Hye!
Een week geleden heeft Hh een probleem gehad. Een spammer verprutste Hh met .. Dingen waar ik mezelf nooit mee zou bezig houden. Gelukkig heeft hij de weg naar www.gogetalife.com gevonden, en zijn we ervan verlost. Zonder Maya & haar team had Hh nog steeds verprutst geweest, toch?
Dus; bedankt Maya & haar team, omdat jullie die Spammer hebben opgeruimd.
opgeruimd staat netjes.
Vandaag en gisteren is er op Hh erg hard gewerkt aan de Lay-Out en nu ziet het forum er nog gewéldiger uit! Geef toe: Lay-Out: 300% verbeterd.
Dus; bedanktMaya & haar team, omdat jullie het forum hebben opgeruimd.
opgeruimd staat netjes.
En denk er ook aan dat zonder hen Hh niet eens bestond!
Dus, zo zijn verschillende slechtere forums gesneuveld, en geef toe: da's véél beter.
Dus; bedankt Maya & haar team, omdat jullie het forum hebben opgeruimd.
opgeruimd staat netjes.
LENA:
Snik!
Ik ga !
xx
opgeruimd staat netjes.
Een week geleden heeft Hh een probleem gehad. Een spammer verprutste Hh met .. Dingen waar ik mezelf nooit mee zou bezig houden. Gelukkig heeft hij de weg naar www.gogetalife.com gevonden, en zijn we ervan verlost. Zonder Maya & haar team had Hh nog steeds verprutst geweest, toch?
Dus; bedankt Maya & haar team, omdat jullie die Spammer hebben opgeruimd.
Vandaag en gisteren is er op Hh erg hard gewerkt aan de Lay-Out en nu ziet het forum er nog gewéldiger uit! Geef toe: Lay-Out: 300% verbeterd.
Dus; bedankt
En denk er ook aan dat zonder hen Hh niet eens bestond!
Dus, zo zijn verschillende slechtere forums gesneuveld, en geef toe: da's véél beter.
Dus; bedankt Maya & haar team, omdat jullie het forum hebben opgeruimd.
LENA:
En niet Sartje en mij vergeten! Ik ben op habbo, hammo, holo en nog een paar dingetjes 6 jaar verbannen! Hartelijk bedankt! Nee nee, het was lachen toen die moderators me met 13 acc. de deur er hebben uitgeschopt, toen was er eentje slim en dacht; hé die 13 kunnen dezelfde zijn. Ik dacht echt dat ze slimmer waren!
Snik!
Ik ga !
xx
Laatst aangepast door Ashley op do jun 10, 2010 9:24 pm; in totaal 3 keer bewerkt