Ik ben de laatste tijd verslaafd aan The Vampire Diaries! Had het nooit gekeken omdat ik niet echt meer van vampire shizzle hou na Twilight, maar wauw, ik ben aangenaam verast o.O Té aangenaam
RAAD EENS WIE ER IS UITGENODIGD VOOR EEN GESPREK EEN DAG NA EEN SOLLICITATIEBRIEF TE HEBBEN VERSTUURD EN DIE DOOR HET DOLLE HEEN IS IK GEEF EEN HINT IK BEN HET
Profiel Partner: The less fucks you give the better you live Leeftijd: 19 years
Hey hey pees, morgen ga ik bijlezen. Heb het super druk gehad met de paardjes and stuff heb keuring gehad met onze hengst en hij is leuk derde geworden
Wil Mitch ook weer wat leuker eruit doen zien dus ga een nieuw setje voor hem maken (ava is dus maar tijdelijk maar geeft al ietsje beter zijn look weer) en heb met hem gepost Nog dezelfde uitgaandse drugsflirt kerel haha :p Maar ietsje volwassener
Profiel Partner: Can you tell I like you? Leeftijd: 24
^Mocht je er behoefte aan hebben (ikwelnamelijk), wil ik ook wel een setje voor Mitch maken.
Ik heb op een andere site een knaap aangemaakt die blijkbaar zelfde faceclaim als Mitch heeft, dus ik heb nog wel wat pics en gifs van Mitch op mn pc staan.
Ofwel deze afbeelding verandert om de 30 seconden o3o Vandaar dat de letters zo rukkish zijn xD
Haar naam is Cara Delevingne, enneuuuh, ik heb er niet zo superveel inspiratie voor, maar iets met een gif. lijkt me wel leuk! Laat je voor de rest maar gaan, doe maar yolo :'D