Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Het onzin-topic

+23
Troy Redoran
Dean Garton
Lyron
Morgan
Sean
Alice
Avan Rodriguez
Jason
Admin
Zane Northland
Juliette
Isaura
Aya
Ty
Flair
Perrie
Pasqual Scodelario
Rosie
Delilah Hudson
Iana
Drew
Ray
Solance Ainsworth
27 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 30 van 30]

726Het onzin-topic - Pagina 30 Empty Re: Het onzin-topic di jan 08, 2013 7:14 pm

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

Te vroeg gemoved. Nogal confused. Nogal ... verward door die vriend.

Hoe was jullie dag?

727Het onzin-topic - Pagina 30 Empty Re: Het onzin-topic di jan 08, 2013 7:19 pm

Morgan

Morgan

Olla!

Eindelijk bijna klaar met mijn kamer, morgen alleen nog poetsen en wat foto's ophangen en dan écht klaar. c:

728Het onzin-topic - Pagina 30 Empty Re: Het onzin-topic di jan 08, 2013 7:27 pm

Aya

Aya

Pasqual schreef:Te vroeg gemoved. Nogal confused. Nogal ... verward door die vriend.

Hoe was jullie dag?

Oei o_0 KLinkt niet echt goed. Doe rustig aan hoor...

729Het onzin-topic - Pagina 30 Empty Re: Het onzin-topic di jan 08, 2013 7:42 pm

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

Ik doe rustig aan. Believe me.

Maar so much feels. En ik vind het niet leuk. Want het is wederzijds maar om een of andere bullshitreden kan het niet ofzo.

730Het onzin-topic - Pagina 30 Empty Re: Het onzin-topic di jan 08, 2013 8:08 pm

Aya

Aya

Why not? 0-0

731Het onzin-topic - Pagina 30 Empty Re: Het onzin-topic di jan 08, 2013 8:18 pm

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

OH JA JOH. Zeg dat ik 't maar met die chick moet proberen. ;x Want ja, mijn feelings tellen niet ofzo. ;c

Le me is quite unpleased.

@Ruka; omdat.. ik weet niet. Iets houdt hem tegen.

732Het onzin-topic - Pagina 30 Empty Re: Het onzin-topic di jan 08, 2013 8:42 pm

Perrie

Perrie

Aaawh, had het zo druk laatste dagen, als het goed is weer rustiger!

733Het onzin-topic - Pagina 30 Empty Re: Het onzin-topic di jan 08, 2013 8:46 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

Oké, menschen, ik ben wat aan het kloten met een of ander feestterrein. Als er vage dingen staan; mijn schuld. Ik ga zo de plaatjes van het 'Gelukkig nieuwjaar' weghalen en dat rollende stukje tekst gaat ook de deur uit.

Excuses als iets niet goed opz ijn plek staat. Geef me dan eventjes de tijd om het te regelen. Nadeel van actieforum; ik vergeet waar je alles ongeveer kon aanpassen xD

734Het onzin-topic - Pagina 30 Empty Re: Het onzin-topic di jan 08, 2013 9:34 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

Update update; Alles wat ik wou doen is me gelukt. Morgen komt er een plaatje bij het feestterrein. Ja, er zullen meer feesten komen.

Morgen staat jullie nog iets leuks te wachten. Jullie horen het wel. ;D

735Het onzin-topic - Pagina 30 Empty Re: Het onzin-topic di jan 08, 2013 10:47 pm

Aya

Aya

Klinkt leuk Razz

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 30 van 30]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum