Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Kaya Scodelario

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Kaya Scodelario Empty Kaya Scodelario zo jan 04, 2015 4:34 pm

Kaya Scodelario

Kaya Scodelario

Het oude topic van Kaya even omhoog gehaald. Ja, hij is dus achterhaald c;

Kaya Scodelario If8uw5
"I love you, bro. I love you more than anything."


Naam; Kaya Scodelario (zoek maar niet op Google)
Geslacht; Vrouwelijk, really. Misschien net iets té vrouwelijk, als je het Pasqual vraagt.
Leeftijd; Zestien! Oud genoeg om uit te gaan dus.
Afkomst; Spanje! Heerlijk land!
Bloedgroep; Eh, ik geloof A+ ofzo.

Omschrijf jezelf; Ik ben Kaya, dol op uitgaan, met mensen rondhangen en ik heb schijt aan vrijwel alles en iedereen. Niet dat ik onaardig ben ofzo, maar gewoon. Ik ben niet zo dol op het aanstellerige gedoe van sommige mensen en daar houd ik dan niet altijd rekening mee. Hihi. Mijn hobby's zijn zeker weten dansen, met paarden rondhangen (maar zeg maar niets tegen Pasqual...) en ehm, buiten rondhangen met vrienden en stuff. Ik ben vrolijk, pittig en laat me niet zomaar ergens voor gebruiken. Ik ben juist diegene die mensen gebruikt in plaats van anders om...
Wat is het belangrijkste in je leven?; Misschien klinkt het wanhopig, maar ik ga dan toch echt voor Pasqual. Hij is meer dan een broer voor me en ondanks dat hij het zelf niet weet, ik neem aan hem een groot voorbeeld. Hij is tof, vreselijk aardig, bereid om iedereen te helpen, al met al; het toonbeeld van perfectie dus. En hij is gewoon awsome! Soms laat ik mensen geloven dat hij mijn vriendje is, maar hihi, dat is gelukkig niet zo. Al zou ik best wel een vriendje als Pasqual willen hoor!
Heb je een liefde?; Neuh. Die vind ik vanzelf wel.
Geloof je?; Niet echt ofzo.
Nog iets anders belangrijks?; Denk het niet. Ik geloof dat je nu wel genoeg over me weet, en anders open je lekker een topic met me!

MWAH

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum