hij vond het prima. Het is een hele mooie kleur hoor, Mo…” Monica schudde haar hoofd. “Ik wil gewoon niet dat je een fout gaat maken, dat je dadelijk spijt hebt…dadelijk moet ik je kaal scheren.” Olivia lachte, maar het gezicht van Monica stond op serieus. “Mo, alsjeblieft…ik ben serieus. Denk je dat ik dit niet heel erg goed overdacht heb? Ik wil dit echt en als ik er niet tevreden mee ben, ben alleen ik daarvoor de schuldige. Relax, queen…”

Olivia gilde en daardoor gilde Monica. “Wat? Vind je het niets?” Olivia schudde haar hoofd en raakte haar haren aan. Vervolgens sloeg ze haar handen voor haar mond. “Het is geweldig…” zuchtte Olivia “Ik vind het absoluut geweldig. Het is echt helemaal wit, Mo, wit!” Enthousiast knikte Monica. “Ik had gedacht dat dit tot een drama uit ging draaien, maar het is echt prachtig. IEH!” De twee nichten vielen elkaar in de armen. “Wat is dit allemaal hier?” verraadde een stem vanuit de deuropening en de twee draaiden zich om. In de deuropening stonden hun oma en voor Monica haar tante, maar voor Olivia haar moeder. “Ik zei het toch, mam, wit haar staat haar prachtig…” Haar oma glimlachte. “Zolang je maar niet op mij gaat lijken, lieverd, grijs haar staat je vast niet.” Opgewonden giechelde Olivia. “Maar oma, je verft het zwart.” Lachend gooide haar oma haar hoofd in haar nek. “Oma gaat achteruit kinderen…”

Ongeveer anderhalf uur later liepen de twee meiden gearmd naar het café waar Monica werkte, genaamd “Escape”. “We’re gonna celebrate…iedereen gaat het geweldig vinden.” Olivia pakte de hand van haar nicht vast. “Wat?” vroeg Monica, met een wenkbrauw opgetrokken. “Ik hou van jou” zei Olivia en glimlachte liefjes. En met die woorden gingen ze de bar binnen, want….get ready to….BREAK FREE.

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum: