Nee, da's zo'n tattoo waarbij het lijkt alsof de huid helemaal gescheurd is. Niet zeker of die blijft, to be honest. Het past bij hem, maar wss heeft hij het geld niet voor die dingen; een stuk sleeve in kleur is al heel wat
misschien voeg ik ze nog toe, als ik niet te lui ben; het gaat bij die sheets toch meer om de tattoos dan om wat eronder zit xD
@ ymke 100 is weinig hoor. Voor wat hij om zijn ene arm heeft, in kleur, zallie denk ik toch zeker wel 300/400 euro kwijt zijn geweest, al heeft hij die wel in etappes laten zetten (zo'n ding doen ze sowieso niet in een keer)
Nee das waar, maar bij de tatoeëerster/piercester waar ik geregeld langs kom (niet dat ik ook maar een van beide heb, maar dat terzijde) staat 'middel 100,-'. Of iets in die trant. Maar das d8 ik ook geen kleur. Tis iig een dure hobby.
Ik vind die tattoe's met witte inkt altijd zo gaaf. Vallen niet zo op, pas als je ze van dichtbij bekijkt kan je ze goed zien. Lijkt een beetje op een litteken, maar dan wel een stoer litteken. Ik bedoel, common, sommige littekens zijn gwn stoer.
Zonder blacklight zijn ze 'witte' tattoos, en dan met blacklight krijgen ze dit ^effect Maar heb er slechte recensies over gelezen, dat de inkt nog slechter is voor het lichaam ect
Normaal ben ik helemaal geen fan van tattoo's met kleur, wou er ook altijd alleen zwarte. Maar nu zag ik wattercolour tattoo's en wowie, misschien wordt mijn tattoo later toch wel met kleur hoor.
Ladies, ik ga gamen! Nog wat van m'n avond genieten en niet meer op een harde bureaustoel zitten Als er nog iemand post op een topic van mij zie ik het wel via mijn gsm! Maar antwoorden zal er niet meer inzitten!
Nu zie ik somehow Alona voor me en iemand die haar bij een duister ritueel probeert te betrekken. "Leave and we'll curse you with the power of Satan" "Go fuck yourself, Satan can kiss my ass" *loopt weg*
Ik neem meestal thee met honing o3o helpt op zich ook redelijk. En hoestdrank. van dat thijmsiroop spul