Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Nieuwe Manege's

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Nieuwe Manege's Empty Nieuwe Manege's di jan 10, 2012 4:58 pm

Iris

Iris

Hey
Ik merk dat er maar weinig manege's zijn. Eigenlijk maar 1 ik wil me graag registreren bij een manege maar ik wil eigenlijk wel een actieve manege en kunnen kiezen. Mijn punt was dus dat er misschien "aangemoedigd" kon worden om je manege ideetje te melden bij het aanmeldingstopic want als er een stuk of 2 manege's of meer zijn is het ook actiever in hh en wordt er meer georganiseerd lijkt me (?)

De laatste aanmeldingen zijn juli 2011 dus ik denk dat die mensen niet meer actief zijn en/of geen manege meer willen starten.

Dat was het Very Happy

(wist niet of dit bij ideën of discussie's hoorden )

2Nieuwe Manege's Empty Re: Nieuwe Manege's di jan 10, 2012 5:05 pm

Gast


Gast

Er zijn wel mensen die een manege willen starten zoalsik Razz

maar de kans ik best groot, dat dan veel mensen dat gaan doen, en er kunnen er maar een paar gekozen worden dus dan word je snel teleurgesteld!

3Nieuwe Manege's Empty Re: Nieuwe Manege's di jan 10, 2012 5:09 pm

Iris

Iris

Als iedereen zo denkt komt er natuurlijk geen manege, nu er weinig aanvragen zijn heb je juist meer kans hea {lijkt me}

4Nieuwe Manege's Empty Re: Nieuwe Manege's di jan 10, 2012 5:14 pm

Gast


Gast

Rachel, aangezien niemand het nu doet, kan je net zo goed een manege aanvragen toch? Denk niet dat er dan opeens allemaal anderen komen die dat ook wel willen, aangezien het nu hartstikke dood is. Wink
Iris heeft wel gelijk; als iedereen zo blijft denken, schiet het niet erg op.

5Nieuwe Manege's Empty Re: Nieuwe Manege's di jan 10, 2012 5:24 pm

Gast


Gast

even mijn eerste punt: Aanmoedigen heeft geen zin. Elk lid dat heel graag een manege wil starten kan heel makkelijk het topic vinden waar je het kunt aanvragen. Er word dan waarschijnlijk niet naar ons geluisterd omdat de mensen die het eigenlijk niet willen ook niet opeens om zullen slaan en zeggen van "he laat ik eens een manege starten."

Het is jullie eigen keus een manege te starten of niet. Als we dit wel gaan aanmoedigen verspillen we en onze tijd en juist de verkeerde mensen gaan waarschijnlijk een manege of kudde aanvragen. Geen goed idee dus.

Als jullie allemaal bij de mededelingen hadden gekeken, dan hadden jullie gezien dat wij weer open staan voor nieuwe aanvraagjes. Er kan 1 manege bij, dus werk je idee goed uit, dan kan het helemaal goed komen Wink

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum