Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Het onzin-topic

+33
Curlin
Fletcha
Enzo
Solace
Gibrendo
Syrena
Flicka
Millie;
Lely
Zac
Yun
Authentic
Sawyer
Avalyn
Isaura
Lailey
Flame
Flair
Valerie
Harry
Solance Ainsworth
Melanie
Iana
Baco
Chantal
Sydney
Yannick
Darren
Melissa
Iris
Admin
Florentinio
Lena
37 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 38 van 40]

926Het onzin-topic - Pagina 38 Empty Re: Het onzin-topic di feb 14, 2012 8:04 pm

Gast


Gast

Nee een raar soort spel ik weet niet eens of het 'echt' bestaat. Hakobal hoe je het ook schrijft en Basketbal.

Ik ben weg, ga op de bank liggen hopen dat de pijn minder wordt

Happy valentine btw <3

927Het onzin-topic - Pagina 38 Empty Re: Het onzin-topic di feb 14, 2012 8:10 pm

Isaura

Isaura

helleeeuw Very Happy

over wat gaat het??

https://www.youtube.com/watch?v=IyXWWUrWKss

928Het onzin-topic - Pagina 38 Empty Re: Het onzin-topic di feb 14, 2012 8:17 pm

Gast


Gast

geen idee elmo
maar ik weet wel dat in de kantine staan leuk is:D

929Het onzin-topic - Pagina 38 Empty Re: Het onzin-topic di feb 14, 2012 8:19 pm

Elena

Elena

Oeff, ik wil stiekem ook een valentijn hebben.. Hm, zal ik er nog eentje roggelen xD haha.

930Het onzin-topic - Pagina 38 Empty Re: Het onzin-topic di feb 14, 2012 8:24 pm

Gast


Gast

ja haha nu nog!Razz Ik vind iemand leuk, maar no-way dat ik hem een kaart ging sturen, iedereen van school weet het, dus als ik dat doe dan weet iedereen meteen dat ik het wasX]

931Het onzin-topic - Pagina 38 Empty Re: Het onzin-topic di feb 14, 2012 8:27 pm

Elena

Elena

Het probleem is dat ik eigenlijk niemand leuk vind.. Nja, wel zoiets van AAAAHH DIE IS LEUK! HEBBEN HEBBEN HEBBEN.. Maar meer ook niet xD haha :$.

En tjaa, ik praat de laaste tijd wel veel met me ex.. Hmm.. *Denkt hard na*

932Het onzin-topic - Pagina 38 Empty Re: Het onzin-topic di feb 14, 2012 8:35 pm

Gast


Gast

ahaa

933Het onzin-topic - Pagina 38 Empty Re: Het onzin-topic di feb 14, 2012 8:37 pm

Elena

Elena

Maarrjaaaa =) haha

934Het onzin-topic - Pagina 38 Empty Re: Het onzin-topic di feb 14, 2012 8:38 pm

Isaura

Isaura

Ik ga deze vakantie een dag met mijn ex weg elmo

https://www.youtube.com/watch?v=IyXWWUrWKss

935Het onzin-topic - Pagina 38 Empty Re: Het onzin-topic di feb 14, 2012 8:40 pm

Gast


Gast

Ga je met Toon weg?

936Het onzin-topic - Pagina 38 Empty Re: Het onzin-topic di feb 14, 2012 8:45 pm

Gast


Gast

Isaura schreef:helleeeuw Very Happy

over wat gaat het??


Over dat ik extreme rugpijn heb, tess een soort van terugkomende blessure achtig ding heeft. Tess geen zin in voetbal heeft. Ik op de bank lag, terug ben en mijn rug nog steeds pijn doet ^_^' kort samengevat

937Het onzin-topic - Pagina 38 Empty Re: Het onzin-topic di feb 14, 2012 8:58 pm

Isaura

Isaura

jaah naar toontj (aa)
Omg dat gaat zo vreemd zijn om nog eens alleen met die te zijn....

en k heb ook een enorm probleem met mijn rug

https://www.youtube.com/watch?v=IyXWWUrWKss

938Het onzin-topic - Pagina 38 Empty Re: Het onzin-topic di feb 14, 2012 8:59 pm

Edward

Edward

Demi schreef:
Isaura schreef:helleeeuw Very Happy

over wat gaat het??


Over dat ik extreme rugpijn heb, tess een soort van terugkomende blessure achtig ding heeft. Tess geen zin in voetbal heeft. Ik op de bank lag, terug ben en mijn rug nog steeds pijn doet ^_^' kort samengevat
Interessant heea. Muwhahaha. >]

939Het onzin-topic - Pagina 38 Empty Re: Het onzin-topic di feb 14, 2012 9:10 pm

Isaura

Isaura

super interessant Very Happy

https://www.youtube.com/watch?v=IyXWWUrWKss

940Het onzin-topic - Pagina 38 Empty Re: Het onzin-topic di feb 14, 2012 9:19 pm

Darren

Darren
Ex-Admin

Isaura schreef:jaah naar toontj (aa)
Omg dat gaat zo vreemd zijn om nog eens alleen met die te zijn....

en k heb ook een enorm probleem met mijn rug

Omygaash Toon, daar heb ik nog leuke verhalen over gehoord (:

941Het onzin-topic - Pagina 38 Empty Re: Het onzin-topic di feb 14, 2012 9:27 pm

Isaura

Isaura

Omg jaah, myn avonturen met hem haha
whaha k herinner my nog dat ie met jou heeft zitten praten :3

https://www.youtube.com/watch?v=IyXWWUrWKss

942Het onzin-topic - Pagina 38 Empty Re: Het onzin-topic di feb 14, 2012 9:29 pm

Darren

Darren
Ex-Admin

Jaa, ik heb wel een keertje met hem zitten praten maar weet eigenlijk niet bepaald meer wat we allemaal hebben gezegd xD

In elk geval mocht ik hem volgens mij niet Toontje noemen xD

943Het onzin-topic - Pagina 38 Empty Re: Het onzin-topic di feb 14, 2012 9:37 pm

Elena

Elena

Oeeff, weer een artikel af! =D, over de Pitbullwet <3

944Het onzin-topic - Pagina 38 Empty Re: Het onzin-topic di feb 14, 2012 9:48 pm

Isaura

Isaura

Jaaah dat weet k nog over dat Toontje hahaha xp daar had hij haat aan (aa)
Had je trouwens nog meegekregen dat zijn mama zelfmoord had gepleegd of niet meer??
Want weet niet of ik toen nog samen was met hem, denk van wel (aa)

en de pitbullwet?

https://www.youtube.com/watch?v=IyXWWUrWKss

945Het onzin-topic - Pagina 38 Empty Re: Het onzin-topic di feb 14, 2012 9:52 pm

Elena

Elena

http://www.xead.nl/de-pitbull-wet =).

Daarnaast heb ik nog 5 artikelen =).

Van de Basisschool naar het Voortgezet onderwijs, Tips over ponykampen, De drum horse een apart ras, Feiten & tips over een veulenopfok, het hardste paard ter wereld. De Criollo. =), linkjes kan ik bij veel belangstelling wel sturen Smile

946Het onzin-topic - Pagina 38 Empty Re: Het onzin-topic di feb 14, 2012 10:45 pm

Darren

Darren
Ex-Admin

Isaura schreef:Jaaah dat weet k nog over dat Toontje hahaha xp daar had hij haat aan (aa)
Had je trouwens nog meegekregen dat zijn mama zelfmoord had gepleegd of niet meer??
Want weet niet of ik toen nog samen was met hem, denk van wel (aa)

en de pitbullwet?

Dat had ik niet meegekregen.. Hoe gaat het nu eigenlijk met hem? Smile

947Het onzin-topic - Pagina 38 Empty Re: Het onzin-topic di feb 14, 2012 11:03 pm

Isaura

Isaura

Redelijk goed, maar het is pas gedaan met zijn meisje dus ga ik hem wat opvrolijken. Hij verdiend het wel om een goede vriendin te hebben. Hij is altijd wel serieus in zijn relaties maar agh, hij is moeilijk hoor.
Al heeft dit meisje het minder lang uitgehouden als mij, zij maar een half jaartje hahah

https://www.youtube.com/watch?v=IyXWWUrWKss

948Het onzin-topic - Pagina 38 Empty Re: Het onzin-topic wo feb 15, 2012 8:37 pm

Gast


Gast

Lol, ben daarstraks boven mijn huiswerk in slaap gevallen. ^^ Maar goed dat mijn mams het niet zag, die had me direct naar bed gegooid.

949Het onzin-topic - Pagina 38 Empty Re: Het onzin-topic wo feb 15, 2012 8:40 pm

Nida

Nida

hahahah xp
dat probleem ken ik, al val ik in slaap in de bus en wordt ik daarna wakker gemaakt door 6 kussen van verschillende jongens (aa) wel allemaal vrienden maar dat is toch eng hoor. maar toch handig als je je voeten op de zetel voor je kan leggen doordat iemand met zijn benen open gaat zitten en iemand langs je komt zitten zodat je goed ligt. Dus mensen moeten niet zeggen dat marokanen harteloos en gemeen zijn. Het zijn echte schatjes die voor hun 'poppekke' zorgen <3 wub
Waren maar meer jongens zo sweet als hun


Btw ik ga denk ik een verhaallijn doen met Nida (aa)

950Het onzin-topic - Pagina 38 Empty Re: Het onzin-topic wo feb 15, 2012 8:52 pm

Gast


Gast

Oehw, nice.

Helaas zijn de Marrokanen in onze buurt zo aso als het maar zijn kan. Groter, beter, mooier, duurder. Gadverdamme, stomme patsers! Net als al die andere tienerjochies hierzo. Kakkers, stuk voor stuk. Het kan niet goed genoeg zijn. Wat wálg ik van die mensen, zeg! -.-' Doe toch normaal, dan doe je al gek genoeg. HET LEVEN DRAAIT NIET OM UITERLIJK VERTOON! En hoe duur je kleding is die je aanhebt, zegt ook niets over je.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 38 van 40]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum