Een gespierde jonge man bewoog zich voor. Hij had veel wondes, omdat hij stevige gevechten had doorgemaakt. En voor wie hij het had gedaan, had hem in de steek gelaten. Hij wist ook wel dat ze ongelukkig is geweest omdat Reggi juist moest weg gaan. Maar hij mocht niks zegge zodat zij ook geen schrik ging krijgen en stomme dingen ging doen. Dus hij was weg gegaan zonder een woord tegen haar te zeggen. Zelfs nu kon hij het haar niet uitleggen waarom hij het echt was afgetrapt. Zelfs nu wist ze niet dat ze eigenlijk in gevaar was. Maar ergens was het ook Reggi zijn schuld. Hij had niet alles tegen Valerie gezegt. Hij had nooit over een stuk verleden van hem gesproken. En daardoor dat Valerie in gevaar liep, al hoewel dat ze niks door had. Valerie was enorm pissig op hem, hij is der kwijt, en ze heeft al een ander. Reggi was er kapot van geweest, nu? was hij gevoeloos, niets boeide hem nog. Bolt had hij weg gegeven aan een meisje, maar hij kreeg zijn paard terug als hij dat wou. Hij had zijn Jeep verkocht, maar zijn race wagentje had hij nog. Als je Reggi nu zag tegenover vroeger -toen hij bij valerie was- zou je wel merken dat hij niet meer dezelfde was, dat hij weer die gast van vroeger werd. Niets kon hem nog raken. De maan verlichte de straten zachtjes, zodat Reggi nog kon zien waar hij heen stapte. Hij nam zijn vuur en een sigaretje. Daarna ging hij in een donker straatje, waar je bijna geen hand voor ogen zag. Maar toen hij voor hem een auto zag die heel de baan inam, werd hij verplicht te stoppen. De auto vertraagde en niet veel later kwamen er een paar gasten uit de auto. "Hey Reggi. leuk je weer eens te zien." Reggi zuchte en nam een trek van zijn sigaret. "Laat me gewoon gerust." 1 van de mannen kwam naar voor. Reggi balde zijn vuisten al."Zeg me waar je meisje is." Ja, natuurlijk . dat ging hij echt meteen zeggen.Hij mocht dan zo kwaad zijn, maar hij wou geen doden op zijn geweten, en zeker niet omdat die gasten Valerie alleen wouden om Reggi te kunnen kl*ten.... " Luister ze heeft me verlaten, ik heb niks meer met haar te maken. Maar raak haar met 1 vinger aan, en je zal niet weten waar je steekt. Je laat haar gerust, hoor je me, kerel? Weet je, pak mij gewoon, vermoord mij gewoon. Dan heb je wat je wilt, mij kapot. Je mag me zo hard laten afzien als je wilt " De andere 2 kerels kwamen af, en voor Reggi het wist werd hij vast gegrepen. De kerel die tegen hem aan het praten was, stampte in zijn maag, en klopte ferm tegen zijn neus. Hij hoorde zijn neus beentje gewoon kraken.Daarna werd hij kei hard tegen de grond geslagen "Wij gaan je anders laten leiden Reggi, en we laten je niet zo snel gerust. Zijn neus bloeide enorm hard en hij bloeide uit zijn mond. De auto reed achteruit en verdween uit het straatje. Reggi kroop naar de muur en ging ertegen zitten. Hij wist zo zeker dat zijn neus gebroken was, maar naar de kliniek? vergeet het maar. Hij had zoveel erger meegemaakt. Hij stak moet bebloede handen een Sigarretje op en begon er van te teugen. Zich misselijk voelend. ZO duizelig als iets. Waarom werd hij altijd gestraft als hij iets goed wou doen? Waarom werd er niks van hem gerespecteert?
Paradigm Shift