Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Het onzin-topic

+25
Rowan Riderhood
Kael Brown
Paco.
Dean Garton
Lawrence Posner
Ciara
Pasqual Scodelario
Delilah Hudson
Jayden
Alice
Solomon Griffith
Mitch
Isaura
Culain Smith
Aya
Chartan
Jiao Misaki
Perrie
Elise Pavlichenko
Kaya Scodelario
Admin
Imogene Blackbourne
Hershel
Avan Rodriguez
Solance Ainsworth
29 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 14 van 40]

326Het onzin-topic - Pagina 14 Empty Re: Het onzin-topic wo jun 04, 2014 8:36 pm

Imogene Blackbourne

Imogene Blackbourne

Naaaaaah, Imogene is geen echte dame hoor Very Happy not at all!

http://jannegoffinghs.tumblr.com/

327Het onzin-topic - Pagina 14 Empty Re: Het onzin-topic wo jun 04, 2014 8:46 pm

Mitch

Mitch

Maar Mitch ook geen gentleman :p
Met iets gaan drinken bedoeld ie eerder volledig scheef gaan en ergens wakker worden zonder dat ie weet waar haha
Hij krijgt Imogen maybe nog zover als ie wat heeft geflirt

328Het onzin-topic - Pagina 14 Empty Re: Het onzin-topic wo jun 04, 2014 8:46 pm

Dean Garton

Dean Garton

Ohmuygod nu wil ik Laury er zeker ingooien! xD Om Mitch te plagen. c;

Also: Janne, gewoon aanmaken XD Een personage meer of minder doet niets aan aan je werk voor school. Ik ben ook tijdens mn examenperiode een verhaal gaan schrijven.

Uiteindelijk leer je toch wel. c;

329Het onzin-topic - Pagina 14 Empty Re: Het onzin-topic wo jun 04, 2014 8:49 pm

Imogene Blackbourne

Imogene Blackbourne

We'll see ^^

@Eileen: hmm neh, ik ken mezelf! Dan ben ik uren bezig met foto's zoeken en een heel levensverhaal uit te dokteren o.O ik ga het houden voor onder de vakantie! Als ik na mijn vakantiewerk uitgeput ben en geen energie heb om iets productief te doen behalve te RPG-en Very Happy

330Het onzin-topic - Pagina 14 Empty Re: Het onzin-topic wo jun 04, 2014 8:59 pm

Dean Garton

Dean Garton

Hihi, misschien is het dan niet zo verstandig, nee. Razz

Al heb ik er altijd last van wanneer er een karakter in mijn hoofd zit die nog niet volledig ontwikkeld is, ik er alles op zet om deze toch te ontwikkelen. Anders ontploft mijn brein xD

331Het onzin-topic - Pagina 14 Empty Re: Het onzin-topic wo jun 04, 2014 9:09 pm

Mitch

Mitch

Mitch is al begonnen :p hè wat hou ik van die kerel!

332Het onzin-topic - Pagina 14 Empty Re: Het onzin-topic wo jun 04, 2014 9:14 pm

Imogene Blackbourne

Imogene Blackbourne

Ik heb niet dat ze spontaan in mijn hoofd ontstaan Very Happy ik moet me er echt achter zetten!

@Sara: leuke post ^^ kan ik wel wat mee -imogene doesn't likes pictures-

@Eileen: als je wil kan jij nu je post typen, zodat je wat kan 'inweven' in het topic! Ik moet nu eht dringend verder beginnen te studeren en een post van mij zal pas voor morgen zijn vrees ik...

333Het onzin-topic - Pagina 14 Empty Re: Het onzin-topic wo jun 04, 2014 9:15 pm

Dean Garton

Dean Garton

Yush, zal ik doen c; Kan je morgen reageren op Laury en Mitch c;

334Het onzin-topic - Pagina 14 Empty Re: Het onzin-topic wo jun 04, 2014 9:21 pm

Imogene Blackbourne

Imogene Blackbourne

Toppie! Morgen moet ik toch enkel biologie leren, dus komt dik in orde!

335Het onzin-topic - Pagina 14 Empty Re: Het onzin-topic wo jun 04, 2014 9:28 pm

Mitch

Mitch

Ik ga mijn bed in nu denk ik, wacht wel tot jullie beiden hebben gepost :p

@eileen: was jij ook niet Paco? Want Mitch moet nog es een paarden topic hebben met Actie en je wou toen dacht ik Paco oud genoeg maken voor zadelmak

336Het onzin-topic - Pagina 14 Empty Re: Het onzin-topic wo jun 04, 2014 9:50 pm

Dean Garton

Dean Garton

Jeb, ik ben/heb ook Paco.

Moeten we idd doen. Ik zal binnekort plaatjes opzoeken voor hem dan, dat we dat gaan doen. c;

Ik hoop dat je m'n gegodmode met Kate/Mitch aankan. Je kan ook ervan maken dat Kate alles verzonnen heeft en ze enkel gechilled hebben. Ik had gewoon even iets nodig om over te typen.

337Het onzin-topic - Pagina 14 Empty Re: Het onzin-topic wo jun 04, 2014 10:04 pm

Mitch

Mitch

Of Mitch verzint er een heeeel verhaal rond zoals hij wel eens vaker doet haha :p

Vind het geweldig en iets typisch voor mitch, zie hem al zeggen "Dussss jou vriendin wou een trio en is toen morgens gaan lopen? Want ik ben op Ronny's logeerkamer alleen wakker geworden hoor." *dikke vette knipoog* hahhaahaha

338Het onzin-topic - Pagina 14 Empty Re: Het onzin-topic wo jun 04, 2014 10:11 pm

Dean Garton

Dean Garton

Oh nog beter.

Dacht dat een one-night-stand wel bij Mitch zou passen o3o

339Het onzin-topic - Pagina 14 Empty Re: Het onzin-topic wo jun 04, 2014 10:35 pm

Avan Rodriguez

Avan Rodriguez

Haha, jullie topic is nice! ^^

Btw weet iemand welke hoogte een profielafbeelding max kan hebben? De mijne wordt helemaal verneukt nu namelijk. ><

340Het onzin-topic - Pagina 14 Empty Re: Het onzin-topic wo jun 04, 2014 10:35 pm

Dean Garton

Dean Garton

200 hoog 150 breed

341Het onzin-topic - Pagina 14 Empty Re: Het onzin-topic wo jun 04, 2014 10:36 pm

Avan Rodriguez

Avan Rodriguez

Neee die voor op je profiel boven naam en ouders etc. ;3

342Het onzin-topic - Pagina 14 Empty Re: Het onzin-topic wo jun 04, 2014 10:37 pm

Imogene Blackbourne

Imogene Blackbourne

Kon het niet laten van al te posten  (a) hehehehe

343Het onzin-topic - Pagina 14 Empty Re: Het onzin-topic wo jun 04, 2014 10:49 pm

Dean Garton

Dean Garton

Nee, daar zit geen maximale ding aan, dacht ik.

Haha, ik las 't. Kon het zelf ook niet laten om te reageren. Laury loopt een zelfvertrouwensdeuk op en reageert nu als mij.

Het is letterlijk onmogelijk voor mij om te beschrijven hoe een spontaner iemand op Imogene zou reageren. Dus Laury trekt meer richting verlegen dan ik eigenlijk voor haar in mind had.

344Het onzin-topic - Pagina 14 Empty Re: Het onzin-topic wo jun 04, 2014 10:56 pm

Imogene Blackbourne

Imogene Blackbourne

Oh, poor Laury, Imogene doesn't have any bad intentions :c

Haar gemene uitstraling geeft anderen vaak een verkeerde indruk! Sad Very Happy

Ik vind wel het echt zalig hoe je altijd alles zo goed beschreven krijgt!

345Het onzin-topic - Pagina 14 Empty Re: Het onzin-topic wo jun 04, 2014 11:15 pm

Paco.

Paco.

Haha oh god ik vind het gruwelijk hoe ik het beschreven krijg xD Ik zit zelf te vaak in die situatie's, ik kan me te levendig inbeelden hoe Laury zich voelt.

Wou dat ik kon schrijven hoe ze een witty opmerking had gemaakt en Imogene had laten lachen, maar ik zou zelf niet weten hoe ik dat moest aanpakken, laat staan dat ik weet hoe ik het moet schrijven :')

346Het onzin-topic - Pagina 14 Empty Re: Het onzin-topic wo jun 04, 2014 11:18 pm

Admin

Admin
Admin

I did Virtual Plein Air met google maps.

Het onzin-topic - Pagina 14 Schermafbeelding+2014-06-04+om+20.28.44
Dit is ergens in frankrijk

Het onzin-topic - Pagina 14 Schermafbeelding+2014-06-04+om+14.56.42
En dit in Texas

347Het onzin-topic - Pagina 14 Empty Re: Het onzin-topic wo jun 04, 2014 11:21 pm

Paco.

Paco.

It is darn pretty.

Ik kan geen goede volwassen knol voor Paco vinden. #damnit.

348Het onzin-topic - Pagina 14 Empty Re: Het onzin-topic wo jun 04, 2014 11:22 pm

Admin

Admin
Admin

Colors are hard

349Het onzin-topic - Pagina 14 Empty Re: Het onzin-topic do jun 05, 2014 2:23 pm

Mitch

Mitch

@Inge kan op school je afbeeldingen niet zien :(dus kijk ze straks :p

@eileen: Mitch sleurt der wel door, die geeft beide dames genoeg aandacht hoor Very Happy
Und Paco is echt awesome, ik zie echt zo een heel koppig paard voor mij met zo ene eigen mening die Mitch graag plaagt en zich niet makkelijk zadelmak laat maken haha

en ik wil Max echt eens live zien, hij zingt echt supergoed. Zijn mugshot is zooooo goed, hij moet meer eigen muziek maken

350Het onzin-topic - Pagina 14 Empty Re: Het onzin-topic do jun 05, 2014 4:05 pm

Admin

Admin
Admin

is okay ^^

also met dank aan mijn vader heb ik dit gemaakt;

Het onzin-topic - Pagina 14 10383079_10203152834453707_5737571140451485787_n

De Bompeer, dames en heren.

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 14 van 40]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40  Volgende

Permissies van dit forum: