Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Het onzin-topic

+41
Eli
Quantum
Trust
Dyani
Baco
Joël
Avan Rodriguez
Eden
Sky
sluipwegwijzer
Pasqual Scodelario
Lailey
Flair
Darren
Storm
Dancer
Melanie
Amico
Nick
Zane Northland
Sage
Solance Ainsworth
Dygur
Daniël
Juliette
Lena
Reggi
Enzo
Drew
Luca
Vanessa
Fenna
Lioness
Ty
Isaura
Leah
Dyrell
Admin
Iana
Demi de la Garza
Valerie
45 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 21 van 40]

501Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic vr jul 20, 2012 10:49 pm

Valerie

Valerie

Omgg magic mike is zon hotte filmm<333

Net geweest:)
Nu weer bij ty een beginnetje proberen te maken!

502Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic vr jul 20, 2012 11:06 pm

Gast


Gast

Had Valerie niet een topic met Brian? ;$

503Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic vr jul 20, 2012 11:08 pm

Gast


Gast

Mhh volgens mij wel xd

504Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic vr jul 20, 2012 11:14 pm

Gast


Gast

REAGEEEEEER >;D Mwhehehehehehehe *doet eng kijkje.*

505Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic za jul 21, 2012 1:01 am

Avan Rodriguez

Avan Rodriguez

Omg, ik ben echt heeeel lang niet meer op HH geweest . D:

506Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic za jul 21, 2012 4:54 am

Gast


Gast

Ga jullie missen mensen! Een week lang geen vast internet Surprised ik probeer te posten als ik wifi heb maar dat zal niet zo'n succes zijn.
De groetjes uit France!

507Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic za jul 21, 2012 9:01 am

Flair

Flair

haha mijn linkeroog is helemaal rood :'D lol

http://saddled.actieforum.com/

508Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic za jul 21, 2012 10:15 am

Gast


Gast

@avan, welcome back<3

Zal ik een nieuw topic openen? Had het oude topic verwijderd, schaamde me diep voor de inhoud! Xd

509Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic za jul 21, 2012 11:47 am

sluipwegwijzer



goedemorgen !!!!

510Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic za jul 21, 2012 1:07 pm

Juliette

Juliette

Valerie schreef:Omgg magic mike is zon hotte filmm<333

Net geweest:)
Nu weer bij ty een beginnetje proberen te maken!

Zeker doen, ik ben gek op onze topics :3

Hallokes iedereen =)

511Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic za jul 21, 2012 1:42 pm

Ty

Ty
Sufferd

Jay heb veel inspiratie voor Valerie! :3

512Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic za jul 21, 2012 1:44 pm

Valerie

Valerie

mweh ik bij de laatste post niet:'(

maar nu weer wel:D

513Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic za jul 21, 2012 1:50 pm

sluipwegwijzer



ik ga zo op kamp

514Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic za jul 21, 2012 1:56 pm

Flair

Flair

ik heb finally gepost bij Val 8D

http://saddled.actieforum.com/

515Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic za jul 21, 2012 2:01 pm

Valerie

Valerie

yeahh

516Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic za jul 21, 2012 3:49 pm

Juliette

Juliette

Ik heb ruzie met een vriendin, al een tijdje. Ze was kwaad op mij om de een of andere reden. En nu opeens zegt ze dat het allemaal mijn schuld is. Maar ik snap het niet! Ik heb toch helemaal niets gedaan? Ik wil niet het goedzakje spelen of zo, maar het zit me even niet lekker. :$

517Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic za jul 21, 2012 4:02 pm

Valerie

Valerie

jaa dat had ik gisteren ook-_-'

518Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic za jul 21, 2012 5:49 pm

Flair

Flair

Glee 8D lala


@hierboven da's echt stom, had ik laatst ook met een van mijn friends

http://saddled.actieforum.com/

519Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic za jul 21, 2012 6:24 pm

Sage

Sage

Ah Quinnetje toch
Ik krijg een nieuw veulentje!!! Mini en 4 maandjes, bijna 5, en ik kan wel wat tips gebruiken, de mama gaat tot mijn spijt niet mee. Sad

520Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic za jul 21, 2012 7:50 pm

Iana

Iana
Ex-Admin

Ik heb misschien een paar tips aangezien we hier ook zo'n beestje rond hebben lopen vanaf ie geboren was :3

Uhm, probeer vooral eerst het vertrouwen van je beestje te winnen, ga er zéker om de twee dagen naar toe, liefst elke dag. Probeer 'm zo wat te kuizen, soms eens een voetje te vragen en zo. Zodat ie wat reageert op je stem en je ook leert te gehoorzamen zonder dat hij er zich ongemakkelijk bij zou voelen ..
Voor zadelmak te maken zeker wachten tot 2 jaar aangezien ze daarvoor nogal wild lopen en het sowieso al niet gezond is ^^

https://paradigm-shift.actieforum.com

521Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic za jul 21, 2012 8:12 pm

Eden

Eden

Ugh... Ik háát het Limburgse weer, of althans het lokale weer, ik heb zelfs geen idee hoe het in de rest van Limburg uitziet. Het slaat compleet nergens meer op. Zon-regen-zon-regen-zon-regen en dat de hele dag door --'
Het weer weet ook niet meer wat het nou wilt.
dus dat houdt in: niet naar de paardjes om te rijden, alles is zompig, niet met de hond wandelen omdat je verzuipt in de modder en vooral echt níks leuks doen door de regen. Sigh.
Zo, dat was mijn klaagzang van vandaag, sorry dat jullie m moesten horen :']
Gelukkig ook weer goed nieuws: het weer gaat beter worden! =D

En Sage, leuk dat je een veulentje krijgt =D

522Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic za jul 21, 2012 8:17 pm

Gast


Gast

Iana schreef:Ik heb misschien een paar tips aangezien we hier ook zo'n beestje rond hebben lopen vanaf ie geboren was :3

Uhm, probeer vooral eerst het vertrouwen van je beestje te winnen, ga er zéker om de twee dagen naar toe, liefst elke dag. Probeer 'm zo wat te kuizen, soms eens een voetje te vragen en zo. Zodat ie wat reageert op je stem en je ook leert te gehoorzamen zonder dat hij er zich ongemakkelijk bij zou voelen ..
Voor zadelmak te maken zeker wachten tot 2 jaar aangezien ze daarvoor nogal wild lopen en het sowieso al niet gezond is ^^

Met zadelmak maken zou ik persoonlijk wachten tot ze zeker 3 jaar zijn. Maar dit is natuurlijk een discussie punt waar iedereen een andere blik op heeft.
Mijn eigen mening is dat een paard tot zeker zijn derde jaar groeit. Wanneer je eerder begint met zadelmak maken kan het erg ongezond zijn en de hersens zijn over het algemeen nog te jong om zich zo lang te kunnen concentreren op zoiets moeilijks. Een zadeltje opleggen en alles kan natuurlijk wel maar echt belasten zie ik liever gebeuren als ze uitgegroeid zijn.
Longeren kan je het beste mee wachten tot ze 2 zijn, ga je dit eerder doen dan belast je de pezen te erg en kan het zijn dat ze er later last mee krijgen. Maar ook hier zijn weer de meningen over verdeeld haha Very Happy

Op de kinderboerderij hebben we een ezel jaarling staan. Ze word bijna twee geloof ik, dan willen ze beginnen met het longeren. Dit word afgeraden door de dierenarts omdat ezels veel minder snel ontwikkelen en ze later peesblessures kan krijgen. Maar ja, alsof er iemand luisterd xD

523Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic za jul 21, 2012 8:48 pm

Flair

Flair

Ik heb een veulen die we kregen vanaf 5 maanden en nu al 15 maanden is :A:

Ik heb altijd geprobeerd geen plotse bewegingen te maken, ehm, ik ga altijd op mijn hurken zitten en zegmaar soort knuffelen. maar mijn poown was altijd heel schuw en door het knuffelen/vasthouden is ze helemaal open geworden 8D ennuh, ze was altijd heel argawanend als ik iets achter me rug hield dus ik laat altijd zien als ik haar benader dat ik een halster, ontwormingspuit etc bij me heb [aa]

maar dat is mijn eigen veulen, dat verschilt 8D
Ja eigenlijk heb ik een beetje de kat uit de boom gekeken, waar ze cool mee was en waar ze slecht op reageerde en vanaf daaruit heb ik haar getraind op basis van vertrouwen 8D

Ohja, ik ging ook weleens ergens in het weiland/stal zitten en gewoon niets doen, als ze dan kwam bleef je gewoon rustig en praatte ik alleen maar, verder niet te veel aandacht 8D

http://saddled.actieforum.com/

524Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic za jul 21, 2012 9:40 pm

Sage

Sage

Hij wordt max 80 cm op zijn hoogst dus zadelmak maken zit er niet in, (persoonlijk vind ik dat je moet wachten tot 5 jaar omdat de ruggengraat dan helemaal volgroeit is)
Dat zitten en niets doen doe ik sowieso heel veel gewoon om te genieten van het samenzijn en ik zal er iedere dag zijn. Bedankt voor de tips, op bokt eten ze me bijna op omdat ik er niets aan kan doen dat dat beestje niet wat langer bij de mama kan blijven. Rolling Eyes Maar ja
Ontwormingspuit, daar gaan we de veearts bij roepen want daar moet je mee oppassen omdat de stoffen in de spuit op een veulen bijwerkingen hebben naar het schijnt.
Hij gaat Sage noemen en we gaan hem woensdag halen, hij is PRACHTIG! Echt een heel aparte kleur.

525Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic za jul 21, 2012 9:46 pm

Flair

Flair

Jaja, daar zijn we mee naar de dierenarts geweest en ze is pas gisteren ontwormd, dat kwam omdat ze echt een besmetting had dus we hebben heel lang met de dierenarts gepraat over wat het beste was enzo, dus dat is niets om zorgen over te maken.

http://saddled.actieforum.com/

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 21 van 40]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum