Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Het onzin-topic

+25
Rowan Riderhood
Kael Brown
Paco.
Dean Garton
Lawrence Posner
Ciara
Pasqual Scodelario
Delilah Hudson
Jayden
Alice
Solomon Griffith
Mitch
Isaura
Culain Smith
Aya
Chartan
Jiao Misaki
Perrie
Elise Pavlichenko
Kaya Scodelario
Admin
Imogene Blackbourne
Hershel
Avan Rodriguez
Solance Ainsworth
29 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 28 van 40]

676Het onzin-topic - Pagina 28 Empty Re: Het onzin-topic do jun 19, 2014 8:51 pm

Aya

Aya

Als je geen zin/niet weet/geen tijd/niet leuk vind om te posten hoef je dat niet te doen hoor X3
Niemand eigenlijk, haha. (Ik kan hopen...)
Ik ben in zo'n mood dat ik het allemaal begrijp en ik al niet met mezelf kan leven. Laat staan dat andere dat willen/kunnen. X3

677Het onzin-topic - Pagina 28 Empty Re: Het onzin-topic do jun 19, 2014 8:56 pm

Kael Brown

Kael Brown
(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)

Ik kan me niet voorstellen dat er hier ook maar een iemand is die 'niet met jou kan leven'.

678Het onzin-topic - Pagina 28 Empty Re: Het onzin-topic do jun 19, 2014 8:59 pm

Aya

Aya

Achja, ik even niet X3 ik bedoel gewoon dat ik het zal begrijpen Wink en dat ik het niet lullig bedoelde tegenover jou of iemand anders. Dat et even komt door hoe ik me voel, haha.

679Het onzin-topic - Pagina 28 Empty Re: Het onzin-topic do jun 19, 2014 9:21 pm

Aya

Aya

Jullie nog het wk gekeken? Smile

680Het onzin-topic - Pagina 28 Empty Re: Het onzin-topic do jun 19, 2014 10:35 pm

Avan Rodriguez

Avan Rodriguez

Jaaa ofc! Hup Holland hup, hahaha.

Ik heb trouwens wel zin om met Rosie te reageren op Abigail. Omdat het kan.
Zal morgen eens kijken of t lukt. (:

681Het onzin-topic - Pagina 28 Empty Re: Het onzin-topic do jun 19, 2014 11:20 pm

Aya

Aya

Ik op museumplein in amsterdam. Is best grappig met zoveel mensjes haha.

Ow leuk! Rosie is schattig Smile

682Het onzin-topic - Pagina 28 Empty Re: Het onzin-topic do jun 19, 2014 11:21 pm

Kael Brown

Kael Brown
(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)

Meh, wk gaat geheel langs me heen. Tegen de tijd dat profvoetballers kapper met overbetaalde, narcistische aanstellers te zijn die doen alsof ze dodelijk gewond zijn om de andere partij te naaien let ik wel weer op.

Dat was: Pessimisme met Inge. We zijn na de reclame bij u terug.

683Het onzin-topic - Pagina 28 Empty Re: Het onzin-topic do jun 19, 2014 11:31 pm

Avan Rodriguez

Avan Rodriguez

Jaaa en ze is ook leuk om te rpg'en so that's why. ;3
Waarschijnlijk gaat ze Abigail's haar helemaal te gek vinden en jaloers zijn. Rosie loves pink namelijk haha.

En true Inge. Ik vind het zelf echt nergens op slaan dat ze overal om vallen. Maar gelukkig is dat alleen maar op tv dus is niet al het voetbal verneukt. ^^

684Het onzin-topic - Pagina 28 Empty Re: Het onzin-topic do jun 19, 2014 11:38 pm

Kael Brown

Kael Brown
(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)

Oh geloof me, ik heb niks tegen de sport zelf hoor. Ik speel het niet echt graag, maar echt, niets tegen de mensen die dat wel doen. Ik wordt zelf bijvoorbeeld weer zorgwekkend fanatiek als ik een hockeystick vast heb, ook al kan ik er geen neuk van.
Het lijkt er alleen wel op dat hoe meer geld er in voetbal omgaat, hoe smeriger de top lagen van de sport worden en dat hoef ik gewoon niet te zien, zeg maar.

685Het onzin-topic - Pagina 28 Empty Re: Het onzin-topic do jun 19, 2014 11:40 pm

Jiao Misaki

Jiao Misaki

OH MIJN GOD RUKA HOU OP IK HOU VAN JE OK? IKW IL GRAAG MET JE LEVEN ;.; staph.

Ik wil overigens wel posten want ik wil posten, maar ik heb nog geen tijd gehad vandaag / het was uitgestorven toen ik hier vandaag keek / ik heb geen idee dus ik ga morgen voor je reageren. Of zo. Ik denk zo. WANT REAGEREN ohmijgodyes.

ALSO ZOË JE SETJE IS ECHT FUCKING NICE IK HEB NU EEN CRUSH OP VALERIE EN WIL MIJN KARAKTER MET HAAR SHIPPEN. - maar om het even zo te zeggen, ik heb geen karakters. die shipbaar zijn. ik wil een karakter hebben die simpel is. waarom zijn mijn karakters zo moeilijk. ik ga eens overwegen om een simpel karakter te starten. wat is deze. ik ben een slechte admin. teveel karakters. jullie houden van me. -

DUs. Dat. Arr.

EN IK HAAT GODVERDOMME NEDERLAND.
Pak ik de Volkskrant, hetgeen wat je aandacht trekt: een fucking Oranje gozerette die voor Nederland zegmaar enthousiast doet en oranje is. Trekt je aandacht. Gegarandeerd.
Oh en vervolgens staat er doodleuk een klein artikeltje over een oorlog die op uitbreken staat. Fucking prioriteiten, ik ben echt zo klaar met mensen want godverdomme. Ik ben echt pissig. Ik kan niets doen tegen die oorlog, ik weet het.
MAAR DIE OORLOG IS TEGEN TWEE FUCKING STAMMEN VAN DE ISLAM MENSEN JEZUS >.<' Jullie geloven beide in Allah, laat elkaar dan verdorie in elkaars waarde! ;c

686Het onzin-topic - Pagina 28 Empty Re: Het onzin-topic do jun 19, 2014 11:44 pm

Kael Brown

Kael Brown
(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)

Ik dacht met Kael een simpel character te hebben. BOY WAS I WRONG. Net als met Bryce. OOPS.

En ik ken je voel :c Die oranjegekte is echt... overweldigend?
Als ik nog eens iemand hoor met een toeter wurg ik diegene met een vuvuzela.

Aaahhh af en toe kan ik zo genieten van even lekker hard zeiken op alles waar ik me aan stoor.

687Het onzin-topic - Pagina 28 Empty Re: Het onzin-topic do jun 19, 2014 11:48 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

Ik word er nu alleen eventjes boos om.

MAAR IK WIL EEN SIMPEL KARAKTER. Ik denk dat ik gewoon Emma ga vermoorden of Fallen ga verwijderen. Zoiets. Of gewoon fuck it yolo nieuw account. Ik ben een slechte slechte admin met mijn 'regels'.

688Het onzin-topic - Pagina 28 Empty Re: Het onzin-topic do jun 19, 2014 11:51 pm

Kael Brown

Kael Brown
(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)

En ik ga mijn best doen zowel Kael als Bryce een tikkie luchtig te houden. Hell, maybe I'll even see if there's a way to redeem Alona.

689Het onzin-topic - Pagina 28 Empty Re: Het onzin-topic do jun 19, 2014 11:51 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

'Luchtig'

Too. Fucking. Late.

690Het onzin-topic - Pagina 28 Empty Re: Het onzin-topic do jun 19, 2014 11:53 pm

Kael Brown

Kael Brown
(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)

Oops?

691Het onzin-topic - Pagina 28 Empty Re: Het onzin-topic vr jun 20, 2014 12:00 am

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

xD Poor him.

692Het onzin-topic - Pagina 28 Empty Re: Het onzin-topic vr jun 20, 2014 12:01 am

Kael Brown

Kael Brown
(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)

Kael komt wel op zijn pootjes terecht hoor. Hij kan tegen een stootje.

693Het onzin-topic - Pagina 28 Empty Re: Het onzin-topic vr jun 20, 2014 12:08 am

Gast

Gast

... Weet je het zeker? D:

694Het onzin-topic - Pagina 28 Empty Re: Het onzin-topic vr jun 20, 2014 12:14 am

Kael Brown

Kael Brown
(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)

Heel zeker. Zeker als hij een paar vrienden als backup heeft komt hij er wel weer bovenop.

En nice die ava

695Het onzin-topic - Pagina 28 Empty Re: Het onzin-topic vr jun 20, 2014 2:55 pm

Mitch

Mitch

Woehoeh eerste mini opdracht gemaakt voor een beauty merk.

Maybe kennen jullie comfort zone?

696Het onzin-topic - Pagina 28 Empty Re: Het onzin-topic vr jun 20, 2014 2:59 pm

Avan Rodriguez

Avan Rodriguez

Lol, I'm so bored. Maar geen zin in posten oeps.

Ah nice! En ik ken het niet, wat is het?

697Het onzin-topic - Pagina 28 Empty Re: Het onzin-topic vr jun 20, 2014 3:21 pm

Kael Brown

Kael Brown
(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)

nooit van gehoord, sorry

also;

14 Met wie zou je graag nog eens een topic willen?
Met Inge, die schrijft zo leuk haha.

I DON'T THINK YOU REALIZE HOW FLATTERED I AM

698Het onzin-topic - Pagina 28 Empty Re: Het onzin-topic vr jun 20, 2014 3:32 pm

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

ghehe x]

Jongens ik heb een MH'er nodig die met Rowan het nieuwe rp van Lisa - 'Abused' - gaat trollen

En Kael:
Het onzin-topic - Pagina 28 A5c38g

699Het onzin-topic - Pagina 28 Empty Re: Het onzin-topic vr jun 20, 2014 3:36 pm

Aya

Aya

Lol, waar gaat het over dan? X3

700Het onzin-topic - Pagina 28 Empty Re: Het onzin-topic vr jun 20, 2014 3:38 pm

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

Het gaat over een manege waar mishandelde paarden worden verzorgd door geestelijk of lichamelijk mishandelde mensen, om het topic te citeren x]

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 28 van 40]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40  Volgende

Permissies van dit forum: