Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Wat vinden jullie?

5 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Wat vinden jullie? Empty Wat vinden jullie? do feb 21, 2013 11:46 am

Aya

Aya

Ik zal het even uitleggen:
Iedere week mag iemand een nieuwe vraag stellen over wat vinden jullie, ik begin bijv. met een stelling. Daar word een week op gereageerd door mensen (Hoop ik dan Razz) Natuurlijk mag er ook wat gediscussieerd worden. Ik ben namelijk benieuwd wat er door jullie hoofden gaan en wat jullie interesseert. Misschien kunnen we hieruit zien wat leuke evenementen zijn enz.
Dus hopelijk willen jullie meewerken!

De stelling van deze week:

Wat vinden jullie leuke dingen of juist minder leuke dingen die in een rpg voor kunnen komen?
(Bijv. Ik vind karakters leuk die te stoer zijn/te rustig. Of het wachten op de ander, maar kan ook zijn dat je het vervelend vind als karakters bijv. teveel meemaken of geen geloofwaardige dingen) Verzin het Smile


Deze loopt tot 28 februari

2Wat vinden jullie? Empty Re: Wat vinden jullie? do feb 21, 2013 12:35 pm

Jerry

Jerry

Ik zal wel beginnen! Razz
Sorry voor dubbelpost:

Maar ik houd van originaliteit, als mensen iets bedenken aan hun karakters wat anders is. Ook als ze eens wat verder gaan en hun karakter echt "pijn" kunnen laten hebben. Niet dat er wat gebeurt en de volgende dag zijn ze hotel de botel blij :p ook als het niet altijd lekker loopt tussen karakters vind ik dat leuk, niet iedereen hoeft elkaar leuk te vinden in mijn ogen.


Wat ik minder leuk vind, is het wachten en als een rp doodvalt die net begonnen is of die ik leuk vind Razz Dan heb ik liever dat het even gezegd word tegen mij X3
Maar ook hele ongeloofwaardige dingen vind ik jammer, mensen worden als een raket verliefd en vinden elkaar leuk enz. Razz

3Wat vinden jullie? Empty Re: Wat vinden jullie? di feb 26, 2013 9:40 am

Admin

Admin
Admin

Ik ben dol op plots met spanning o3o Originaliteit vind ik ook altijd wel fijn xD
Vind het ook altijd wel leuk als mensen met toffe plotwendingen kunnen komen, dat ik onder het lezen echt zoiets heb van; waitwhat o3o

Things I hate.. Sowieso mensen die niet karaktervast zijn. Op zo'n forum heb ik zo'n tegenspelster wiens char eerst in elkaar word geslagen en heel zielig is, dan blijkt dat mijn character haar niet zielig vind en dan is ze ineens heel stoer en I-don't-need-help-like; dan heb ik gewoon zoiets van; yeah whatever, other players; she's all yours.
Godmoding heb ik ook een schijthekel aan; dat is DE manier om me direct tegen je te hebben in een RPG.

4Wat vinden jullie? Empty Re: Wat vinden jullie? za nov 29, 2014 11:07 pm

Kael Brown

Kael Brown
(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)

Ik heb even geen zin om dingen te noemen die ik leuk vind want ik ben in een zeikbui. We gaan dus rechtstreeks door naar frustratie.

Passieve tegenspelers. Like, het interesseerd me niet hoe stil je character is. Een paar keer een post waarin niet veel gebeurd is dikke prima, maar op een moment dat ik nonstop de enige ben die he plot voortduwt ben ik er heel snel klaar mee.
(Ja ik heb weer op een andere site zitten RPen en daar was het niveau treurig, valt het op?)
I mean, bedenk wat.
- Een overvaller rent een winkel uit
- Je veter zit los dus je hurkt en je broek scheurt
- Je niest zo hard dat je hele bek onder het snot zit
(Ik ben niet gefrustreerd hoor, leugens)
- Een wildvreemde denkt dat je zijn kleinzoon bent
- Jullie vinden een zak kittens
- Er loopt een kip los
- Een motor rijdt jou of de ander bijna van de sokken
BEDENK IETS. ZO MOEILIJK IS DAT NIET. ALS JE CHARACTER NIET SOCIAAL IS BEDENK JE MAAR IETS ANDERS VOOR INTERACTIE GODDOMME.
Ik hoef geen reacties van drie paragrafen ik wil reacties waar ik wat mee kan.

;___;

En hierom hou ik van jullie. Jullie zijn wel cool.

5Wat vinden jullie? Empty Re: Wat vinden jullie? wo sep 09, 2015 8:12 pm

Admin

Admin
Admin

You know what, dit is een tof idee en dit topic moet verder, dus hierbij een nieuwe vraag:

Wat maakt in jullie ogen een goed character?

6Wat vinden jullie? Empty Re: Wat vinden jullie? vr okt 02, 2015 10:00 pm

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

Riot DiRosilia schreef:Wat maakt in jullie ogen een goed character?

Ik sluit me aan bij Eileen, met nog één klein puntje; ik vind het altijd fijn als characters inderdaad een goed achtergrondverhaal hebben, maar ik vind het nog belangrijker dat ze gewoon menselijk blijven. Dit zie ik vooral bij nieuwere spelers met personages die gewoon niet overkomen en dat zal waarschijnlijk raar klinken gezien iedereen anders is en natuurlijk overal anders op reageert maar sommige personages komen gewoon niet menselijk over. Ik hoef ze niet per se aardig te vinden, maar gewoon realistische personages in het algemeen vind ik echt belangrijk.

Jessica McGee schreef:Wat maakt een goed achtergrondverhaal voor een karakter? Welke elementen moet het hebben? Waar moet echt aan gedacht zijn?

Dit sluit een beetje aan op mijn vorige antwoord. Ik ben van mezelf een vrij rationeel persoon, en ik heb mijn personages graag grondig uitgedacht. Een achtergrond verhaal moet realistisch en doorgedacht zijn, zonder enige loshangende draadjes of dingen die gewoon niet logisch zijn.
Neem bijvoorbeeld een personage wiens ouders zijn overleden. Ik heb echt zo vaak gezien dat het personage in kwestie dan op straat eindigt terwijl er nergens een verklaring wordt gegeven waarom dat zo is. Waarom is er geen familie die ze opvangt? Een pleeggezin? Misschien zelfs een weeshuis?
Je kan ook een personage met een tragisch achtergrondverhaal hebben maar er dan later niets van terug zien, of op de verkeerde manier. De dood van een ouder heeft een ander effect op iemand dan een ongeluk of een andere gebeurtenis en ik zie dat dat soort dingen vaak misbruikt worden om het personage gewoon interessanter te maken en er verder niets mee te doen.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Soortgelijke onderwerpen

-

» Klimmen, klauteren en iets vinden. (roya?)

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum