Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Het onzin-topic

+27
Jaimy
Aphrodite
Pablo
Zayn
Lena
Flynn
Morgan
Vanessa
Zélie
Hopeless Dream
Megan Derley
Edward
Valerie
Avan Rodriguez
Volante
Scrum
Dyrell
Iana
Darren
Fenna
Daniël
Troy Redoran
Pasqual Scodelario
Drew
Admin
Lucy
Solance Ainsworth
31 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 32 ... 43  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 22 van 43]

526Het onzin-topic - Pagina 22 Empty Re: Het onzin-topic za jun 09, 2012 8:23 pm

Admin

Admin
Admin

@Emma; lol, wat was jouw reactie dan?

Ben ik trouwens de enige die voetbal niet gekeken heeft because I just don't give a fuck?

527Het onzin-topic - Pagina 22 Empty Re: Het onzin-topic za jun 09, 2012 8:24 pm

Gast


Gast

Mwah ik vind het altijd makkelijk zeggen ; nederland speelde slecht, de scheids was blind etc. Ik bedoel op het veld is het toch anders dan voor de televisie, wij kijken schematisch. Dat kunnen zij niet doen ?^^

Nee ik schaam me niet, toen we wonen in 88 verloren we ook de eerste ;-)

------

Inge: Mmm, weer eens wat anders...Topic zeker weten ^^
Iets in die richting, maar vond hem zeker niet eng ^^

528Het onzin-topic - Pagina 22 Empty Re: Het onzin-topic za jun 09, 2012 8:27 pm

Admin

Admin
Admin

Ah k ^^

Btw, you gonna reply to our topic or..? Ik verveel me namelijk. Heel erg.

529Het onzin-topic - Pagina 22 Empty Re: Het onzin-topic za jun 09, 2012 8:27 pm

Darren

Darren
Ex-Admin

Zijn de meningen over verdeeld xD
Weet niet hoe de wedstrijd verder ging in 88. Vanavond hebben ze best wel veel kansen laten liggen, en dan zeggen ze nog ook
Van Marwijk: "We kunnen goed voetballen, hebben we laten zien. We kunnen kansen creëren, hebben we laten zien."

Neem die kansen dan ook elmo

530Het onzin-topic - Pagina 22 Empty Re: Het onzin-topic za jun 09, 2012 8:29 pm

Lucy

Lucy

Nou, opzich speelden ze wel goed maar ze maakten het gewoon niet af. De opbouw van de aanvallen waren prima.

531Het onzin-topic - Pagina 22 Empty Re: Het onzin-topic za jun 09, 2012 8:55 pm

Valerie

Valerie

Lucy indeed, Robben had ook mooie inzetten maar hij verprutste het dan weer

532Het onzin-topic - Pagina 22 Empty Re: Het onzin-topic za jun 09, 2012 9:02 pm

Fenna

Fenna

Van Persie was wel echt heel slecht. En snapte het ook niet dat ze Affelay eruit haalde. o3O

Weet iemand een leuke naam voor een meisjee? ;d

533Het onzin-topic - Pagina 22 Empty Re: Het onzin-topic za jun 09, 2012 9:06 pm

Admin

Admin
Admin

Girlnames? Lemme think

Sira
Naturelle
Allison
Amy
Sierra

Zomaar wat namen die me te binnen schoten xD je kan ook ff wat van die namen-site-shits proberen, zit vaak ook wel wat leuks tussen

534Het onzin-topic - Pagina 22 Empty Re: Het onzin-topic za jun 09, 2012 9:22 pm

Gast


Gast

Riot Masquerade schreef:Ah k ^^

Btw, you gonna reply to our topic or..? Ik verveel me namelijk. Heel erg.
'
Ja morgen denk ik, ben nu tv aan het kijken namelijk ^^

535Het onzin-topic - Pagina 22 Empty Re: Het onzin-topic za jun 09, 2012 9:23 pm

Admin

Admin
Admin

Lol, en dan klaag je dat je tegenspelers niet online zijn xD

Ah well, ik heb genoeg te doen, so I'm not complaining.

536Het onzin-topic - Pagina 22 Empty Re: Het onzin-topic za jun 09, 2012 9:24 pm

Iana

Iana
Ex-Admin

Man, wat een .. verveel-dag was dit ;o
Ik haat het ! ;c
Nahjah xD

https://paradigm-shift.actieforum.com

537Het onzin-topic - Pagina 22 Empty Re: Het onzin-topic za jun 09, 2012 9:25 pm

Gast


Gast

Ik klaagde omdat ik wou lezen (verhaallijn pasqual/chloë gustav/solance)
Vandaar, maar nu ben ik al met sister tv aan het kijken. ^^

Moest eigenlijk deken halen, maar ik dacht kijk nog even over al gereageerd is...

538Het onzin-topic - Pagina 22 Empty Re: Het onzin-topic za jun 09, 2012 9:32 pm

Admin

Admin
Admin

Uhuh, i don't really care about the reasons actually; was just pointing it out xD

539Het onzin-topic - Pagina 22 Empty Re: Het onzin-topic za jun 09, 2012 9:45 pm

Iana

Iana
Ex-Admin

Ghahah, Riot, uw quotes zijn hilarisch >3

https://paradigm-shift.actieforum.com

540Het onzin-topic - Pagina 22 Empty Re: Het onzin-topic za jun 09, 2012 9:48 pm

Admin

Admin
Admin

*buigt diep* Why, thank you ^_^

541Het onzin-topic - Pagina 22 Empty Re: Het onzin-topic za jun 09, 2012 9:55 pm

Iana

Iana
Ex-Admin

^^

En ik zit me steeds af te vragen hoe levenloos ik nu toch ben >3

https://paradigm-shift.actieforum.com

542Het onzin-topic - Pagina 22 Empty Re: Het onzin-topic za jun 09, 2012 10:05 pm

Admin

Admin
Admin

Same here xD Al heb ik net wel een film gekeken. Niet een om blij van te worden, maar wel een goeie.
Verder totaal geen behoefte voetbal te gaan kijken, dus ja, dan hier maar wat rondhangen ^^

543Het onzin-topic - Pagina 22 Empty Re: Het onzin-topic za jun 09, 2012 10:09 pm

Valerie

Valerie

Aarg ik haat t als mn pm niet verzenden en in mij outbox komen te staan-_-

544Het onzin-topic - Pagina 22 Empty Re: Het onzin-topic za jun 09, 2012 10:11 pm

Gast


Gast

ze verzenden wel maar zijn nog niet gelezen ^^

545Het onzin-topic - Pagina 22 Empty Re: Het onzin-topic za jun 09, 2012 10:13 pm

Valerie

Valerie

Ow haha ^^'

546Het onzin-topic - Pagina 22 Empty Re: Het onzin-topic za jun 09, 2012 11:32 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

Kay, niet zoveel gemist dus. Nja, ik ben er weer, was de hele dag bij een vriendin met zo'n zeikmoeder die van blahdieblah; zeikzeik over mijn man met Asperger, *lachje* maar dat snap je wel, zeikzeik.

Dat ik zat van: Jij stom achterlijk kutwijf! LAAT DIE MAN VERDOMME MET RUST JE WEET NIET HOE HET IS OM EEN FUCKING ASPERGER TE ZIJN. -.-' For realz. Ik mag dat mens niet. Stomme kut.

547Het onzin-topic - Pagina 22 Empty Re: Het onzin-topic zo jun 10, 2012 6:48 am

Gast


Gast

Nee niet bijster veel gemist, idd.

Wow thats a bitch die moeder O_O
Ik snap je punt volkomenen, asperge mensen zijn meestal gewoon heel aardig ( de mensen die ik heb ontmoet)

548Het onzin-topic - Pagina 22 Empty Re: Het onzin-topic zo jun 10, 2012 7:00 am

Lucy

Lucy

Het maakt mij geen flikker uit wie asperger heeft en wie niet. Het is niet iets wat je kan veranderen en het hoort gewoon bij die persoon...


En toen was ik 15 Very Happy

549Het onzin-topic - Pagina 22 Empty Re: Het onzin-topic zo jun 10, 2012 10:44 am

Admin

Admin
Admin

Feli ^^

Om je te feliciteren stuur ik je nu dit nummer bij wijze van virtueel cadeau, gewoon omdat het een lekker nummer is (en ik een dekmantel nodig heb om te proberen mensen te indoctrineren met mijn muzieksmaak) :
https://www.youtube.com/watch?v=dIIG-KQpCss&feature=BFa&list=FLUO5WwZTqySOp-KV6vupFCw

550Het onzin-topic - Pagina 22 Empty Re: Het onzin-topic zo jun 10, 2012 11:30 am

Fenna

Fenna

Kan iemand mee zoeken naar een plaatje voor mijn nieuwe account? :3

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 22 van 43]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 32 ... 43  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum