Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Puntensysteemwijzigingen

4 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Puntensysteemwijzigingen Empty Puntensysteemwijzigingen vr dec 21, 2012 8:51 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

Hoi beste leden,

door wat veranderingen en nieuwe ideeën omtrent de werking van de punten, hebben Iana en ik een vraagje aan jullie. Er komt zeer binnenkort een puntenwinkel aan, waar je spullen kunt kopen voor je punten, maar zoals je op het moment punten verdient; dat vinden we niet helemaal eerlijk gaan. Het huidige puntensysteem daar gaan we dan ook zo snel mogelijk vanaf.

Het punt is alleen dat we niet precies weten wat we nou moeten doen. Moeten we bij iedereen weer de punten op 0 zetten? Dat iedereen een even eerlijke kans maakt? Of moeten we het aantal punten eraf halen dat iemand verdient heeft met de tijd? Want met het nieuwe puntensysteem krijg je enkel punten per post en niet van je geregistreerde tijd, want dat zegt niets.

Voorstellen zijn welkom want wij weten niet waar iedereen zich oké over zou voelen.

- Het team

2Puntensysteemwijzigingen Empty Re: Puntensysteemwijzigingen za dec 22, 2012 11:56 am

Delilah Hudson

Delilah Hudson
Tuig

Zou alleen de door aanwezigheid verdiende punten deleten.

3Puntensysteemwijzigingen Empty Re: Puntensysteemwijzigingen za dec 22, 2012 4:47 pm

Perrie

Perrie

jaa indd,
mensen die hier al langer zijn hebben denk ik wel hun best gedaan voor hun punten, en dan gaan die allemaal weer weg!

4Puntensysteemwijzigingen Empty Re: Puntensysteemwijzigingen za dec 22, 2012 5:12 pm

Dean Garton

Dean Garton

Ja, vandaar ook dat we de teller niet zomaar op 0 gaan zetten. Al helemaal omdat de punten nu iets waard worden en je er iets van kan gaan kopen. Ik ga eerst even kijken of dat wel haalbaar is, want als dat allemaal handwerk is, wordt dat gewoon ondoenbaar. Dan ben ik dagen bezig om dat aan te passen.

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum: