Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Het onzin-topic

+31
Tyler
Lailey
Chartan
Lawrence Posner
Alice
Perrie
Culain Smith
Rhyme
Kaya Scodelario
Manu
Ryan
Dean Garton
Hershel
Iana
Ty
Delilah Hudson
Vanessa
Abigail
Solomon Griffith
Uruha
Avan Rodriguez
Solance Ainsworth
Admin
Ray
Mitch
Jiao Misaki
Taylor
Aya
Pasqual Scodelario
Zayn
Isaura
35 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29, 30  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 28 van 30]

676Het onzin-topic - Pagina 28 Empty Re: Het onzin-topic vr feb 21, 2014 10:14 pm

Ryan

Ryan

Awh dat is wel super cute :p

677Het onzin-topic - Pagina 28 Empty Re: Het onzin-topic za feb 22, 2014 1:41 pm

Delilah Hudson

Delilah Hudson
Tuig

yish ;v; It needs to happen

also I am cry
http://ruinedchildhood.com/post/77436531095/consultingmoosecaptain

Don't touch me im sad

678Het onzin-topic - Pagina 28 Empty Re: Het onzin-topic za feb 22, 2014 9:51 pm

Delilah Hudson

Delilah Hudson
Tuig

Het onzin-topic - Pagina 28 Schermafbeelding2014-02-22om212319_zpse35f5b0f

679Het onzin-topic - Pagina 28 Empty Re: Het onzin-topic za feb 22, 2014 10:30 pm

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

Like like like like

680Het onzin-topic - Pagina 28 Empty Re: Het onzin-topic za feb 22, 2014 10:37 pm

Delilah Hudson

Delilah Hudson
Tuig

Yaaay o3o

Poor boy looks like a satellite map with all those scars xD

681Het onzin-topic - Pagina 28 Empty Re: Het onzin-topic zo feb 23, 2014 1:08 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

Hij lacht wel lief.

682Het onzin-topic - Pagina 28 Empty Re: Het onzin-topic zo feb 23, 2014 1:53 pm

Alice

Alice

Argh.. Frustraties!
Een boer uit mijn straat verwaarloost z'n pony zo hard.. Dat beestje zit met z'n knieën tot in de modder .. Ik heb 'm vandaag van die wei gehaald (merkte de boer niet eens), heb 'm samen met een vriendin helemaal gewassen en proper gekamd.. Het arme beestje staat op superlange voeten..
Ga er een gewoonte van proberen maken voor de pony te zorgen, als die personen het niet doen!

683Het onzin-topic - Pagina 28 Empty Re: Het onzin-topic zo feb 23, 2014 2:04 pm

Delilah Hudson

Delilah Hudson
Tuig

Of je belt de dierenbescherming. Hier in Assen zijn die voor een zwerfkatje met een zeer voetje uitgerukt, dus die komen zeker wel als je een verwaarloosde pony opgeeft. Want zelf dat dier blijven verzorgen gaat op de lange termijn niet werken (je kan ook moeilijk dingen als hoefsmid kosten voor hem gaan maken omdat de eigenaar dat niet doet) en hoe zielig ook het moet jouw verantwoordelijkheid ook niet zijn, eigenlijk.

684Het onzin-topic - Pagina 28 Empty Re: Het onzin-topic zo feb 23, 2014 2:20 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

Denk niet dat het erg netjes is om een paard zomaar uit een weiland te plukken, though. Mss gewoon even naar de boer gaan en zeggen van: Joh, hee, hij staat in de modder, is niet zo best voor hem.

Overleggen heb je meer aan, I guess.

685Het onzin-topic - Pagina 28 Empty Re: Het onzin-topic zo feb 23, 2014 2:23 pm

Delilah Hudson

Delilah Hudson
Tuig

Dat is ook een goeie ja, met de boer gaan praten. Onwetendheid is vaak een enorm onderdeel van mishandeling, dus het kan zijn dat hij niet eens weet wat de risico's zijn waaraan hij het dier blootstelt.
Zou eens langs gaan en zo min mogelijk veroordelend aangeven wat er anders kan/moet aan de situatie.

686Het onzin-topic - Pagina 28 Empty Re: Het onzin-topic zo feb 23, 2014 7:53 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

~ dat moment dat je vriend weggaat en je hem zo erg mist en hem eigenlijk helemaal niet los wil laten. ;.;

687Het onzin-topic - Pagina 28 Empty Re: Het onzin-topic zo feb 23, 2014 7:58 pm

Delilah Hudson

Delilah Hudson
Tuig

Awww

688Het onzin-topic - Pagina 28 Empty Re: Het onzin-topic zo feb 23, 2014 8:00 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

Pff. En ik moet ook nog zoveel zooi opruimen..

*gaat ratten maar pakken*

689Het onzin-topic - Pagina 28 Empty Re: Het onzin-topic zo feb 23, 2014 8:09 pm

Alice

Alice

Wel, het ding is. We waren diezelfde dag 's morgens daarheen geweest. De boer zei; Doe er maar alles mee wat je wilt! Dus wij zagen dat wel als een toestemming niet?
Het ding is, die vent zorgt er gewoon niet voor. Het dier staat op een véél te grote wei met veel te veel gras wat dus voor hoefbevangenheid kan zorgen (dodelijk voor zo'n diertje..) en het staat dus véél te dik.
Een pony eens aaien, liefde geven en borstelen is toch niet zoveel gevraagd? En er zijn al héél veel mensen met die boer gaan babbelen. Hij zei dat het ging verbeteren, maar oké .. Ik ga er zoveel mogelijk m'n tijd insteken.

690Het onzin-topic - Pagina 28 Empty Re: Het onzin-topic zo feb 23, 2014 8:16 pm

Delilah Hudson

Delilah Hudson
Tuig

Je eh... je hebt compleet over mijn andere suggestie heen gelezen dus? Je weet wel, die optie die dierenbescherming heet? Want tuurlijk, je kan hem liefde geven tot cupido een hartaanval krijgt, maar als hij inderdaad zo'n risico op hoefbevangenheid loopt heeft dat denk ik toch prioriteit. En als die boer het zo weinig boeit moet ik nog zien of verbetering van zijn kant permanent is.
Maar he, dat is hoe ik het zie; volgens mij is dat beest gewoon een heel stuk beter af bij iemand die zelf voor zijn eigen paarden kan zorgen in plaats van iemand die anderen maar laat doen wat ze willen (alle vertrouwen in je hoor, maar zelf zou ik toch niet snel tegen iemand zeggen maar met m'n paard te doen wat ze willen).

691Het onzin-topic - Pagina 28 Empty Re: Het onzin-topic zo feb 23, 2014 8:32 pm

Delilah Hudson

Delilah Hudson
Tuig

Okay, Sintel weer kijken was geen goed idee. / cries

692Het onzin-topic - Pagina 28 Empty Re: Het onzin-topic zo feb 23, 2014 8:42 pm

Alice

Alice

Ik weet gewoon dat hij er niets aan wilt doen. En de dierenbescherming? Om daar zo'n heisa van te maken.. tgohya, ik ga zien hoe ik het kan regelen. Ik zorg al elke dag voor mijn paardje dus er eens langs passeren is geen moeite ;d

693Het onzin-topic - Pagina 28 Empty Re: Het onzin-topic zo feb 23, 2014 8:44 pm

Delilah Hudson

Delilah Hudson
Tuig

Hoefbevangenheid vind ik nou niet bepaald heisa maken, om eerlijk te zijn. Plus, misschien dat dat wel indruk maakt op die boer.

694Het onzin-topic - Pagina 28 Empty Re: Het onzin-topic zo feb 23, 2014 8:46 pm

Uruha

Uruha
Weerbevechter
Weerbevechter

Je zegt net zelf dat ze er dood aan kunnen gaan o_0
Daarbij heb je 114? Of is die alweer uit de lucht gehaald. Dat is er dus voor om dierenmishandeling te melden.

695Het onzin-topic - Pagina 28 Empty Re: Het onzin-topic zo feb 23, 2014 9:40 pm

Alice

Alice

Ik ga het hem sowiso zeggen morgen (was in de namiddag naar een voedbalwedstrijd van zn zoon gaan kijken) als ie dan niets onderneemt zal ik dat doen!

696Het onzin-topic - Pagina 28 Empty Re: Het onzin-topic zo feb 23, 2014 9:41 pm

Delilah Hudson

Delilah Hudson
Tuig

Succes ^_^

Mehp ik ga er zo maar in; morgen weer stage

697Het onzin-topic - Pagina 28 Empty Re: Het onzin-topic ma feb 24, 2014 7:03 am

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

Juk. School. Geen zin.

~ springt bed uit om zich maar heel fabulous op te maken ~

698Het onzin-topic - Pagina 28 Empty Re: Het onzin-topic ma feb 24, 2014 9:18 am

Delilah Hudson

Delilah Hudson
Tuig

Ik maak me al weken niet meer op. I would love to, maar ik ben zo ontzettend lui. En de vrijwilligers hier boeit het toch niet xD

699Het onzin-topic - Pagina 28 Empty Re: Het onzin-topic ma feb 24, 2014 11:22 am

Kaya Scodelario

Kaya Scodelario

Ik doe 't alleen maar omdat ik me dan veel mooier kan voelen dan heel wat mensen hier c;

700Het onzin-topic - Pagina 28 Empty Re: Het onzin-topic ma feb 24, 2014 4:22 pm

Zane Northland

Zane Northland

woopwoop sethpost : D

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 28 van 30]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29, 30  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum