Bwargh. Met een beetje mazzel haal ik die deadlines voor morgen. Nou ja. Voor Nederlands wel. Dat is af. Engels is niet af. En ik heb eigenlijk ook nog huiswerk voor bijles wat niet af is en een profielwerkstuk voor woensdag wat ze misschien morgen al willen hebben maar doei Dus ik heb morgen geen pauze's en ga niet opletten tijdens de les.
Ik weet weer hoe elf knul heet. Seridan. En Molly is het meisje met het lange donkere haar en de zwarte draak (die uiteindelijk aan moord gaat bijdragen, als alles naar wens verloopt). Dude, ridderknul, heet Taylor en het meisje met het donkere opgestoken haar heet geen Daera maar Deara. Tiny difference. Ze hebben nu ook spul om te boogschieten o3o
Mijn sims blijkt minder te laggen als ik de resoluties terugzet. #hadikeerdermoetenbeseffen. Mijn PC is meer gemaakt voor het bewerken dan voor het gamen. Achja.
Lisse klinkt vrij Belgisch, of iig vrij uit de richting xD
Dat moment dat je Windows 8.1 hebt geïnstalleerd en dat je weer de hele tijd zit van "wat is deze" "WAT IS DIT" Not happy no. But everything works again so that's nice I guess c;
is ergens in een van de Hollanden of zo, noord of zuid weet ik niet.
also voor het eerst in maanden weer naar fitness geweest XD en veel te ver gegaan dus toen zat ik misselijk in de trein en bus naar huis xD yolo en meer van die dingen