Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Het onzin-topic

+27
Rhyme
Perrie
Mahiya
Demi de la Garza
Zane Northland
Avan Rodriguez
Abigail
Jiao Misaki
Paco.
Solance Ainsworth
Abby
Taylor
Sophe Daniels
MoonRay
Rosie
Dean Garton
Troy Redoran
Uruha
Ryan
Delilah Hudson
Admin
Aya
Megan Derley
Caramba
Iana
Pasqual Scodelario
Mitch
31 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28, 29, 30  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 27 van 30]

651Het onzin-topic - Pagina 27 Empty Re: Het onzin-topic wo okt 30, 2013 12:27 pm

Aya

Aya

Ik ga dadelijk proberen Aya af te maken.
Nu ga ik even huilen X3 Bye bye Razz

652Het onzin-topic - Pagina 27 Empty Re: Het onzin-topic wo okt 30, 2013 1:12 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

But. But... why cry?

653Het onzin-topic - Pagina 27 Empty Re: Het onzin-topic wo okt 30, 2013 3:27 pm

Aya

Aya

Omdat er een super getalenteerd iemand op youtube zei dat ze gepest was enzo. Dat je gewoon jezelf moet zijn en blah blah Razz

654Het onzin-topic - Pagina 27 Empty Re: Het onzin-topic wo okt 30, 2013 6:37 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

Ze heeft een punt.

655Het onzin-topic - Pagina 27 Empty Re: Het onzin-topic wo okt 30, 2013 9:45 pm

Paco.

Paco.

En le Paco heeft een nieuw setje <3

656Het onzin-topic - Pagina 27 Empty Re: Het onzin-topic do okt 31, 2013 9:56 am

Mitch

Mitch

oooeeeh paco is echt zo sexy hé!

Ben er zeker van dat mitch helemaal benieuwd is naar hoe hij gaat uitgroeien Very Happy

657Het onzin-topic - Pagina 27 Empty Re: Het onzin-topic do okt 31, 2013 1:56 pm

Admin

Admin
Admin

Ahhhh mijzelf bevrijd uit mijn halloweenish outfit; corset-top, minirokding met baggy broek eronder met combat boots en nepbloed op mijn smoelwerk.

Het is zo fijn om na die schooldag bevrijd te zijn uit mijn corset-prison en ik heb mezelf in een enorm shirt gehesen met een nog enormere trui. En die rok ligt ook in de hoek van mijn kamer. Zo. Daar.

658Het onzin-topic - Pagina 27 Empty Re: Het onzin-topic do okt 31, 2013 5:15 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

Heh. Oh you. So special.

659Het onzin-topic - Pagina 27 Empty Re: Het onzin-topic do okt 31, 2013 9:41 pm

Admin

Admin
Admin

sharing a deviantart journal with you guys that im kinda proud of/glad i got it off my chest

WARNING: Inner feminist is awoken. Do not make it grow restless.

Girly girls:

660Het onzin-topic - Pagina 27 Empty Re: Het onzin-topic vr nov 01, 2013 2:28 pm

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

Dat moment waarop je mensen er ook op beoordeeld en je jezelf daarmee ook in een hokje plaatst. Het hangt er vanaf wat je als 'ideaal' meisjesmeisje ziet.
Ik persoonlijk stel me iemand voor die zich bezighoudt met de laatste mode, of met kleding in het algemeen, en die graag bezig is met haar uiterlijk en dromen heeft zoals model zijn of iets. Niet zozeer dat, maar gewoon, een classy iemand.

Then again; daar pas ik totaal niet bij.

Ik heb geen idee wat ik zei. Maar ik denk niet dat 'niet-girly' of 'wel-girly' per definitie iets slechts is, maar gewoon een fenomeen waar 'we' mee aanduiden wat het beeld van een meisje is. *le shrug*

661Het onzin-topic - Pagina 27 Empty Re: Het onzin-topic vr nov 01, 2013 3:04 pm

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

Awesome. :3 Avan heeft een reactie.

662Het onzin-topic - Pagina 27 Empty Re: Het onzin-topic vr nov 01, 2013 5:54 pm

Troy Redoran

Troy Redoran
(ง'̀-'́)ง

Pasqual schreef:Dat moment waarop je mensen er ook op beoordeeld en je jezelf daarmee ook in een hokje plaatst. Het hangt er vanaf wat je als 'ideaal' meisjesmeisje ziet.
Ik persoonlijk stel me iemand voor die zich bezighoudt met de laatste mode, of met kleding in het algemeen, en die graag bezig is met haar uiterlijk en dromen heeft zoals model zijn of iets. Niet zozeer dat, maar gewoon, een classy iemand.

Then again; daar pas ik totaal niet bij.

Ik heb geen idee wat ik zei. Maar ik denk niet dat 'niet-girly' of 'wel-girly' per definitie iets slechts is, maar gewoon een fenomeen waar 'we' mee aanduiden wat het beeld van een meisje is. *le shrug*
Slecht is een groot woord, maar ik geloof niet dat zoiets puur een manier is om aan te duiden wat voor type een meisje is, want het heeft zonder meer een negatieve bijklank.
Waar het mij om gaat is dat het, hoe je het ook ziet, begrip girlygirl een projectie blijft van je een 'typisch' meisje vind. Ik vind namelijk dat we daarmee het idee ondermijnen dat elke vrouw evenzeer een vrouw is. Niet heel extreem, maar toch.
En wat dan iemands persoonlijke definitie is doet er niet toe, want niemand bepaald zoiets, dus dat is irrelevant.
Ik vind het ook gewoon een heel negatieve connotatie hebben; het is bijna niet mogelijk om het op een positieve manier te zeggen. Of je geeft aan dat iemand niet vrouwelijk genoeg is - wat ik fucking lame vind - of juist dat je iemand te tuttig/bitchy/wat je definitie ook is, vindt.

Ik snap dat ik nogal een fuss maak om een woord, maar care; het irriteert me.

663Het onzin-topic - Pagina 27 Empty Re: Het onzin-topic vr nov 01, 2013 6:17 pm

Troy Redoran

Troy Redoran
(ง'̀-'́)ง

asdfghhdsdfghjhgsdfgh dis song o3o dis band

664Het onzin-topic - Pagina 27 Empty Re: Het onzin-topic vr nov 01, 2013 7:27 pm

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

Idun'tcareyoumakingafuss.

665Het onzin-topic - Pagina 27 Empty Re: Het onzin-topic vr nov 01, 2013 8:20 pm

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

So I had troubles making something. But then I found the 'lighten' button. THANKUPHOTOSHOP

Meet Taylor, some new girl hanging around in my head;

Het onzin-topic - Pagina 27 11r9552

Het onzin-topic - Pagina 27 29o08lj

En nog wat Pasqualshit;

Het onzin-topic - Pagina 27 352f71x

Het onzin-topic - Pagina 27 2hdnsyq

Het onzin-topic - Pagina 27 Dbod2x

Aya en Pasqual zijn zooo cute samen <3

666Het onzin-topic - Pagina 27 Empty Re: Het onzin-topic vr nov 01, 2013 10:58 pm

Avan Rodriguez

Avan Rodriguez

Oeh die zijn nice Eileen! C:
Je word steeds beter lijkt t? ;3 Niet dat het eerst slecht was maar idk, vind je setjes steeds mooier worden ghehehe o3o

&Ik heb je post gelezen bij Avie. Adskjhjalskdjaj, morgen ga ik proberen om alles eens bij te posten.

667Het onzin-topic - Pagina 27 Empty Re: Het onzin-topic za nov 02, 2013 9:24 am

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

Heehee, nee, ik denk ook idd dat ik beter begin te worden. Begin steeds meer dingen te ontdekken in Photoshop en gebruik nu veel technieken door elkaar waardoor ik het leuker vind worden (en kloten met de 'Curves', ge-wel-dig)

Maar ik heb dan ook voorbeelden waar ik wel een beetje op probeer te lijken *giggle*

Hoe vond je btw het stukje over de meid die Pasqual & Avan verdacht van een relatie? >;3

668Het onzin-topic - Pagina 27 Empty Re: Het onzin-topic zo nov 03, 2013 9:28 pm

Avan Rodriguez

Avan Rodriguez

Hahaha same, same. ;3

Jaa echt geweldig! Ik ga denk ik morgen, misschien vanavond posten nadat ik op TayTay heb gereageerd. c:

669Het onzin-topic - Pagina 27 Empty Re: Het onzin-topic ma nov 04, 2013 9:47 am

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

Yeeeeeeeeeey ^^ Ik kijk er al naar uit.

670Het onzin-topic - Pagina 27 Empty Re: Het onzin-topic ma nov 04, 2013 3:33 pm

Aya

Aya

Aya en Pasqual!! die zijn zooo leuk!

671Het onzin-topic - Pagina 27 Empty Re: Het onzin-topic ma nov 04, 2013 3:34 pm

Troy Redoran

Troy Redoran
(ง'̀-'́)ง

en toen had ik mij hand weer stuk geslagen met gym, werd ik weggestuurd om het te verzorgen en was ik een hele les heel nijdig. Lang verhaal. Ik en adrenaline gaan niet goed samen.

672Het onzin-topic - Pagina 27 Empty Re: Het onzin-topic ma nov 04, 2013 9:09 pm

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

Inge Inge Inge toch. *le hug*

673Het onzin-topic - Pagina 27 Empty Re: Het onzin-topic ma nov 04, 2013 9:19 pm

Troy Redoran

Troy Redoran
(ง'̀-'́)ง

*hugs*

Het had wel als voordeel dat ik de hele les een adrenaline kick had. We hadden een bootcamples en docent zo; ja aan het eind zijn jullie allemaal kapot, jij ook Inge
eind van les: *staart met enorme ogen in het rond, nog steeds compleet hyped up*

Adrenaline is een grappig iets o3o

674Het onzin-topic - Pagina 27 Empty Re: Het onzin-topic ma nov 04, 2013 10:22 pm

Mitch

Mitch

Iemand zin om Zayn terug te laten keren?
Wil best een nieuwe verhaallijn beginnen met Isaura en mij leek het wel wat om ofwel Zayn of Kangin terug te laten keren...

675Het onzin-topic - Pagina 27 Empty Re: Het onzin-topic di nov 05, 2013 9:06 am

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

Hmm, zullen we samen een verhaalijn creëren met Zayn en ehm, *denkt even na* Solance of Jiao ofzo? Voor die twee kan ik best wel een verhaallijn gebruiken, eehee.

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 27 van 30]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28, 29, 30  Volgende

Permissies van dit forum: