Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

[RPG] Red eye - Blue eye

3 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1[RPG] Red eye - Blue eye Empty [RPG] Red eye - Blue eye vr aug 29, 2014 5:07 pm

Admin

Admin
Admin

http://redeyeblueeye.freeforums.net/

[RPG] Red eye - Blue eye RrunDJODkp2nc4IduTUM[RPG] Red eye - Blue eye 8KplkLIwRUIXaYa4iDkG[RPG] Red eye - Blue eye 9z1W0U7NQgpQxLMTiedH

Red eye, blue eye.
Twee landen, een eiland. Noord en Zuid. Ethare en Otras. Beiden zijn erg geïsoleerd en de bevolking weet extreem weinig van het buurland.
Bij je geboorte wordt er een spreuk over je uitgesproken die je oogkleur in blauw of in rood veranderd. Noord heeft blauw, Zuid heeft rood.

Een RP, vier plotlijnen.
In de hoofdstad van Ethare is een burgeroorlog uitgebroken en probeert een groep veilig Otras te bereiken, terwijl in de hoofdstad van dat land ook al chaos is ontstaan.
Ondertussen worden zeldzame jongeren met een gave naar een onderzoekscentrum gebracht waaruit ze uiteindelijk proberen te ontsnappen.
En dan is er nog de organisatie Phantom, die de aanstichter blijkt te zijn van de oorlogen, zij het met 'goede bedoelingen' en die nu mag proberen hun plannen temidden van de chaos alsnog goed uit te voeren.


Dit is een rp met veel backstory, dus het is een vereiste alles even goed door te lezen als je mee wil doen, om verwarring te voorkomen.

2[RPG] Red eye - Blue eye Empty Re: [RPG] Red eye - Blue eye di sep 02, 2014 9:40 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

Het moment dat ik tijd heb, ga ik meedoen aan deze RP!

3[RPG] Red eye - Blue eye Empty Re: [RPG] Red eye - Blue eye di sep 02, 2014 9:42 pm

Delilah Hudson

Delilah Hudson
Tuig

Yay o3o

Kan wel zijn dat als dat erg lang duurt hij al een stukje is begonnen. Niet dat ik verwacht dat het nou zo snel gaat, maar ik wil wel over plusminus een week de introposts neer gaan zetten, want als ik er te lang mee wacht komt er niet van.

4[RPG] Red eye - Blue eye Empty Re: [RPG] Red eye - Blue eye di sep 02, 2014 9:47 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

Dan zorg ik wel dat ik binnen een week start. Isaak is toch zaterdag bij een feestje, kan ik die tijd mooi gebruiken om weer wat posts te schrijven en enkele karakters om te zetten daarnaartoe.

5[RPG] Red eye - Blue eye Empty Re: [RPG] Red eye - Blue eye di sep 02, 2014 9:48 pm

Delilah Hudson

Delilah Hudson
Tuig

Yay super ^^

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Soortgelijke onderwerpen

-

» Back at Blue Sky Ranche
» Eyes like a blue moon

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum