Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Het onzin-topic

+28
Demi de la Garza
Dean Garton
Lunzzz
Ray
Culain Smith
Solomon Griffith
Ashley Grey
Megan Derley
Mitch
Jayden
Oliver Edurel
Mose Giffard
Georgia Cunningham
Delilah Hudson
Troy Redoran
Admin
Quizz
Kaya Scodelario
Jiao Misaki
Isaura
Rowan Riderhood
Solance Ainsworth
Kael Brown
Ciara
Annabell Wayland
Aya
Pasqual Scodelario
Avan Rodriguez
32 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 30 van 30]

726Het onzin-topic - Pagina 30 Empty Re: Het onzin-topic vr okt 17, 2014 2:23 pm

Zane Northland

Zane Northland

Gewoon voorbereiden wat je gaat zeggen. Doe ik meestal ook. Ik schrijf het vaak op als ik het eng vind, zodat ik uit zenuwen niet vergeet wat ik moet zeggen

727Het onzin-topic - Pagina 30 Empty Re: Het onzin-topic vr okt 17, 2014 2:34 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

I nailed it en heb gefix'd wat ik moest fixen. Zo overwin ik beetje bij beetje toch mijn autisme. Ik vind: goed bezig.

Maar het lijkt me sowieso al makkelijker af te gaan sinds ik op het HBO zit. Ik word al veel meer gedwongen dingen zelf op te pakken en het begint aardig te lukken.

728Het onzin-topic - Pagina 30 Empty Re: Het onzin-topic vr okt 17, 2014 2:37 pm

Zane Northland

Zane Northland

Sowieso goed bezig

Geloof ik graag ^^ Zulke dingen helpen je toch langzaam aan weer een stuk verder.

Sinds mijn eerste stage was ik ook een stuk directer ineens.

729Het onzin-topic - Pagina 30 Empty Re: Het onzin-topic vr okt 17, 2014 3:24 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

Het onzin-topic - Pagina 30 PasqualxChloeuml_zpsf411766f

There. Tried something. Ik begin het echt leuk te vinden hoe Photoshop werkt en dat ik duidelijk wel wat basiskennis heb. Niet veel werk, maar wel grappig.

730Het onzin-topic - Pagina 30 Empty Re: Het onzin-topic vr okt 17, 2014 3:27 pm

Zane Northland

Zane Northland

I like : D

731Het onzin-topic - Pagina 30 Empty Re: Het onzin-topic vr okt 17, 2014 3:35 pm

Reita

Reita

mooi gedaan

732Het onzin-topic - Pagina 30 Empty Re: Het onzin-topic vr okt 17, 2014 3:59 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

Thanksies Very Happy

733Het onzin-topic - Pagina 30 Empty Re: Het onzin-topic vr okt 17, 2014 4:26 pm

Peter Young

Peter Young

Nais : D

Ugh ik heb een freaking adorable blouseje gekocht voor morgenavond. I look awesome in it.

734Het onzin-topic - Pagina 30 Empty Re: Het onzin-topic vr okt 17, 2014 8:38 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

IK HEB ZIN IN MORGEN asdfjdlagdhalkgj D:

735Het onzin-topic - Pagina 30 Empty Re: Het onzin-topic vr okt 17, 2014 8:58 pm

Ray

Ray

ME TOOOOOO
IK ZIN IN JOU
EN IK GA EEN INGE ONMOETEN
EN CAPSLOCK STAAT AAN
WHOOHOOI

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 30 van 30]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30

Permissies van dit forum: