Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

10 dagen met mijn beste vriendin die ik ook les geef!

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

Lena

Lena

We hebben echt héééééééél veel gefilmd dus ik zal er een paar opzetten. Het zijn allemaal mijn paardjes en ze bleef in mei 10 daagjes bij mij omdat haar ouders op huwelijksreis waren:

Dit zijn hoornaars of zoiets (spelling zegt dat het goed is) en we hebben er ook eentje op onze kamer gehad. Doe je volume maar wat omlaag. (ik ben niet het meisje dat filmt)
View My Video

Hier zit ik wat raar omdat ik super veel spierpijn had, ma echt heel heel veel
View My Video

En Yuntje was aan het genieten
View My Video

En in het bos met Hip Hop
View My Video

View My Video

Een paar bokjes maar een super fijne galop op het einde (doe het geluid gwn af XD)
View My Video

Dit wou ik even delen, er zijn er nog VEEL meer, maar ik heb ze nog niet eens allemaal gezien. (ik weet dat het camerawerk slecht is)


Daniël

Daniël

Ziet er leuk uit, alleen jak dat filmje dat je dat beest dood slaat eh Sorry ik kan niet tegen "dierenleed" ook al is het beest zo irritant en vervelend voor paard & mens.

Maar verder zag het er leuk uit elmo (dat je paard achteruit ging inplaats van vooruit)

Lena

Lena

Haha, ik ben ook tegen dierenleed maar als je dat ding hoort zoemen ben je er los van overtuigd dat het geen dier is.

Daniël

Daniël

Mmm, ik hoorde hem niet zoemen op de film ^^
Maar ik denk dat ik het ook zou doen, brr die dingen zien er eng uit

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum