Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

registreren

3 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1registreren Empty registreren ma feb 13, 2012 11:36 am

Nida

Nida

hey,

ik heb gemerkt dat als je je registreerd hij zegt dat namen bezet zijn terwijl ze eigenlijk helemaal niet bezet zijn. Dit probleem had ik bij Nida. Nida is helemaal niet bezet en toch heb ik een punt achter haar naam moeten zetten zodat hij niet zou zeggen dat het bezet was.

Nu zit ik dus met het vervelende probleem van die punt achter haar naam terwijl die er helemaal niet hoort te zijn.

Greetz
Nida

2registreren Empty Re: registreren ma feb 13, 2012 12:53 pm

Gast

Gast

Dit probleem hebben we vaker gehoord en is ook echt heel vervelend. We zullen even kijken wat we er aan kunnen doen. Ik zal je punt weghalen Wink

3registreren Empty Re: registreren ma feb 13, 2012 5:02 pm

Gast

Gast

~sorry dubbelpost~

We hebben even gekeken waar het aan kon liggen (geregistreerd met verschillende soorten namen)

Bepaalde namen pakte hij wel, andere weer niet.

op grandprixx heb ik hetzelfde gedaan, bij de namen die hij op hh niet pakte. Ook op gp pakte hij de namen niet.

Het ligt dus niet aan hh en gp, maar waarschijnlijk zit er iets niet goed op actieforum. Voorlopig word het dus nog even puntjes achter je naam zetten en het door ons weg laten halen Wink

4registreren Empty Re: registreren ma feb 13, 2012 5:26 pm

Elena

Elena

Dat heb ik ook met Elena gehad Sad Ik dacht eerst, hij is toch niet ingebruik, ik heel de gebruikers lijsten onderzoeken.. Wel jammer dat die fouten voorkomen en dat er helaas niks aangedaan kan worden.. Sad

5registreren Empty Re: registreren ma feb 13, 2012 5:30 pm

Gast

Gast

Er kan vast wel iets aan gedaan worden, maar dat moeten de mensen van actieforum doen. Wij kunnen nu niks anders doen dan puntjes weghalen en wachten tot het opgelost is Wink

6registreren Empty Re: registreren ma feb 13, 2012 6:15 pm

Gast

Gast

Ayee, dan ben ik dus niet de enige die hier last van heeft. - het maakt btw ook niet uit of je Google Chrome, Mozilla of Internet Explorer gebruikt, hij weigert ze dan op allemaal. -

7registreren Empty Re: registreren ma feb 13, 2012 8:58 pm

Yannick

Yannick
Topposter

Is ook bij andere rpg

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum: