Profiel Partner: The less fucks you give the better you live Leeftijd: 19 years
Maar Mitch ook geen gentleman :p Met iets gaan drinken bedoeld ie eerder volledig scheef gaan en ergens wakker worden zonder dat ie weet waar haha Hij krijgt Imogen maybe nog zover als ie wat heeft geflirt
Profiel Partner: Can you tell I like you? Leeftijd: 24
Ohmuygod nu wil ik Laury er zeker ingooien! xD Om Mitch te plagen. c;
Also: Janne, gewoon aanmaken XD Een personage meer of minder doet niets aan aan je werk voor school. Ik ben ook tijdens mn examenperiode een verhaal gaan schrijven.
@Eileen: hmm neh, ik ken mezelf! Dan ben ik uren bezig met foto's zoeken en een heel levensverhaal uit te dokteren o.O ik ga het houden voor onder de vakantie! Als ik na mijn vakantiewerk uitgeput ben en geen energie heb om iets productief te doen behalve te RPG-en
Hihi, misschien is het dan niet zo verstandig, nee.
Al heb ik er altijd last van wanneer er een karakter in mijn hoofd zit die nog niet volledig ontwikkeld is, ik er alles op zet om deze toch te ontwikkelen. Anders ontploft mijn brein xD
Ik heb niet dat ze spontaan in mijn hoofd ontstaan ik moet me er echt achter zetten!
@Sara: leuke post ^^ kan ik wel wat mee -imogene doesn't likes pictures-
@Eileen: als je wil kan jij nu je post typen, zodat je wat kan 'inweven' in het topic! Ik moet nu eht dringend verder beginnen te studeren en een post van mij zal pas voor morgen zijn vrees ik...
Jeb, ik ben/heb ook Paco.
Moeten we idd doen. Ik zal binnekort plaatjes opzoeken voor hem dan, dat we dat gaan doen. c;
Ik hoop dat je m'n gegodmode met Kate/Mitch aankan. Je kan ook ervan maken dat Kate alles verzonnen heeft en ze enkel gechilled hebben. Ik had gewoon even iets nodig om over te typen.
Of Mitch verzint er een heeeel verhaal rond zoals hij wel eens vaker doet haha :p
Vind het geweldig en iets typisch voor mitch, zie hem al zeggen "Dussss jou vriendin wou een trio en is toen morgens gaan lopen? Want ik ben op Ronny's logeerkamer alleen wakker geworden hoor." *dikke vette knipoog* hahhaahaha
Nee, daar zit geen maximale ding aan, dacht ik.
Haha, ik las 't. Kon het zelf ook niet laten om te reageren. Laury loopt een zelfvertrouwensdeuk op en reageert nu als mij.
Het is letterlijk onmogelijk voor mij om te beschrijven hoe een spontaner iemand op Imogene zou reageren. Dus Laury trekt meer richting verlegen dan ik eigenlijk voor haar in mind had.
Haha oh god ik vind het gruwelijk hoe ik het beschreven krijg xD Ik zit zelf te vaak in die situatie's, ik kan me te levendig inbeelden hoe Laury zich voelt.
Wou dat ik kon schrijven hoe ze een witty opmerking had gemaakt en Imogene had laten lachen, maar ik zou zelf niet weten hoe ik dat moest aanpakken, laat staan dat ik weet hoe ik het moet schrijven :')
@Inge kan op school je afbeeldingen niet zien :(dus kijk ze straks :p
@eileen: Mitch sleurt der wel door, die geeft beide dames genoeg aandacht hoor Und Paco is echt awesome, ik zie echt zo een heel koppig paard voor mij met zo ene eigen mening die Mitch graag plaagt en zich niet makkelijk zadelmak laat maken haha
en ik wil Max echt eens live zien, hij zingt echt supergoed. Zijn mugshot is zooooo goed, hij moet meer eigen muziek maken