Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Het onzin-topic

+41
Eli
Quantum
Trust
Dyani
Baco
Joël
Avan Rodriguez
Eden
Sky
sluipwegwijzer
Pasqual Scodelario
Lailey
Flair
Darren
Storm
Dancer
Melanie
Amico
Nick
Zane Northland
Sage
Solance Ainsworth
Dygur
Daniël
Juliette
Lena
Reggi
Enzo
Drew
Luca
Vanessa
Fenna
Lioness
Ty
Isaura
Leah
Dyrell
Admin
Iana
Demi de la Garza
Valerie
45 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 11 van 40]

251Het onzin-topic - Pagina 11 Empty Re: Het onzin-topic do jul 05, 2012 1:51 pm

Admin

Admin
Admin

en toen kwam er wat tussen en kon ik vandaag tot vnaaf niet posten -.- Yay.

252Het onzin-topic - Pagina 11 Empty Re: Het onzin-topic do jul 05, 2012 4:51 pm

Admin

Admin
Admin

Ok, posten wil echt ff niet; voel me echt zwaar fucked up. Sorry folks.

253Het onzin-topic - Pagina 11 Empty Re: Het onzin-topic do jul 05, 2012 4:54 pm

Iana

Iana
Ex-Admin

Ocharme, ik heb medelijden O.o

Okey. 1Ste post ging best lekker, op naar de 2de ;3

Waah, 2de post ook klaar ^^

Het is hier zo stil.. Té stil .. O.O

https://paradigm-shift.actieforum.com

254Het onzin-topic - Pagina 11 Empty Re: Het onzin-topic do jul 05, 2012 4:56 pm

Gast


Gast

Iedereen houd vakantie. I really love the sun <3
Inge geeft niet, ik post toch pas laat c:

255Het onzin-topic - Pagina 11 Empty Re: Het onzin-topic do jul 05, 2012 5:39 pm

Leah

Leah

Ik ben voor dood aan het spelen. :') Eindelijk vakantie!

256Het onzin-topic - Pagina 11 Empty Re: Het onzin-topic do jul 05, 2012 6:07 pm

Iana

Iana
Ex-Admin

Ik heb al 2 weken vakantie 8D
En nu verveel ik me. Slecht weer. Bah.

https://paradigm-shift.actieforum.com

257Het onzin-topic - Pagina 11 Empty Re: Het onzin-topic do jul 05, 2012 6:28 pm

Leah

Leah

En dan verlang je aan het einde weer naar school omdat je je dood verveelt, zit je op school, wil je weer vakantie. x'D

258Het onzin-topic - Pagina 11 Empty Re: Het onzin-topic do jul 05, 2012 7:34 pm

Dygur

Dygur

Iana; ik oook! :'(

259Het onzin-topic - Pagina 11 Empty Re: Het onzin-topic do jul 05, 2012 7:37 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

Is Dygur de nieuwe Nocture? o.o' *mist Nocture nu ontzettend. ;c *

260Het onzin-topic - Pagina 11 Empty Re: Het onzin-topic do jul 05, 2012 7:39 pm

Dygur

Dygur

Haha, euhm ik weet het niet? :d
Nocture nooit gekend ^^

261Het onzin-topic - Pagina 11 Empty Re: Het onzin-topic do jul 05, 2012 7:41 pm

Gast


Gast

Nocture is mijn schatje. Mijn lieve poepige hengstje dat mensen bijt, arrogant is, niets en niemand in zijn buurt tolereert en eens een zwangere merrie heeft doodgetrapt omdat ze hem irriteerde. Nu is hij zo ver heen en heeft hij zo lang op stal gestaan dat elke mogelijkheid om zijn benen te strekken, hij aangrijpt. Hij is levenloos, lavenloos, agressief en onhandelbaar.

En te lastig voor mensen, daarom heb ik hem weggedaan... Maar misschien, ooit op een dag, haal ik Nocture weer terug.

262Het onzin-topic - Pagina 11 Empty Re: Het onzin-topic do jul 05, 2012 7:42 pm

Dygur

Dygur

Aleee, waarom heb je hem weg gedaan? Het lijkt mij fantastisch om er mee te RPG'en ?? :'(

263Het onzin-topic - Pagina 11 Empty Re: Het onzin-topic do jul 05, 2012 7:44 pm

Gast


Gast

Omdat niemand hem aankon. ;c NOUHOU, ik mis hem. :C

Maar ik wil Chris niet wegdoen, ik wil Shannon niet wegdoen, ik wil Brian niet wegdoen, ik wil Pasqual niet wegdoen en Solance doe ik al helemaal niet weg.

Dat zijn mijn vijf accountjes. ;c

264Het onzin-topic - Pagina 11 Empty Re: Het onzin-topic do jul 05, 2012 7:46 pm

Dygur

Dygur

Hmmm, dat is wel waar. Maar ik miste het gewoon een paard te spelen en doe het nu nog maar weer eens. Ik heb er drie: Ty, Juliette & Dygur (En Storm btw). Meer kan ik denk ik niet aan...;d

265Het onzin-topic - Pagina 11 Empty Re: Het onzin-topic do jul 05, 2012 7:49 pm

Gast


Gast

Hehe, ja, toegegeven, het is best lastig om alle reacties af te typen. Ik heb nu niets te doen dus ga ik maar weer aan de typ. Het liefste loop ik ze in willekeurige volgorde af, van topic waar ik het meest zin in heb tot het topic waar ik het minst zin in heb, maar nu doe ik het anders.

Urgente topics eerst, minder belangrijke topics daarna. Shannons topics zijn momenteel even het belangrijkst. xD

266Het onzin-topic - Pagina 11 Empty Re: Het onzin-topic do jul 05, 2012 7:56 pm

Iana

Iana
Ex-Admin

Jupla. Ik denk dat ik mijn masterpost voor vandaag wel heb getypt. =3

https://paradigm-shift.actieforum.com

267Het onzin-topic - Pagina 11 Empty Re: Het onzin-topic do jul 05, 2012 8:07 pm

Dygur

Dygur

Ik heb wat vertaling gekregen, je spreekt heel mooi algemeen nederlands -kan ik dus niets van- :'3

268Het onzin-topic - Pagina 11 Empty Re: Het onzin-topic do jul 05, 2012 8:13 pm

Iana

Iana
Ex-Admin

Heb je het tegen mij? O.O

https://paradigm-shift.actieforum.com

269Het onzin-topic - Pagina 11 Empty Re: Het onzin-topic do jul 05, 2012 8:14 pm

Gast


Gast

Hehehe. ABN. <33

270Het onzin-topic - Pagina 11 Empty Re: Het onzin-topic do jul 05, 2012 8:15 pm

Iana

Iana
Ex-Admin

Jhuah, algemeen bekend nederlands.
Phahaha. *facepalm*
Nee, excuseer, algemeen beschaafd Nederlands. Al klinkt dat behoorlijk bekakt. D=

https://paradigm-shift.actieforum.com

271Het onzin-topic - Pagina 11 Empty Re: Het onzin-topic do jul 05, 2012 8:15 pm

Dygur

Dygur

Iana; no Shannon :d
Shannon; watte? -.-

272Het onzin-topic - Pagina 11 Empty Re: Het onzin-topic do jul 05, 2012 8:19 pm

Gast


Gast

Algemeen Beschaafd Nederlands.

ABN.


Oh, en je moet niet vergeten dat ik het syndroom van Asperger heb. Ze noemen het ook wel eens het 'kleine-professortjes-syndroom'. Ik gebruik gewoon graag moeilijke woorden en benamingen voor dingen. :3

273Het onzin-topic - Pagina 11 Empty Re: Het onzin-topic do jul 05, 2012 8:22 pm

Iana

Iana
Ex-Admin

Jhuah Eileen, het is al ingewikkeld genoeg allemaal. ^^

https://paradigm-shift.actieforum.com

274Het onzin-topic - Pagina 11 Empty Re: Het onzin-topic do jul 05, 2012 8:24 pm

Gast


Gast

MWAHAHAH >;D

275Het onzin-topic - Pagina 11 Empty Re: Het onzin-topic do jul 05, 2012 8:25 pm

Luca

Luca

Shannon schreef:Algemeen Beschaafd Nederlands.

ABN.


Oh, en je moet niet vergeten dat ik het syndroom van Asperger heb. Ze noemen het ook wel eens het 'kleine-professortjes-syndroom'. Ik gebruik gewoon graag moeilijke woorden en benamingen voor dingen. :3

Dat heb ik dus ook.
Dan zeg je iets, weten ze niet wat je bedoelen xD

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 11 van 40]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum