Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Het onzin-topic

+27
Rhyme
Perrie
Mahiya
Demi de la Garza
Zane Northland
Avan Rodriguez
Abigail
Jiao Misaki
Paco.
Solance Ainsworth
Abby
Taylor
Sophe Daniels
MoonRay
Rosie
Dean Garton
Troy Redoran
Uruha
Ryan
Delilah Hudson
Admin
Aya
Megan Derley
Caramba
Iana
Pasqual Scodelario
Mitch
31 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 26 ... 30  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 23 van 30]

551Het onzin-topic - Pagina 23 Empty Re: Het onzin-topic wo okt 16, 2013 10:26 pm

Aya

Aya

Verder alle goed met iedereen hier? X3

552Het onzin-topic - Pagina 23 Empty Re: Het onzin-topic do okt 17, 2013 8:04 am

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

Nog maar een dag school en dan vakantie! Dus opzich wel. Met jou dan?

553Het onzin-topic - Pagina 23 Empty Re: Het onzin-topic do okt 17, 2013 10:06 am

Avan Rodriguez

Avan Rodriguez

Grr. Mijn vakantie is alweer bijna om. ;3

554Het onzin-topic - Pagina 23 Empty Re: Het onzin-topic do okt 17, 2013 10:39 am

Aya

Aya

Mwa, beetje. Morgen halloween fright night. Dus vind ik wel leuk en nu naar de tandarts :p

Vakantie :p leuk joh!

Jammer dat je vakantie bijna over is Tess :p

555Het onzin-topic - Pagina 23 Empty Re: Het onzin-topic do okt 17, 2013 12:09 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

Woehoe; Halloween Fright Night, in Walibi of ergens anders?

Hihi, Tess, gewoon 'ziek' zijn volgende week? Razz

Btw; ben een soort van 'future' iets aan het schrijven met Chloë in de hoofdrol, want inspiratie omdat ik een of andere rare romantische artiest heb gedownload waarvan merendeel van zijn nummers bullocksy wankshit is. Volgens mij is Pasqual inmiddels negentien... o.o In het verhaal daar is ie al 21, heehee. En zit ie in New York. Met Aya. Want daar heeft ie altijd al eens rond willen lopen. En ik vind dat hij dan nog iets met Aya heeft, want Aya en hij zijn supercute samen.

556Het onzin-topic - Pagina 23 Empty Re: Het onzin-topic do okt 17, 2013 12:34 pm

Troy Redoran

Troy Redoran
(ง'̀-'́)ง

Add Riot punching Chloe in the face or something xD

Nah kidding ^^ ben wel benieuwd naar je schrijfsel btw o3o show us when it's done

557Het onzin-topic - Pagina 23 Empty Re: Het onzin-topic do okt 17, 2013 1:05 pm

Avan Rodriguez

Avan Rodriguez

Haha, 't zou inderdaad zomaar eens kunnen dat ik volgende week echt ziek ben, ja. c:

558Het onzin-topic - Pagina 23 Empty Re: Het onzin-topic do okt 17, 2013 2:50 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

Awhh Tess, poor you.

Ik denk dat het een langlopend verhaal word.

559Het onzin-topic - Pagina 23 Empty Re: Het onzin-topic do okt 17, 2013 6:15 pm

Troy Redoran

Troy Redoran
(ง'̀-'́)ง

Ugh, ik ben zo blij dat er sites als HH zijn waar men NORMAAL met je accounts, je characters en je posts om gaat.
Is het nationale forum 'fuck you, got mine' week of zo? Eerst saddled, nu white paper moon. Admin daarvan boeide het geen ene fuck dat doordat ze het forum op under construction had gezet ik niet meer bij mijn posts of topics kon
Fucking bitch.
Maar goed, Google Cache is een lieverd, dus ik heb daarmee een oudere versie van het forum opgeroepen en mijn spul alsnog teruggehaald, ookal leek de admin te willen dat het allemaal alleen nog voor haar toegankelijk was. Sorry bitch, moet je eerder op staan.
Leukste nog; op white paper moon was ik mod. En niets van de laatste ontwikkeling is overlegd.

560Het onzin-topic - Pagina 23 Empty Re: Het onzin-topic do okt 17, 2013 6:40 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

Wat was White Paper Moon voor een RP dan?
Oh hemel, ik zou er niet aan moeten denken om HorseHome helemaal leeg te gooien. Karakters wegpleuren die twee jaar niet online zijn geweest; tot daaraantoe, maar dan ook pas als de karakters minder dan 20 posts hebben. Maar topics wegdoen? Oh hell no!

561Het onzin-topic - Pagina 23 Empty Re: Het onzin-topic do okt 17, 2013 6:42 pm

Aya

Aya

Ik wil ook lezen als je klaar bent!! 

Wtf inge 0.0 lekker lullig zo

562Het onzin-topic - Pagina 23 Empty Re: Het onzin-topic do okt 17, 2013 6:58 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

Hihi, ik kan het eerste stukje wel laten lezen, denk namelijk dat het echt een heel lang verhaal gaat worden.

563Het onzin-topic - Pagina 23 Empty Re: Het onzin-topic do okt 17, 2013 7:13 pm

Troy Redoran

Troy Redoran
(ง'̀-'́)ง

@Ruka; ja echt man. En echt; het boeide die snol geen ene kut

@Eileen; post story. fast.

564Het onzin-topic - Pagina 23 Empty Re: Het onzin-topic do okt 17, 2013 7:24 pm

Aya

Aya

Lullig T-T

En jaaaah Eileeeen!!! Post het!!

565Het onzin-topic - Pagina 23 Empty Re: Het onzin-topic do okt 17, 2013 9:37 pm

Mitch

Mitch

Haay peepz Very Happy
Ik ben helemaal blij, heb een geweldig gesprek met mijn crush Very Happy

566Het onzin-topic - Pagina 23 Empty Re: Het onzin-topic do okt 17, 2013 10:18 pm

Troy Redoran

Troy Redoran
(ง'̀-'́)ง

Niiiice ^_^

567Het onzin-topic - Pagina 23 Empty Re: Het onzin-topic do okt 17, 2013 10:27 pm

Troy Redoran

Troy Redoran
(ง'̀-'́)ง

also

asdfghhsdfghjjgsdfgh

dis song ;___;

568Het onzin-topic - Pagina 23 Empty Re: Het onzin-topic do okt 17, 2013 10:44 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

Goo Sarah o3o

Dit nummer? Gawd, het is 18 minuten lang T.T

569Het onzin-topic - Pagina 23 Empty Re: Het onzin-topic do okt 17, 2013 11:03 pm

Troy Redoran

Troy Redoran
(ง'̀-'́)ง

I am aware of that. Still, it's awesome.

570Het onzin-topic - Pagina 23 Empty Re: Het onzin-topic vr okt 18, 2013 9:32 am

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

Wauw. Ouders zijn weg en nu ben ik eenzaam haha. Maar heb wel een lekker warm bedje

571Het onzin-topic - Pagina 23 Empty Re: Het onzin-topic vr okt 18, 2013 12:25 pm

Mitch

Mitch

I'm excited Very Happy
Heeel heeeel maybe gaat die jongen mee naar de spooktocht dus ben super super zenuwachtig voor volgende week. Alleen mogen mijn ouders dat niet weten (aa) ze haten hem omdat hij turks is :p

572Het onzin-topic - Pagina 23 Empty Re: Het onzin-topic vr okt 18, 2013 12:32 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

Ik ga je ouders meppen. May I!?

573Het onzin-topic - Pagina 23 Empty Re: Het onzin-topic vr okt 18, 2013 12:39 pm

Mitch

Mitch

Ja hoor ^^
Maar ik snap haar wel, haar vorige ervaring met een turkse schoonfamilie was erg slecht afgelopen eigenlijk...
Maar Deze jongen lijkt zo anders te zijn, lief, grappig, gespierd, soms wel een badass, awkward en zo onbereikbaar op een of andere manier.
Met badass bedoel ik tegen mensen waar hij ruzie mee heeft, hij is zowat opgegroeid op de straat

574Het onzin-topic - Pagina 23 Empty Re: Het onzin-topic vr okt 18, 2013 2:01 pm

Admin

Admin
Admin

Muscular +1

Mijn vent is ook redelijk gespierd; me likes

575Het onzin-topic - Pagina 23 Empty Re: Het onzin-topic vr okt 18, 2013 4:18 pm

Mitch

Mitch

Me like it 2 maar alleen niet wanneer we elkaar aan het plagen zijn, hij's zo sterk dat ik nooit van hem kan winnen en no way dat ie mij ooit eens laat winnen :p

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 23 van 30]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 26 ... 30  Volgende

Permissies van dit forum: