Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Urrie of ook wel Urise

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Urrie of ook wel Urise Empty Urrie of ook wel Urise wo mei 12, 2010 7:45 pm

Baco

Baco

Vele mensen kennen hem al. Maar omdat het oude topicje totaal niet meer paste bij hoe hij nu is, is hier een nieuwe ^^

Urrie of ook wel Urise 2v0j0d3

Naam: Urise (Je zegt Yourise op zijn Engels)
Ras: Kiger Mustang
Geslacht: Stallion
Leeftijd: 4 Winters
Schofthoogte: 1.74
Uiterlijk: Bruin, zwart met bruine ogen. (Origineel hé ^^)
Kudde: The Lagoncy
Kenmerken: Oren meestal plat naar achteren, chagrijnige blik, litteken op linker achterbeen.

Karakter: Nieuwsgierig, Chagrijnig, druk. Meestal wel een lief paard. Als het maar om andere paarden gaat. Aan mensen heeft hij een hekel dus daar zal hij dan ook gelijk heel anders tegen doen. Zich laten temmen zal hij nooit.

Story: Sommige paarden groeien op in een manege. Of bij twee voeters in een stal. Waar ze goed verzrogd worden, een vaste twee voeter hebben die hem elke dag komt bezoeken. Maar dat is niks voor mij. Sinds ik een veulen ben heb ik erg veel geleerd. Mensen zijn slecht, op een aantal na. Begon nooit aan een gezin want dat levert alleen maar problemen op. Iets wat je ook echt niet wilt. Mijn ouders zijn gevangen genomen door de mensen. Hierdoor haat ik ze nog meer dan ik al deed. Samen met de Beta van de kudde en met een ander veulen, Micha, zijn we ontsnapt. De Beta overleed niet snel na onze ontsnapping waardoor Micha en ik als 5 maand oude veulens voor onszelf moesten zorgen. Ons leven was best makkelijk tot Micha 'dood' ging en naar de mensen vertrok. Ik was er kapot van, nooit meer wil ik zoiets meemaken. Vechten zal ik altijd blijven doen voor mijn vrijheid en die van anderen. Kom je aan een van mijn vrienden dan krijg je met mij te maken. Niet lang geleden ben ik een kudde begonnen, iets wat ik altijd al wou. The Lagoncy is mijn thuis.
Als veulen heb ik erg veel meegemaakt. Gevangen door mensen, gescheiden van Micha, hongersnood door de strenge winters. Zulk soort dingen maakte mij sterk. Die dingen hebben mij gemaakt zoals ik nu ben.

Als er verder nog vragen zijn kan je die gewoon stellen Very Happy

2Urrie of ook wel Urise Empty Re: Urrie of ook wel Urise do aug 05, 2010 11:55 am

Baco

Baco

Update tehee

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum