Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Het onzin-topic

+25
Rowan Riderhood
Kael Brown
Paco.
Dean Garton
Lawrence Posner
Ciara
Pasqual Scodelario
Delilah Hudson
Jayden
Alice
Solomon Griffith
Mitch
Isaura
Culain Smith
Aya
Chartan
Jiao Misaki
Perrie
Elise Pavlichenko
Kaya Scodelario
Admin
Imogene Blackbourne
Hershel
Avan Rodriguez
Solance Ainsworth
29 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 9 van 40]

201Het onzin-topic - Pagina 9 Empty Re: Het onzin-topic za mei 17, 2014 9:48 pm

Aya

Aya

Thankuus :p
Had even zin om een nieuwe char te ontwerpen ofzo o_0 Razz

202Het onzin-topic - Pagina 9 Empty Re: Het onzin-topic za mei 17, 2014 9:49 pm

Delilah Hudson

Delilah Hudson
Tuig

Ziet er goed uit ^^

En ik ken de voel
Ben nu ook met twee bezig XD

203Het onzin-topic - Pagina 9 Empty Re: Het onzin-topic za mei 17, 2014 9:56 pm

Aya

Aya

Ja maar ik heb er al teveel en ik kan ze gewoon niet gebruiken o_0 En ze zijn toch altijd half gestoord bij mij Razz Dus eigenlijk schiet het gewoon niks op X3
Maar jij ook weer bezig? nice :p

204Het onzin-topic - Pagina 9 Empty Re: Het onzin-topic za mei 17, 2014 10:07 pm

Kaya Scodelario

Kaya Scodelario

Ach, je kan ze ook gewoon maken en er dan lappen tekst mee gaan schrijven. ;D Ik heb ook niet al mijn karakters hier op HorseHome namelijk.

Sean, Ivan en Shina komen hier namelijk niet als account voor Razz Oh en Molly ook niet.

205Het onzin-topic - Pagina 9 Empty Re: Het onzin-topic za mei 17, 2014 10:21 pm

Aya

Aya

Nee dat is ook zo :p

206Het onzin-topic - Pagina 9 Empty Re: Het onzin-topic za mei 17, 2014 10:43 pm

Delilah Hudson

Delilah Hudson
Tuig

same here; er zijn een paar waar ik nu druk mee schrijf, maar die passen bijvoorbeeld niet eens op HH xD

werk nu aan twee Harry Potter OC's voor een HP rp xD niet echt HH-geschikt, zeg maar

207Het onzin-topic - Pagina 9 Empty Re: Het onzin-topic za mei 17, 2014 10:47 pm

Aya

Aya

Ooow maar dat is wel super leuk!! Razz

Ja Quinn kan best op HH, maar ga ik jullie niet aandoen en ik heb al teveel chars Razz Daarbij heb ik te weinig inspi om te posten :p

Maar ik vind rp'en gewoon leuk X3 Dus nja vind het jammer dat ik hem nergens in kan gebruiken. en ja ik kan met hem wel gewoon eigen verhaaltjes gaan schrijven inderdaad

208Het onzin-topic - Pagina 9 Empty Re: Het onzin-topic za mei 17, 2014 10:57 pm

Delilah Hudson

Delilah Hudson
Tuig

Ik ben laatst op deviantart wat gaan RPen, puur om nieuwe chars te testen. alleen jammer dat het moeilijk is om eh... geschikte RPers te vinden. En ik heb het nog niet eens over schrijfstijl xD

209Het onzin-topic - Pagina 9 Empty Re: Het onzin-topic za mei 17, 2014 11:00 pm

Aya

Aya

Veel boys love denk ik? o_0 Aan de art te zien... :p

210Het onzin-topic - Pagina 9 Empty Re: Het onzin-topic za mei 17, 2014 11:04 pm

Delilah Hudson

Delilah Hudson
Tuig

Nou, als dat het enige was... Negentig procent van wat ik tegenkom heeft in hun do's en don'ts lijstjes shit staan die nog veel verder gaat dan dat. Like, rape en stuff, en er zijn een heleboel met van die krimp-en-groei fetishes en allemaal andere dingen waarvan ik denk; wat dacht je van nee.
dus ja, het was lastig om een paar te vinden voor wie roleplay niet gelijk stond aan cybersex xD

211Het onzin-topic - Pagina 9 Empty Re: Het onzin-topic za mei 17, 2014 11:14 pm

Aya

Aya

Awh.. That's kinda scary :p
Maar netjes dat je wat goede hebt kunnen vinden X3 Maarja, mensen blijven wat aparte wezen en zo te horen zijn die van mij gelukkig vaak niet zo ernstig dat ze allemaal verkrachten.
haha.

212Het onzin-topic - Pagina 9 Empty Re: Het onzin-topic zo mei 18, 2014 9:54 am

Delilah Hudson

Delilah Hudson
Tuig

Ja, fucking scary :C En het zijn er ook zo veel
Yesh, al merk ik wel dat het gemiddelde niveau niet zo hoog ligt; het is heel veel net zo lang wachten tot de ander voor alle plottwists zorgt zeg maar. Ik heb d'r nu een die gewoon telkens niks doet omdat ze verwacht dat mijn characters het contact zoeken. Ik heb zoiets van; ik heb de eerste postst gedaan, waar zij makkelijk op in had kunnen gaan; dan verwacht ik gewoon dat degene die als tweede post simpelweg het gesprek opent tussen de chars. Zo gaat het meestal en dat werkt.

213Het onzin-topic - Pagina 9 Empty Re: Het onzin-topic zo mei 18, 2014 4:43 pm

Kaya Scodelario

Kaya Scodelario

Het gemiddelde niveau op forums ligt volgens mij met een reden wat hoger, denk ik. Volgens mij zitten op forums namelijk mensen die bewust bezig zijn met de RP en die het niet combineren met DA en andere games.

DAT JE HET AANDURFT THOUGH JESUS CHRIST Razz

214Het onzin-topic - Pagina 9 Empty Re: Het onzin-topic zo mei 18, 2014 4:46 pm

Delilah Hudson

Delilah Hudson
Tuig

Je hebt ze op DA ook wel hoor xD alleen zijn de goede schrijvers daar wel meteen heel elitair, dus da's minder xD

215Het onzin-topic - Pagina 9 Empty Re: Het onzin-topic ma mei 19, 2014 9:48 am

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

:') Dat is opzich wel cool als je daar dan tegen schrijft. Zo leer je wel beter schrijven.

216Het onzin-topic - Pagina 9 Empty Re: Het onzin-topic ma mei 19, 2014 10:07 am

Delilah Hudson

Delilah Hudson
Tuig

Hmm, valt op zich wel mee. Juist doordat ze zo elitair zijn, zijn ze minder goed dan ze zelf denken. En tyfus irritant. Je kent ze wel, dat volk dat vind dat een post hoe dan ook zo lang mogelijk moet zijn, ook al betekent dat dat ze er zoveel mogelijk bullshit bijin proppen.

217Het onzin-topic - Pagina 9 Empty Re: Het onzin-topic ma mei 19, 2014 3:21 pm

Isaura

Isaura

Op welke fora zitten jullie dan nog als ik vragen mag?
Ben al een tijdje op zoek naar nog een forum of iets om te rp'en

https://www.youtube.com/watch?v=IyXWWUrWKss

218Het onzin-topic - Pagina 9 Empty Re: Het onzin-topic ma mei 19, 2014 4:04 pm

Delilah Hudson

Delilah Hudson
Tuig

Ik zit op het grote rpg forum, http://hetgroterpgforu.forum2go.nl/, Deviantart, maar da's puur 1 op 1, een forum van mij en twee vriendinnen; http://yoloswek.boards.net/, hier hop ik ook nog wel eens langs http://ultimatefantasy.rpg-dynasty.com/forum maar het is er dood en ik stoor me eraan hoe ze met andermans tekeningen omgaan en verder zit ik op wat kleine forumpjes, maar de meesten liggen stil.

En godverdomme. Meerdere uren van druk modeleren kwijt omdat dat waardeloze kutprogramma weer eens crashte. Echt, je zou denken dat 3DS MAX eens een keer iets goed kon doen maar dat is teveel gevraagd. Tijd om bijna helemaal opnieuw te beginnen. Kut.

219Het onzin-topic - Pagina 9 Empty Re: Het onzin-topic ma mei 19, 2014 5:35 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

Jemig, dat zuigt :l De hele tijd tussendoor opslaan in het vervolg? Zeker met dat programma dan, als 't zo crashgevoelig is.

Ik zit zelf niet veel meer op andere fora door tijdgebrek, al hoop ik binnenkort weer wat meer alles op HorseHome op te kunnen pakken. Enige waar ik wel eens op kom duiken is hetgrootrpgforum.actieforum.com

220Het onzin-topic - Pagina 9 Empty Re: Het onzin-topic ma mei 19, 2014 5:45 pm

Delilah Hudson

Delilah Hudson
Tuig

Ja, vanaf nu sla ik om de paar minuten op. Max is echt zo instabiel, echt vreselijk. Riot en Solance bij elkaar opgeteld zijn er niks bij.
Maar goed, ik ga er vanavond mee verder, anders loop ik weer teveel achter en shit. Het scheelt wel dat ik het nu in ieder geval al eens heb gedaan, dus 't zou vlotter moeten gaan nu.

221Het onzin-topic - Pagina 9 Empty Re: Het onzin-topic ma mei 19, 2014 5:50 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

XD

" Max is echt zo instabiel, echt vreselijk. Riot en Solance bij elkaar opgeteld zijn er niks bij."

Dat.

222Het onzin-topic - Pagina 9 Empty Re: Het onzin-topic ma mei 19, 2014 6:39 pm

Delilah Hudson

Delilah Hudson
Tuig

KAN JE NAGAAN HOE INSTABIEL DAT IS. ;____;

My life is in shambles.

223Het onzin-topic - Pagina 9 Empty Re: Het onzin-topic ma mei 19, 2014 7:18 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

Het komt wel goed schatje.

224Het onzin-topic - Pagina 9 Empty Re: Het onzin-topic di mei 20, 2014 11:17 am

Delilah Hudson

Delilah Hudson
Tuig

Dat komt het zeker; ben inmiddels weer waar ik was voor hij crashte, opgeslagen en wel. Now.. ON TO THE EXCITING LAND OF NEW ADVENTURES.

Also Ben Barnes is fokking lekker;
Het onzin-topic - Pagina 9 Tumblr_n5u848AsCG1s5r9kko1_250
Het onzin-topic - Pagina 9 Tumblr_n5balrXd3g1qhrklyo4_250
Het onzin-topic - Pagina 9 Tumblr_n3u4exi6D71rzpyc0o1_500
Het onzin-topic - Pagina 9 Tumblr_n1rhgkefzt1qmvfx1o1_500

225Het onzin-topic - Pagina 9 Empty Re: Het onzin-topic di mei 20, 2014 10:12 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

I cannot disagree. Damnit he is hot.

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 9 van 40]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40  Volgende

Permissies van dit forum: